Dpo 10 menossa, Sofin herkkä puikko ja rfsu liuska ja molempiin testiajalla punertavat haamut
Jotain näkyy! Testaa huomenna aamulla uudelleenHei. Onkohan tässä haamu vai ei. Kuukautiset myöhässä
Näyttää kuitenkin aika selkeältä ja punertaa, minulla tullut tällä sellaisia epämääräisiä. Raskaana en ole ollut. Tuo on kuitenkin jotenkin yhtenäinen, vaikuttaa lupaavalta!https://aijaa.com/4xWPaY
Hei, selailin jonkin verran tätä ketjua ja huomasin ettei tää ole monenkaan mielestä kovin luotettava testi
Sain tälläisen päivä pissasta ja on selkeesti punertava, jopa mies näki sen... Onks tää nyt sit sellai törkee viivanpaikka joita tää antaa? Vai voisko olla ihan oikea. Meillä takana km heinäkuussa rv17, hcg sen jälkeen todettu et laskenut 0.
Mites sulla kävi? Viiva tuossa on mutta nuo testit ei mulla niin tuttuja. Onko tuo toinen jotenki kauempana.. Mutta oot varmaan jo saanut asiaan selvyyden?Mä palaan turhautuneena taas tänne... Olen tehnyt keskiviikkona, torstaina ja tänään testejä: yhteensä neljä hailuraa haamua. Yksi RFSU:n testiin, joka tuli 5 min näytteenotosta. Loput kolme on Clearbluen herkkiä testejä, joihin kaikkiin tuli silmällä helposti erotettava vaaleansininen viiva 10 min sisällä. Meillä on 3,5-vuotias tyttö ja ollaan oltu 3 vuotta ilman ehkäisyä. Yhtäkään raskautta ei takana, mä välillä testaan toiveikkaana mutta puhtaita negoja vaan... kunnes nyt. Oireina löytyy väsymys, pyörrytys, päänsärky ja pienet menkkajomotukset. Luulin myös pari vko sitten, että menkat tulee kun tuli tuhrua, mut se loppuki päivässä. Nää on kyllä kaikki sellasia oireita, joita mulla oli viimeksi alkuraskaudessa. Mulla tulee menkat ainoastaan lääkkeellisesti, joten kiertoa ei oikeastaan ole (PCOS).
CB tänään
Näenkö vaan yksinäni tuossa haamun?
Ootko testannut uudelleen?
Hirveesti en osaa sanoa, mutta itellä ainakin raskausoireena alussa ollut aina nuo menkka ja repäisykivut. Jos sulla on vaan niin Myöhänen ovis ollut ettei vielä näy testissä. Oisko verikoe jo paikallaan? tulis ainakin selvyys, tsemppiä! Tuu kertoilee!Pakko tulla kyseleen, että mitähän ihmettä! Mulla nyt kp39/29-30. Olin tuntevinani oviksen 5pv myöhemmin ku normaalisti (tunnen sen siis aina) ja 5pv oviksen jälkeen oli taas samanlaiset kivut, mutta voimakkaammat. Piti oikeen miettiä, että otanko illalla särkylääkkeen, että voin nukkua. Aattelin, että ois kiinnittymistä. Oviksen jälkeen on ollu jatkuvasti ihme kipuja alamahalla ja repäsyjä jos tehny nopeita liikkeitä. Oon myös ihan jäässä koko ajan, ruokahalu on kadonnu (aiemmissa raskauksissa oon laihtunu aluksi ku en oo saanu alas ku pakolliset), hengästyn normiarkihommissa jne. Silti tänään 19dpo testasin negan. Ja muiden raskauksien yks ekoista oireista eli rintojen turpoaminen puuttuu. Eilen illalla oli taas menkkakipuja niinku jonaki muunaki iltana ehkä viikko sitte, mutta eipä ne menkatkaat sieltä oo alkanu. Mistä muusta tää voi johtua ku raskaudesta vai onko vielä toivoa, että ois raskaus?
Vitsi ku hirveesti tekis mieli mennä verikokeeseen, mutta tuntuu että sitte toiveet vaan nousis hirveenä ja tipahan vielä korkeemmalta jos seki on nega. Esikoisesta testasin negan ku menkat oli 2pv myöhässä ja positiivisen ku oli 5pv myöhässä eli aika myöhään ni toivotaan, että nyt on sama! Ehkä yritän nyt pari päivää vielä olla toivomatta liikoja ja loppuviikosta testaan. Oispa melkonen isänpäiväylläri miehelle ku loppuviikosta tulis plussaHirveesti en osaa sanoa, mutta itellä ainakin raskausoireena alussa ollut aina nuo menkka ja repäisykivut. Jos sulla on vaan niin Myöhänen ovis ollut ettei vielä näy testissä. Oisko verikoe jo paikallaan? tulis ainakin selvyys, tsemppiä! Tuu kertoilee!
Kyllä siinä jotain näkyy! Onko vaalenapunaista väriä? Parin päivän päästä uusiksihttps://aijaa.com/t3Lqgb
Mielipiteitä, Viivanpaikka vai haamu? Dpo pitäisi olla 8. Rfsu herkkä. Näkyi haaleaa heti ja viiva on tummunut ajan kuluessa. Tein 3h pidätyksellä iltapäivästä.
En huomaa väriä. Täytyy tässä testailla kun kerta testipäiviä on vielä kivasti jäljellä..Kyllä siinä jotain näkyy! Onko vaalenapunaista väriä? Parin päivän päästä uusiksi
Suosittelen veritestiin hakeutumista ja/tai lääkärikäyntiä.Pakko tulla kyseleen, että mitähän ihmettä! Mulla nyt kp39/29-30. Olin tuntevinani oviksen 5pv myöhemmin ku normaalisti (tunnen sen siis aina) ja 5pv oviksen jälkeen oli taas samanlaiset kivut, mutta voimakkaammat. Piti oikeen miettiä, että otanko illalla särkylääkkeen, että voin nukkua. Aattelin, että ois kiinnittymistä. Oviksen jälkeen on ollu jatkuvasti ihme kipuja alamahalla ja repäsyjä jos tehny nopeita liikkeitä. Oon myös ihan jäässä koko ajan, ruokahalu on kadonnu (aiemmissa raskauksissa oon laihtunu aluksi ku en oo saanu alas ku pakolliset), hengästyn normiarkihommissa jne. Silti tänään 19dpo testasin negan. Ja muiden raskauksien yks ekoista oireista eli rintojen turpoaminen puuttuu. Eilen illalla oli taas menkkakipuja niinku jonaki muunaki iltana ehkä viikko sitte, mutta eipä ne menkatkaat sieltä oo alkanu. Mistä muusta tää voi johtua ku raskaudesta vai onko vielä toivoa, että ois raskaus?