Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Hyvältä näyttää! Onnea!! Mun Clearblue digital näytti ei raskaana. Siltä myös tuntuu. Ei tullut yllärinä.. toki testaan keskiviikkona vielä niinkuin kuuluu
Halauksia ja lämpimiä ajatuksia sinne <3 Voihan tilanne vielä muuttua keskiviikkoon mennessä. Mulla on ollut negasiirroistakin ihan raskausoireita. Toisaalta nyt tästä haamuilevasta siirrosta alkoi eilen kuvotus ja pahoinvoiva olo, sitä ei oo ennen ollut tässä mittakaavassa.
 
  • Rakkaus
Reactions: Calico
Täällä taas.. Kuukautiset alkoivat perjantaina, mutta lauantain aamupäivän jälkeen en ole vuotanut oikeastaan ollenkaan.. Eli voisin melkein sanoa, että loppuivat kuin seinään. Päätin sitten kuitenkin taas vaihteeksi testata kun kaapissa sattui vielä yksi testi olemaan. Ihan selkee viiva tuli testiajalla, eikä kuivuessakaan haihtunut pois. Pahoin pelkään, että nää on vaan tyypillisiä viivanpaikkoja rfsu:lle. Kertokaa mielipiteenne! Ajattelin käydä hakemassa digin vielä, että saan varmuuden tapahtuuko jotain vai ei :D https://aijaa.com/5vv8R5
 
Täällä taas.. Kuukautiset alkoivat perjantaina, mutta lauantain aamupäivän jälkeen en ole vuotanut oikeastaan ollenkaan.. Eli voisin melkein sanoa, että loppuivat kuin seinään. Päätin sitten kuitenkin taas vaihteeksi testata kun kaapissa sattui vielä yksi testi olemaan. Ihan selkee viiva tuli testiajalla, eikä kuivuessakaan haihtunut pois. Pahoin pelkään, että nää on vaan tyypillisiä viivanpaikkoja rfsu:lle. Kertokaa mielipiteenne! Ajattelin käydä hakemassa digin vielä, että saan varmuuden tapahtuuko jotain vai ei https://aijaa.com/5vv8R5
Toivottavasti sulla kunnon plussa tulossa!!

Olen kyllä itekin tuollaisia saanut samalla testillä. (mulla ollut viime aikoina valitettavasti turhia haamuja/viivanpaikkoja :(

Kerro miten kävi! :)
 
  • Tykkää
Reactions: MammaMimosa
Hyvältähän toi näyttää. Onnea Ite siirryin clearbluen plus ja digi testeihin kun en noihin liuskoihin saanut ns leffaviivoja.
Tänään rv 7+6 ja eilisessä ultrassa kaikki hyvin
Kiitos! Sunnuntaina sain digiin raskaana 1-2, se oli kyllä ihanaa kun ei tarvinnut viivoja tihrustaa. Vie mielenterveyden nuo viivat kun niitä vertailee

Ihania uutisia ultrasta! Hurjasti onnea sinne!
 
  • Rakkaus
Reactions: Alinna86
Noista digitesteistä!!
Tänään omien laskujen mukaan 4+3, mutta digitesti näytti jo 3+viikkoa ? Voiko olla silti mun laskut oikein, ja hormonit vaan noussut nopeasti? Kellään kokemusta näin päin? Vai onkohan kiinnittyminen vaan tapahtunut aikaisin, siitähän ne hormonit alkavat nousemaan... Tai sitten on tuplat tulossa kun eilen siitä miehen kanssa puhuttiin että mitäs sitte :geek:
 
Äh, onnistuukihan tämä..

Kokemuksia kaivataan raskauskeijun ovistestien mukana tulleista "one step 10" raskaustesteistä. Antaako viivanpaikkaa? Näen omin silmin jo ihan testiajalla selkeän jonkun, kameralle hankalahko saada. Näettekö tässä jotain?
 
vierailija
Ovulaatiotesti.
Meinaakohan tämä että ovulaatio mahdollisesti lähiaikoina? Tänään kp33. Kierukan poiston jälkeen tullut heti parin päivän päästä tyhjennysvuoto,mutta sen jälkeen ei ole ollut kuukautisia.
On vielä aika haalea, nuo molemmat tulee olla yhtä tummia tai testiviivan pitää olla jopa tummempi kuin tuo kontrolliviiva jotta olis ovulaatio lähellä :)
 
  • Tykkää
Reactions: Jaffakeksi
Moikka. Liityin tänne joukkoon mukavaan, kun tein tänään (hätähousuna) testin, jonka tulos hämmentää.

Viiva on siis lähes näkymätön. Nyt on dpo 10

https://aijaa.com/yr2PcN https://aijaa.com/IzfD8e

Luonnossa tietysti näkyy paremmin :D

Sit vähän kerron itsestäni. Eli toiveissa 4 lapsi, olen 30v "nuori" äiti. Poika olis haaveissa <3 Asun Lappeenrannassa ja olen naimisissa.

Muoks. Tein toisen yhtä epämääräisen testin. Aamulla uusiksi :D
 
Viimeksi muokattu:
Äh, onnistuukihan tämä..

Kokemuksia kaivataan raskauskeijun ovistestien mukana tulleista "one step 10" raskaustesteistä. Antaako viivanpaikkaa? Näen omin silmin jo ihan testiajalla selkeän jonkun, kameralle hankalahko saada. Näettekö tässä jotain?
Ainakin omien kokemuksien mukaan, tämä kyseinen testi antaa ihan törkeen selkeitä viivanpaikkoja! Testasin muutamia kertoja myös itse näillä ja pelkästään niiden perusteella olisin voinut kuvitella olevani raskaana... Eli en luottais oman kokemuksen perusteella pelkästään siihen testiin, valitettavasti :( Eikä muuten näkynyt tuo sinun kuva.
 
Moikka. Liityin tänne joukkoon mukavaan, kun tein tänään (hätähousuna) testin, jonka tulos hämmentää.

Viiva on siis lähes näkymätön. Nyt on dpo 10

https://aijaa.com/yr2PcN https://aijaa.com/IzfD8e

Luonnossa tietysti näkyy paremmin

Sit vähän kerron itsestäni. Eli toiveissa 4 lapsi, olen 30v "nuori" äiti. Poika olis haaveissa <3 Asun Lappeenrannassa ja olen naimisissa.

Muoks. Tein toisen yhtä epämääräisen testin. Aamulla uusiksi
Nään kyllä suht selkeen viivan! Toivottavasti vahvistuu! Miltä näytti tänä aamuna? :)
 
vierailija
Ainakin omien kokemuksien mukaan, tämä kyseinen testi antaa ihan törkeen selkeitä viivanpaikkoja! Testasin muutamia kertoja myös itse näillä ja pelkästään niiden perusteella olisin voinut kuvitella olevani raskaana... Eli en luottais oman kokemuksen perusteella pelkästään siihen testiin, valitettavasti Eikä muuten näkynyt tuo sinun kuva.
No voihan itku, mutta kiitos vastauksesta kuitenkin. Oli tosiaan silminnähtävä viiva siinä vieressä.

Miten tähän saa lisättyä kuvia? En saanut urlin kautta, en millään. Vääntäkää rautalangasta
 
Lupasin itselleni etten tule piinailemaan mutta toisin kävi, täällä ollaan :)

Haaveissa toinen lapsi ja yritystä nyt takana vasta 2kk.

Tässä kierrossa nousi jo toiveet korkealle koska dpo 9 tuli pientä vuotoa ja menkkamaista juilintaa(=kiinnittymisvuotoa?!) mutta tänään dpo 10 testatessa oli kyllä aivan puhdasta nega.

Kuukautisiin pitäisi olla vielä ainakin 4-5 päivää... Mutta jatketaan jännäilyä ja tsemppiä kaikille joulukuun kiertoon!
 
No voihan itku, mutta kiitos vastauksesta kuitenkin. Oli tosiaan silminnähtävä viiva siinä vieressä.

Miten tähän saa lisättyä kuvia? En saanut urlin kautta, en millään. Vääntäkää rautalangasta
Aijaa.com "valitse tiedostot", "lataa", selaa alas asti ja paina "kuvakoodit" ja siitä vaikka ensimmäinen linkki kopioida. Toivottavasti onnistuu :)
 
Mulla on nyt kp29/27-31. Eli tuhruvuoto olis voinut alkaa jo kp27 ja menkat kp28. Mut ei ole vielä vuotanut mitään. Viime kierto meni niin et tuhruvuoto alko kp28 ja menkat kp 29. Mulla oli välissä 6kk pillerit käytössä. Loppu toukokuussa. Eka kierto pillereiden jälkeen oli 31 päivää ja muut kierrot sen jälkeen 27 tai 28. Saa nähdä nyt. Alkaako milloin menkat vai alkaako ollenkaan.

Tein testin. En ole pitkään aikaan saanut tähän testiin toista viivaa ollenkaan. Nyt tuli toinen viiva ja mun mielestä se punertaa. Tein tosi laimeesta pissasta. Pc olis luotettavampi. Haen kyllä jossain kohtaa pc n jos menkat ei ala.




Sorry. Tämä on jo kuva saastutusta.
 
  • Tykkää
Reactions: Antzu
Mulla on nyt kp29/27-31. Eli tuhruvuoto olis voinut alkaa jo kp27 ja menkat kp28. Mut ei ole vielä vuotanut mitään. Viime kierto meni niin et tuhruvuoto alko kp28 ja menkat kp 29. Mulla oli välissä 6kk pillerit käytössä. Loppu toukokuussa. Eka kierto pillereiden jälkeen oli 31 päivää ja muut kierrot sen jälkeen 27 tai 28. Saa nähdä nyt. Alkaako milloin menkat vai alkaako ollenkaan.

Tein testin. En ole pitkään aikaan saanut tähän testiin toista viivaa ollenkaan. Nyt tuli toinen viiva ja mun mielestä se punertaa. Tein tosi laimeesta pissasta. Pc olis luotettavampi. Haen kyllä jossain kohtaa pc n jos menkat ei ala.




Sorry. Tämä on jo kuva saastutusta.
Näyttää kyllä niinkuin punertais! Jospa lähtis nyt vahvistumaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: Antzu ja Minni-83
Yritin pitää pääni ja olla testaamatta ennenkun jos menkat on myöhässä, no toisin kävi! :D rinnat ollu kipeenä oletetusta oviksesta lähtien ja nyt uutena varsinkin töissä ollessa tuntuu välillä sellanen repäsevä tunne vatsassa, että on ihan pakko pysähtyä hetkeksi.. No, toisaalta näitä ”oireitahan” riittää kun tarpeeks toivoo.. tässä vielä kuva tän aamuisesta testistä.. https://aijaa.com/SyUdya
 
Minulla "erikoinen" tilanne. Kierto ollut 22-26kp tänä vuonna. Viime aikoina enimmäkseen 24, viimeeksi 22.

Tänään on kp 26. Menkkoja ei kuulu. Raskaustestejä ole tehnyt, monta!! Ei edes viivanpaikkaa. (tulipa siis testattua apteekin oma sekä ultra, rfsu herkkä, rfsu perus.. Eikä missään viivaa taikka viivanpaikkaa tällä kertaa :D)

Menkkajomoa ollut jo monta päivää, alavatsaa vihlonut ja poltellut. Olen juossut pissalla myös öisin. Toki oireita voi olla ihan vaan alkavista menkoista mutta tuntuu kyllä niin oudolta.

Nyt olis dpo 12. Tänään tehty rfsu herkkä, joka nega.

Ajattelin, että tämän viestin laitettuani menkat varmasti alkaa :D

Mutta että voisikohan olla mahdollista että ovis olisikin ollut myöhemmin.. Kipuja oli kp14.. Sen perusteella pitäis jo kyllä plussa ollut tullut. Dpo 10 tuli paperiin ihan pienen pieni määrä verta.

Ärsyttää joka kuukausi kun mieli vaan pyörii näissä jutuissa ja sitä vaan analysoi tätä kehoa... Tapahtuis nyt jotakin!
 
vierailija
Moikka! Tuleeko teille testin reunaan punaista negatesteissä, eli siihen kohtaan mihin testiviivan tulisi tulla? Mulla ei mun mielestä aiemmin ole tullut, mutta nyt tuli alareunaan selvä punainen alue.


Nyt myös nämä testisilmät on erottavinaan jotain, mutta lienee pelkkä viivanpaikka... Tämä tihrustelu on kyllä omanlaisensa taiteenlaji.
 
Minulla "erikoinen" tilanne. Kierto ollut 22-26kp tänä vuonna. Viime aikoina enimmäkseen 24, viimeeksi 22.

Tänään on kp 26. Menkkoja ei kuulu. Raskaustestejä ole tehnyt, monta!! Ei edes viivanpaikkaa. (tulipa siis testattua apteekin oma sekä ultra, rfsu herkkä, rfsu perus.. Eikä missään viivaa taikka viivanpaikkaa tällä kertaa )

Menkkajomoa ollut jo monta päivää, alavatsaa vihlonut ja poltellut. Olen juossut pissalla myös öisin. Toki oireita voi olla ihan vaan alkavista menkoista mutta tuntuu kyllä niin oudolta.

Nyt olis dpo 12. Tänään tehty rfsu herkkä, joka nega.

Ajattelin, että tämän viestin laitettuani menkat varmasti alkaa

Mutta että voisikohan olla mahdollista että ovis olisikin ollut myöhemmin.. Kipuja oli kp14.. Sen perusteella pitäis jo kyllä plussa ollut tullut. Dpo 10 tuli paperiin ihan pienen pieni määrä verta.

Ärsyttää joka kuukausi kun mieli vaan pyörii näissä jutuissa ja sitä vaan analysoi tätä kehoa... Tapahtuis nyt jotakin!
Toivottavasti saat pian selvyyden asiaan. Ei ole kiva olla epäselvyydessä.

Jos sulla on dpo10 tullut pikkusen verta olisko se voinut olla kiinnittymisvuotoa? Ja jos on nyt dpo12 ei ehkä vielä näy testissä. Oon lukenut että kiinnittymisvuodon jälkeen aikaisintaan kolmen päivän päästä voi näkyä testissä. Eli varmaan sit huomenna. Jos sulla on ollut kp 14 ovulaatio. Eks se ole aika myöhäinen ovulaatio sun kiertoo ajatellen. Eks ovulaation jälkeen yleensä 14 päivän jälkeen tule menkat eli kp28 vois tulla menkat. Mut toi oli kyl hyvä merkki mun mielestä et on tullut dpo10 vähän verta. Vois olla kiinnittyminen kyseessä kun juilii mahaakin. Puhaltelen plussa tuulia sinulle. Toivottavasti pian tulisi edes haalea plussan alku.
 
  • Tykkää
Reactions: _Tirppunen_
Täällä myös yksi himotestaaja, nyt menossa kp 27/29, toiveissa esikoinen. Yritystä ollut jo pitkältä ajalta.
Olen testannut nyt muutaman päivän one stepin herkillä, ja saanut häilyvää viivanpaikkaa. Tänään testissä näkyi kuitenkin viivalasit päässä omasta mielestä toinen viiva, mutta näyttää harmahtavalta että näinköhän tuokin on viivanpaikka... Mitä olette mieltä? Eka kuva on otettu testiajan lopussa ja toinen alussa.
https://aijaa.com/i6zYCv
https://aijaa.com/t7xCiD
 
Toivottavasti saat pian selvyyden asiaan. Ei ole kiva olla epäselvyydessä.

Jos sulla on dpo10 tullut pikkusen verta olisko se voinut olla kiinnittymisvuotoa? Ja jos on nyt dpo12 ei ehkä vielä näy testissä. Oon lukenut että kiinnittymisvuodon jälkeen aikaisintaan kolmen päivän päästä voi näkyä testissä. Eli varmaan sit huomenna. Jos sulla on ollut kp 14 ovulaatio. Eks se ole aika myöhäinen ovulaatio sun kiertoo ajatellen. Eks ovulaation jälkeen yleensä 14 päivän jälkeen tule menkat eli kp28 vois tulla menkat. Mut toi oli kyl hyvä merkki mun mielestä et on tullut dpo10 vähän verta. Vois olla kiinnittyminen kyseessä kun juilii mahaakin. Puhaltelen plussa tuulia sinulle. Toivottavasti pian tulisi edes haalea plussan alku.
Samaa itse ajattelin, että eikö olis aika myöhään ja jotenki mietin että tulisi aiemmin lyhyen kierron vuoksi. Kaikki onkin vain olettamuksia ja kehoa kuunnellen, en voi sata varma olla oviksesta mutta sen tyylisiä kipuja oli. Joskus en tunne, joskus ne on lieviä ja toisinaan taas voimakkaita. Tiedäpä tässä. Mutta joka tapauksessa myös ovulaatio laskuri antoi 15.päivä arvion ja mulla siis 16. Päivä tuntemus. Ja periaatteessa voi olla että mun kp onkin 25 koska menkat alkoi aika myöhään illalla joten lasketaanko se ekaksi päiväksi.. Voi hyvänenaika tätä spekulointia :D

Jotenki vaan tuntuu etten taaskaan ole raskaana, mieli haluaa ja keho temppuilee. Olen aina saanut haamut viimeistään dpo 10. Mutta jännä kuitenkin miten kovat menkkakivut on nytkin illasta ollut, eikä vieläkään vuotoa. Ehkä huomenna sitten..

Olisi tosi hyvä jos kierto muuttuisi pidemmäksi, luulisin ainakin että lyhyellä kierrolla vaikeampi raskautua... Vai onkohan noin?
 
Samaa itse ajattelin, että eikö olis aika myöhään ja jotenki mietin että tulisi aiemmin lyhyen kierron vuoksi. Kaikki onkin vain olettamuksia ja kehoa kuunnellen, en voi sata varma olla oviksesta mutta sen tyylisiä kipuja oli. Joskus en tunne, joskus ne on lieviä ja toisinaan taas voimakkaita. Tiedäpä tässä. Mutta joka tapauksessa myös ovulaatio laskuri antoi 15.päivä arvion ja mulla siis 16. Päivä tuntemus. Ja periaatteessa voi olla että mun kp onkin 25 koska menkat alkoi aika myöhään illalla joten lasketaanko se ekaksi päiväksi.. Voi hyvänenaika tätä spekulointia

Jotenki vaan tuntuu etten taaskaan ole raskaana, mieli haluaa ja keho temppuilee. Olen aina saanut haamut viimeistään dpo 10. Mutta jännä kuitenkin miten kovat menkkakivut on nytkin illasta ollut, eikä vieläkään vuotoa. Ehkä huomenna sitten..

Olisi tosi hyvä jos kierto muuttuisi pidemmäksi, luulisin ainakin että lyhyellä kierrolla vaikeampi raskautua... Vai onkohan noin?
Kyl mä luulen et menkat lasketaan alkaneeksi silloin kun punainen vuoto alkaa. Mulla itsellä saattaa tulla edellisenä päivänä pikkusen rusehtavaa ja seuraavana päivänä hanat aukee alkaa punainen vuoto siitä lasken menkat alkaneeksi ja vaikka olisi myöhäinen ilta niin siitä päivästä alkaisin laskeen menkkojen alkaneeksi.

Mun mielestä sun ei kannata vielä luovuttaa. Kun ei ole menkat alkanut niin on vielä toivoo. Ja samalla ihmisellä voi olla kaikki raskaudet erinlaisia. Eli voit vielä saada plussan ihan hyvin. Varsinkin kun ovulaatio oli myöhempään. Ja noi menkkakivut voi raskaudessakin olla ihan normaalia. Mä edelleen toivon että sieltä vielä plussa sulle tulisi.
 
  • Tykkää
Reactions: _Tirppunen_
Mulla on nyt se kp29/27-31. Ja edelliset kierrot on ollut sen 27 ja 28 päivää. Ja viimeks kun kävin vessassa tuli vaan valkovuotoo. Ei menkoista tietoakaan. Joko se haalea viiva oli plussan alku tai sit menkat on vaan myöhässä. Aika näyttää. Toivon ihan hirveesti et viiva vahvistuisi ja näkyisi jossain toisessa testissä. Ehkä huomen aamuna testaan jollain toisella testillä.
 
vierailija
Päätin taas kerran itsekkin testata vaikka onhan tää nyt jo ihan hullua! Sitä vaan kuuntelee jotenkin niin tarkasti omaa kroppaa ja pistää pienetkin asiat merkille... Viime kuukautiset oli niin oudot, et jotenkin toivoin että nyt vois jotain tapahtua.. Johan tässä on vuosi yritystä takana. Niin monta viivanpaikkaa testattu ja tuntuu, että ihan sama minkä testin tekee ja millon, niin aina siinä on jonkin näkönen viiva. Ja just kuten tirppunen tossa sanoi, niin joka kuukausi ajatukset on kiinni näissä jutuissa.. tässähän meinaa hulluks tulla kohta Vatsan turvotus jatkuu edelleen ja on jopa hieman ahistava. Etova olo on jäänyt pois paitsi mitä nyt välillä aamuisin, mutta hyvin pienesti. Rinnat on kosketusarat ja pinna kireällä Ja nyt uutena ”oireena” vatsassa alkanut tuntua aina välillä kun asetun aloilleni niin ”elohiiri” (kuvaa ehkä eniten sitä tunnetta). Ehkä näitä oireita nyt sitten vaan kehittelee päässä.. voi kumpa saisin joskus sen plussan... olo alkaa olla aika toivoton mutta tässä kuitenkin testaus tältä aamulta... jos jotain tapahtuisi, niin olisi viiva kyllä jo tummunut... eli viivanpaikka taas testattu (pc:n testi) https://aijaa.com/rW26UV
Noihin oireisiin pakko sanoa, että itse kun tulin raskaaksi, niin yllätyin siitä oireettomuudesta. Kun olin odottanut niitä repäisykipuja ja muita, mutta niitä ei ollut.

Oli samanlaiset vatsakivut kuin itselläni on aina ennen menkkoja. Rinnat eivät olleet kipeät ollenkaan. Yhtenä päivänä ruoan haju laukaisi pahoinvoinnin ja silloin testasin haalean haamun. Pahoinvointi jatkuikin sitten synnärille asti.
 
Mulla on nyt se kp29/27-31. Ja edelliset kierrot on ollut sen 27 ja 28 päivää. Ja viimeks kun kävin vessassa tuli vaan valkovuotoo. Ei menkoista tietoakaan. Joko se haalea viiva oli plussan alku tai sit menkat on vaan myöhässä. Aika näyttää. Toivon ihan hirveesti et viiva vahvistuisi ja näkyisi jossain toisessa testissä. Ehkä huomen aamuna testaan jollain toisella testillä.
Testaat tietenkin! Sulla kuitenkin niin kutkuttava tuo tilanne! :)

Mulla vielä yks perus rfsu. Jos siinä ei huomenna mitään näy ni pidän taukoa testauksesta. Mikäli menkat pysyy pois ni alkuviikosta sitten taas ma.. Ti.

Sulle kans peukut pystyssä! :) tuu kertoo sitten
 
Minulla "erikoinen" tilanne. Kierto ollut 22-26kp tänä vuonna. Viime aikoina enimmäkseen 24, viimeeksi 22.

Tänään on kp 26. Menkkoja ei kuulu. Raskaustestejä ole tehnyt, monta!! Ei edes viivanpaikkaa. (tulipa siis testattua apteekin oma sekä ultra, rfsu herkkä, rfsu perus.. Eikä missään viivaa taikka viivanpaikkaa tällä kertaa )

Menkkajomoa ollut jo monta päivää, alavatsaa vihlonut ja poltellut. Olen juossut pissalla myös öisin. Toki oireita voi olla ihan vaan alkavista menkoista mutta tuntuu kyllä niin oudolta.

Nyt olis dpo 12. Tänään tehty rfsu herkkä, joka nega.

Ajattelin, että tämän viestin laitettuani menkat varmasti alkaa

Mutta että voisikohan olla mahdollista että ovis olisikin ollut myöhemmin.. Kipuja oli kp14.. Sen perusteella pitäis jo kyllä plussa ollut tullut. Dpo 10 tuli paperiin ihan pienen pieni määrä verta.

Ärsyttää joka kuukausi kun mieli vaan pyörii näissä jutuissa ja sitä vaan analysoi tätä kehoa... Tapahtuis nyt jotakin!
Niin toivon, että saisit sen plussan testiin! Tsemppiä sinne <3
 
vierailija

Yhteistyössä