Hei, päätin liittyä tänne kun en oikein kehtaa muualla myöntää himotestailuani, vaikka tämän kierron osalta olen jo luopunut toivosta
Tänään DPO 13 ja kuvassa alempi testi on tältä aamupäivältä n. tunnin-puolentoista pidättelyllä. Ylempi DPO 11 ja sama meininki.
https://aijaa.com/r3IuJN Aamupissan käytin Raskauskeijusta tilattuihin onestepin halpisliuskoihin, joissa ei näy yhtään mitään. Tämä kuvassa oleva on siis RFSU:n herkkä, jossa en ole koskaan nähnyt edes viivanpaikkaa, mutta testipuikoissa on eroja niin en toivo kummoisia.
Alemmassa näkyy suuuuuperhämärä viivanpaikka. En sano sitä edes haamuksi, koska mahdoton sanoa väristä mitään niin olkoon sitten harmaa. Hah. Negatiivina näkyy ehkä vähän paremmin, mutta kyseessä on siis kuiva testi. Tuota hämyisyyttä näkyi kosteanakin, mutta ei ilman siristelyä ja vääntelyä ja tässä vaiheessa (KP 27/26) vois odottaa vähän vahvempaa. Laskurin mukaan 3+6 olisi nyt meneillään.
Minulla on vielä yksi tuollainen testi jemmassa ja teen sen sunnuntaina jos menkat eivät ala huomenna. En usko, että alkavat tänään kun aamulämpö klo 4:30 mitattuna oli 36,78 ja yleensä menkkojen ekana päivänä lämmöt jäävät 35,80 kieppeille.
Muita "oireita" - peruspmskärty, kiiipeät rinnat, rohtuneet huulet ja todella keltainen virtsa, mutta olen syönyt tosi tehokkaasti vitamiineja tässä kierrossa niin jälkimmäinen selittyy sillä