Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

Moikka!
Oon seuraillu piiitkään sivusta keskusteluja aina välillä. Meillä viides lapsi toiveissa ja yk jotain 9 tai 10. Himotestaaja olen ollut vuodesta 2011
Mä aloitin testaamisen tässä kierrossa jo eilen eli dpo8. Yllätyksekseni sain one stepin testiin viivan. Se oli sen verran selkeä että näin sen heti jo meidän surkeassa vessan valossa. Tein tänään aamulla eli dpo9 pc:n ja sama juttu. MUTTA kuivuttuaan noi viivat ei enää näy. Pc:ssä luonnonvalossa jotain havaittavissa. Onko kellään kokemusta tälläisestä? Herättää kyllä nyt hurjasti toiveita nimittäin. Tuhansia testejä tehneenä ei tälläsiä ole tullut.
pistä kuvaa niin katotaan :)
 
Katsotaan onnistunko laittaan kuvan. Tää on se ensimmäinen testi. Sen jälkeen tehnyt kolme pc ja kaikissa ollut jotain mutta en tiedä voiko sanoa viivaksi. Mieskin kyllä ne nähnyt, eli en ihan täysin ole kuvitellut
Jotain näkyy, mut jos viiva ei ala vahvistumaan, niin sit saattaa olla et oli kyseessä viivanpaikka/kemiallinen :/ mikä kiertopäivä on nyt? (esim kp27/29)
 
Tänään on kp 23/26. Tosin kierto on heitelly viimesinä kuukausina. Muutama kk sitten oli vaan 23 päivää ja sitä edellinen tais olla 29. Pelkään että alan oleen liian vanha tähän touhuun.

Yleensä tunnen oviksen tosi tarkasti kipujen vuoksi mutta tässä kierrossa kipuilu kesti pari päivää eikä kunnon kipupiikkiä tullut. Joten tänään on dpo 10 tai 11.

Mutta siis oli jotenkin hirmu vahva tunne että tää olis ollut se meidän kuukausi mutta pahasti näyttää että eipä ollutkaan :( Ekat kolme testiä tosiaan näytti jotain viivaa, ihan sellaisia mitkä aikaisemmissa raskauksissa ovat siis lähteneet vahvistuun. Mutta nyt tänään näytti puhdasta negaa. Kolmannessa ja neljännessä raskaudessa saanu ekat selkeät haamut dpo10. Sitä paitsi nyt alko turvotus ja menkkajomotukset jo eli eiköhän ne menkat sieltä ala minä hetkenä hyvänsä...
 
Rfsu:n testillä tuli nyt tälläinen vaikutusaikana, mutta kun katsoin 10min myöhemmin niin ei näkynyt enää noin selkeästi. Onkohan toi sit vaan viivanpaikka?


Tuollaisella viivalla testaisin vielä jollain muulla testillä. Voi olla myös plussa kyseessä. Itselle tuo testi antanut niin monta väärää plussaa, jotta hieman skeptinen koko tikun suhteen. Mutta sitten kun on ollut oikea
Haalea plussa niin on kyllä muutkin testit näyttänyt jo plussaa. Toivotaan jotta on plussa :)
 
Tuollaisella viivalla testaisin vielä jollain muulla testillä. Voi olla myös plussa kyseessä. Itselle tuo testi antanut niin monta väärää plussaa, jotta hieman skeptinen koko tikun suhteen. Mutta sitten kun on ollut oikea
Haalea plussa niin on kyllä muutkin testit näyttänyt jo plussaa. Toivotaan jotta on plussa
Täytyypä sitten vielä kolmas ostaa tälle päivälle :D Mikähän olisi luotettava? Apteekin oma?
 
Hei, päätin liittyä tänne kun en oikein kehtaa muualla myöntää himotestailuani, vaikka tämän kierron osalta olen jo luopunut toivosta :D Tänään DPO 13 ja kuvassa alempi testi on tältä aamupäivältä n. tunnin-puolentoista pidättelyllä. Ylempi DPO 11 ja sama meininki. https://aijaa.com/r3IuJN Aamupissan käytin Raskauskeijusta tilattuihin onestepin halpisliuskoihin, joissa ei näy yhtään mitään. Tämä kuvassa oleva on siis RFSU:n herkkä, jossa en ole koskaan nähnyt edes viivanpaikkaa, mutta testipuikoissa on eroja niin en toivo kummoisia.

Alemmassa näkyy suuuuuperhämärä viivanpaikka. En sano sitä edes haamuksi, koska mahdoton sanoa väristä mitään niin olkoon sitten harmaa. Hah. Negatiivina näkyy ehkä vähän paremmin, mutta kyseessä on siis kuiva testi. Tuota hämyisyyttä näkyi kosteanakin, mutta ei ilman siristelyä ja vääntelyä ja tässä vaiheessa (KP 27/26) vois odottaa vähän vahvempaa. Laskurin mukaan 3+6 olisi nyt meneillään.

Minulla on vielä yksi tuollainen testi jemmassa ja teen sen sunnuntaina jos menkat eivät ala huomenna. En usko, että alkavat tänään kun aamulämpö klo 4:30 mitattuna oli 36,78 ja yleensä menkkojen ekana päivänä lämmöt jäävät 35,80 kieppeille.
Muita "oireita" - peruspmskärty, kiiipeät rinnat, rohtuneet huulet ja todella keltainen virtsa, mutta olen syönyt tosi tehokkaasti vitamiineja tässä kierrossa niin jälkimmäinen selittyy sillä :D
 
vierailija
Ihan mielenkiinnosta, antaako pc puikkotesti tosiaan näin vahvaa viivanpaikkaa?
Oli kuukautiset, mutta niukemmat kuin tavallisesti niin päätin testata. Seuraavana päivänä kokeilin apteekin omalla, joka oli täysin negatiivinen.
 
Täällä alkoi menkat eilen. Tosi niukkoina, mutta yön aikana käynnistyivät kunnolla,eikä voi enää edes toivoa, että olisivat mitään alkuraskauden vuotoa, hah uutta kiertoa päin!

Vierailijalla selvä haamu! Huomenna aamusta uusi testi, jos yhtään vahvistuisi, tai pari päivän päästä jos malttaa odottaa!
 
vierailija
Täällä alkoi menkat eilen. Tosi niukkoina, mutta yön aikana käynnistyivät kunnolla,eikä voi enää edes toivoa, että olisivat mitään alkuraskauden vuotoa, hah uutta kiertoa päin!

Vierailijalla selvä haamu! Huomenna aamusta uusi testi, jos yhtään vahvistuisi, tai pari päivän päästä jos malttaa odottaa!
Todella outo tilanne. Kuukautiset oli, mutta vähän niukemmat kuin yleensä. Tein tosiaan yhden apteekin oman, joka oli puhdas negatiivinen. Tuon kuvan testikin oli kuivuneen totaalisen negatiivinen.

Lämmöt on normaalit, eli 36,00. Yksi lapsi on, häntä odottaessa lämmöt huiteli n. 37 asteessa.

Hajuaisti on ollut vähän herkillä, mutta toisaalta voi olla sattumaakin.
Ehkä teen huomenna aamulla vielä yhden varmuuden vuoksi -testin.
 
vierailija

No niin, uusi pc puikko. Tulen nyt ehkä siihen tulokseen, että antaa noin järjetöntä viivanpaikkaa. Luonnossa näkyi paremmin, vessan valo syö vähän viivaa.

Haaleanhaalea viiva, jonka tulkitsisin haamuksi, jos tilanne olisi esim. pari päivää ennen menkkoja.
Mutta niukemmat menkat olivat jo noin viikko sitten, joten luulisi jo vahvaa viivaa tulevan jos jotakin olisi...
Ehkä jossain vaiheessa vielä varmistan jollain toisella testillä.

Mitä kokemuksia muilla on pc puikoista?
 
Ja tosiaan, tuon aiemmin laittamani testin tein viime torstaina, eli luulisi jo vahvaa viivaa tulevan...
Jos minäkin näen tuon niin on kyllä vahva viivanpaikka. Kun muista en ole nähnyt mitään. Jos ovia onkin ollut heti kuukautisten päätteeksi tai niiden aikaan niin ei välttämättä näy niin vahvana. Kannattaa ehkä odotella reilusti vielä jokunen päivä ja testata uudelleen? Niin mä tekisin.
 

Yhteistyössä