Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Tein tänään apteekista ostetun testin, exacto merkkinen. (ei herkkä) eikä siihen tullut yhtään mitään, täysin nega. Joten uskon, että eilinen oli viivanpaikka ja nyt sitten vaan menkkoja odottelemaan. :( Kp 22/26 (olisi jo mun käsityksen mukaan edes hento haamu pitänyt näkyä.)
 
vierailija0128
Moikka! Mie tein sunnuntaina haalean plussan, senjälkee uuden testin, ei näkyny viivaa mutta ku kuvan laitto negaksi nii viiva näky, tiistai aamusta kans tein haamun mutta sitte tein sen jälkeen 2,5h pidätyksellä negan, mitä mieltä ootte oiskoha nuo vaa viivanpaikkoja sitte :( mutta siis ei niitä viivanpaikkoja oo ollu niissä 2 testissä joissa on ollu vaa 1 viiva

sunnuntain testit samasta paketista ja tiistain testit samasta
Tosin rfsu
 
Moikka! Mie tein sunnuntaina haalean plussan, senjälkee uuden testin, ei näkyny viivaa mutta ku kuvan laitto negaksi nii viiva näky, tiistai aamusta kans tein haamun mutta sitte tein sen jälkeen 2,5h pidätyksellä negan, mitä mieltä ootte oiskoha nuo vaa viivanpaikkoja sitte mutta siis ei niitä viivanpaikkoja oo ollu niissä 2 testissä joissa on ollu vaa 1 viiva

sunnuntain testit samasta paketista ja tiistain testit samasta
Tosin rfsu
Oletko kerennyt testata uudelleen? :) mulla silloin neljä vuotta sitten kävi niin että sain joka toinen päivä sen haalean haamun testiin. (aloitin testauksen dpo7) oisko sitten ollut dpo 10 tai 11 kun tuli jo selkeämpi plussa, mutta ei mikään super vahva silloinkaan.
 
Omasta tilanteesta tulin kirjoittaa että eilen illalla dpo 9 / kp 22 alkoikin menkat! Tämä on naurettavaa. Nyt useamman kierron oli jo 26 päivää, sitä ennen oli varmaan puolivuotta sen 24 päivää ja nyt alkoi jo näin aikasin. En ala edes haaveilemaan mistään kiinnittymisvuodosta, tuskin se sitä olisi. :( pöh ja pah.

Muille Tsempit! :)
 
  • Surullinen
Reactions: Vehkis ja rougemoux
vierailija0128
Moikka! Mie tein sunnuntaina haalean plussan, senjälkee uuden testin, ei näkyny viivaa mutta ku kuvan laitto negaksi nii viiva näky, tiistai aamusta kans tein haamun mutta sitte tein sen jälkeen 2,5h pidätyksellä negan, mitä mieltä ootte oiskoha nuo vaa viivanpaikkoja sitte mutta siis ei niitä viivanpaikkoja oo ollu niissä 2 testissä joissa on ollu vaa 1 viiva

sunnuntain testit samasta paketista ja tiistain testit samasta
Tosin rfsu
Rfsu testit osottautu vääriksi plussiksi, 27-28.10 oli menkkamaista vuotoa mutta ei kummiskaan menkat ku oli nii älyttömän niukat, vai pitäskö nuo laskea menkoiksi? Viime menkat ollu kummiski viimeks kesäkuussa :d pillereiden lopetus 19.8

Viime perjantaina oli koko päivän oikealta puolelta alamahaa kipua jonka jälkeen nännit vain tosi herkät, tuliskoha menkat vai mitä ihmettä. R-testit ollu negaa!
 
Näen kyllä kaikissa jotain, mutta rfsu tuntien en luottaisi. Aiotko testata vielä?


https://aijaa.com/VtfuDw

Oma testini. Näkyykö mitään? En tiedä olenko vain viivalasit päässä, toiveet korkealla.
Itsekkään en oikein luota rfsu:n testeihin. Tai tuntuu, että ei uskalla enää luottaa mihinkään kun tuntuu että jokaiseen tulee jonkun näköinen viiva! :D Testasin uudelleen tänä aamuna. Ja sinun testissä nään kyllä haalean viivan!
 
Tässä tämän aamuinen testi... omaan silmään ehkä hiukan tummempi kun aikaisemmat, mutta ei tässä uskalla liikaa toivoa. Normaali kierron mukaan kuukautisten pitäisi alkaa tänään tai huomenna. Mutta parin aikaisemman kuukauden perusteella olisin odottanut alkavaksi jo pari päivää sitten.. Testissä viiva näkyi ilman kääntelyä ja tirkistelyä. Kuvaan en saanut niin vahvana.. https://aijaa.com/mS5TYq
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
vierailija
  • Tykkää
Reactions: Titi-Love
Onkos kellään kokemusta one step tai cp advanced digital ovulaatiotesteistä?
Pe aloin testaamaan ja one step vahvistui maanantaihin asti, cp hymynaama alkoi vilkkumaan ma. Ti one step testiviiva hävisi, ei edes viivanpaikkaa testiajan jälkeen tänäänkään, cp vilkkuu. Eilen oli kipeähkö vas munasarjan puolella, illalla hävisivät joten oireiden perusteella olisin voinut sanoa että ovis oli eilen päivällä, mutta voiko nuo testit jättää sen huomioimatta? Oon pitäny cp:tä luotettavana, nyt en enää tiedä
 
Minie
Heippa, Kyselempä nyt täältäkin.. Pitääkö olla huolissaan jos tein ekan Cb:n viikkonäyttö testin 8.11, ja tällöin näytti raskaana 1-2. Eilen menin (päivällä) tyhmänä extempore kokeilemaan ensimmäistä kertaa Sofin liuskatestiä ja se antoikin vaan haalean viivan viimeisillä minuuteilla? Tästä säikähtäneenä tein heti perään uudelleen cb:n viikkonäyttötestin, joks näytti edelleen 1-2 viikkoa.. Preglifen mukaan tänään olisi menossa rv 4+4. Luulisin että viikkojen olisi pitänyt näyttää jo eilen 2-3.

Panikoinko vielä ihan turhan takia.. Tosiaan ekaa kertaa lasta yritetään, joten ei ole aikaisempaa "kokemusta" miten nämä testit yleensäkin reagoivat.
Miten teillä on nuo viikot muuttuneet cb:n testissä?
 
Mun on nyt pakko tulla kysymään teiltä testaaja ammattilaisilta että näkyisikö huomenna aamulla jo mahdollinen plussa..

Ma 2.11 punktio
To 5.11 siirto

ja jos nyt negatiivinen niin onko vielä mahdollista saada plussa virallisena testipäivänä eli ens viikon keskiviikkona 18.11? En oke ikinä ennen testannut etukäteen mut nyt joten kuumottaa niin paljon toi CB digi tuolla kaapissa!!
 
vierailija
Mun on nyt pakko tulla kysymään teiltä testaaja ammattilaisilta että näkyisikö huomenna aamulla jo mahdollinen plussa..

Ma 2.11 punktio
To 5.11 siirto

ja jos nyt negatiivinen niin onko vielä mahdollista saada plussa virallisena testipäivänä eli ens viikon keskiviikkona 18.11? En oke ikinä ennen testannut etukäteen mut nyt joten kuumottaa niin paljon toi CB digi tuolla kaapissa!!
En tiedä suoranaisesti vastausta, mutta minun testit tuossa ylempänä ja näköjään meillä melkein sama siirtopäivä! Mulla 3pv 8-soluisen alkion siirto 6.11. ja virallinen testipäivä vasta 22.11.! Tänään iltapäivällä elämäni ekat haamuplussat ja vaikea tätä on todeksi uskoa!

En heittäisi kirvestä kaivoon, jos nyt näyttäisi negaa. Aina olen tikutellut viralliseen testipäivään saakka tunnollisesti, joillain kai näkyy myöhemmin. Meillä nyt 1.ivf/icsin 4.PAS ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Calico
En tiedä suoranaisesti vastausta, mutta minun testit tuossa ylempänä ja näköjään meillä melkein sama siirtopäivä! Mulla 3pv 8-soluisen alkion siirto 6.11. ja virallinen testipäivä vasta 22.11.! Tänään iltapäivällä elämäni ekat haamuplussat ja vaikea tätä on todeksi uskoa!

En heittäisi kirvestä kaivoon, jos nyt näyttäisi negaa. Aina olen tikutellut viralliseen testipäivään saakka tunnollisesti, joillain kai näkyy myöhemmin. Meillä nyt 1.ivf/icsin 4.PAS
Varovaiset onnittelut sinulle! Ihanaa! Eli whkä mä uskallan testata aamulla
 
  • Tykkää
Reactions: MammaMimosa
Varovaiset onnittelut sinulle! Ihanaa! Eli whkä mä uskallan testata aamulla
Kiitos! Todellakin varovaisesti olen iloinen, että ainakin jotain siellä tapahtuu. Ihan puhtaan negan olin valmis testaamaan näillä piiniksillä ja vielä päiväpissasta. Tuli aivan puskista!

Tulehan kertomaan miten testin kanssa käy! Minäkin dippaan aamulla taas liuskatestin.
T. Ex vierailija MammaMimosa
 
  • Tykkää
Reactions: Calico

Yhteistyössä