Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

vierailija
Joo tuli siis jo Dpo8 ensimmäinen viiva, ja onhan noi selkeitä plussia! En vaan voi olla miettimättä että eikö pitäis viivan tummua kun ma jo eka plussa, ja jos hcg nousee niin pitäishän sen näkyä.. No, huomenna meen verikokeeseen jos siinä jotain selviäis
 
Luotan teihin oi himotestaaja sukulaissieluni. Kuinka moni on katsonut rfsu testaa varhain testiä n.tunti testistä ja saanut siihen silloin viivan? :D ja lopputulos toki kiinnostaa. Testiajalla 5min testistä siis aivan nega valkoinen ja hulluudessani kurkkasin roskikseen tunti testistä (joo-o ei sais joojoo).
 
Joo testailut jatkuu. Jos jollain on kokemusta näistä niin äkkiä jakamaan kokemuksia ja lieventämään mun stressiä :D todella törkeetä että tulee viivoja testiajan jälkeen kun hullut niitä dyykkaa roskista. Pitäis olla joku tuhoutumismekanismi että syttyis palamaan koko testi 5min päästä :ROFLMAO:
 
  • Haha
Reactions: pupup
Rfsulla monet saa ihan testiajallakin punaista viivaa ilman että on raskaana. Kannattaa testata muilla merkeillä.
Joo näin olen ymmärtänyt. Mä oon saanut myös clearbluen rapid tms testillä todella selkeän plussan olematta raskaana, että kovin ei mihinkään muuhun kuin digiin enää olekaan luottoa. Mut ompa ehkä vielä jännitettävää vaikka olin jo luovuttanut tästä kierrosta. Ehkä suosiolla digi aamulla niin palaa järki päähän.
 
Joo näin olen ymmärtänyt. Mä oon saanut myös clearbluen rapid tms testillä todella selkeän plussan olematta raskaana, että kovin ei mihinkään muuhun kuin digiin enää olekaan luottoa. Mut ompa ehkä vielä jännitettävää vaikka olin jo luovuttanut tästä kierrosta. Ehkä suosiolla digi aamulla niin palaa järki päähän.
Laita sitten kuva tänne!
 
  • Tykkää
Reactions: IinesAnkka82

Yhteistyössä