Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4


Dpo 11 one step, vahvistunut eilisestä hitusen, mutta rfsu liuska oli edelleen samanlainen ku eilen. Jotain yritti tapahtua, mutta vähän jännittää ku ei oo vielä niin selkeitä ku vuosi sitten plussatessa. Viime plussassa tällä dpo oli kyllä kans hailua, mut se oliki epäilty tuulimuna.

Tää kuva on vähän huono ja pimeähkö, ei ollu mahdollisuuksia kuin ottaa yks nopee kuva :D meillä remppa menossa ja työmiesten kahvitauolla tein testin ja nappasin kuvan :D
 
  • Tykkää
Reactions: rougemoux
https://aijaa.com/4xWPaY

Hei, selailin jonkin verran tätä ketjua ja huomasin ettei tää ole monenkaan mielestä kovin luotettava testi
Sain tälläisen päivä pissasta ja on selkeesti punertava, jopa mies näki sen... Onks tää nyt sit sellai törkee viivanpaikka joita tää antaa? Vai voisko olla ihan oikea. Meillä takana km heinäkuussa rv17, hcg sen jälkeen todettu et laskenut 0.
 
  • Tykkää
Reactions: Vehkis
vierailija
Olen täällä lukenut pitkään muiden juttuja, enkä ole ikinä oikein osannut itse sanoa mitään, mutta nyt on pakko kertoa, että oma hätähousuiluni kostautui. Aloin tekemään testejä dpo 8, kun aiemminkin sain plussan ajoissa. Puhtaita negatiivisia tuli joka päivä ja dpo11 alkoi tulla verta, joten luovuin toivosta. Masennuin ja itkin viikonlopun, ja tänään aamulla dpo13 tein yhden testin ihan vain, etten elättele turhaa toivoa ja googleta kokemuksia menkkojen alkamisesta, vaikka olikin raskaana. Mutta sieltä tulikin plussa! Ja tein tänään 5 testiä ja kaikki positiivisia. Joten ei olisi kannattanut testata ajoissa ja turhaan masentua :D nyt yritän vain uskoa, että raskaana ollaan.
 
https://aijaa.com/4xWPaY

Hei, selailin jonkin verran tätä ketjua ja huomasin ettei tää ole monenkaan mielestä kovin luotettava testi
Sain tälläisen päivä pissasta ja on selkeesti punertava, jopa mies näki sen... Onks tää nyt sit sellai törkee viivanpaikka joita tää antaa? Vai voisko olla ihan oikea. Meillä takana km heinäkuussa rv17, hcg sen jälkeen todettu et laskenut 0.
Näyttää kuitenkin aika selkeältä ja punertaa, minulla tullut tällä sellaisia epämääräisiä. Raskaana en ole ollut. Tuo on kuitenkin jotenkin yhtenäinen, vaikuttaa lupaavalta! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Vehkis
Täällä kaivattais vähän apuja. Elikkäs oon käyttänyt raskauskeijulta tilattuja one stepin ovulaatiotestejä tässä muutaman kuukauden. Nyt sit päätin kokeilla lisäks pregcheckin testejä. Tein ensimmäiset heti kun ne tuli ja sillon oli vielä kuukautiset (taas yhtä epämääräiset kun aikasemminkin) ihan vaan testatakseni, että onko niissä miten eroja kun tuntuu että se one stepin testi näyttää aina tosi haaleita viivoja. Kokeilin sillon kp3 ja pregcheckin testi anto tasavahvat viivat jo sillon?? Lisäksi tein onestepin ovistestin ja siinä oli todella haalea viiva, eli ei lähelläkään saman vahvuista kun kontrolli. Testasin tänään uudelleen, kun oudot alavatsa ”kivut” alkoivat eilen ja kestää edelleen... kuvassa ylempi otettu max 2min kastamisesta ja alempi heti kun testiaika loppui. Onko mahdollista, että ovulaatio olisi jo nyt heti kuukautisten jälkeen vai mitähän tosta pitäisi olla mieltä? Kumpaan testiin tässä nyt luottaa... Aikaisemmin ovulaatio on ollut kyllä normaalisti siinä kierron puolivälissä, enkä ikinä ole saanut sitä tikutettua heti kuukautisten loputtua! Tein myös raskaustestin näiden alavatsa ”kipujen” perusteella, mutta samat viivanpaikat näkyy eli tulkitsen negatiiviseksi. Oisin kiitollinen jos joku vaivautuis vastaamaan :) https://aijaa.com/epNHYw
 
@Esikoinen toiveissa Olisiko tuon alemman testin viiva kuitenkin vaaleampi eli ehkä ei vielä ovulaatio?

Testeissä on eroja, mutta positiivisen olen saanut samaan aikaan. Minulla PC:n ovistesti ollut vaikeatulkintaisempi kuin One Stepin liuskat. Käytin tämän kierron molempia, mutta taidan palata takaisin One Stepiin.
 
Mulla oli se virallinen testipäivä viikko sitten ja sillon hcg oli vaan 2. Eli yritystä jatketaan seuraavan alkionsiirtoon.

Jotain siellä kuitenkin oli tapahtunut kun testit näytti kumminki toista viivaa ja vuoto mikä sitten paripäivää testipäivän jälkeen alko niin oli kyllä ihan erinäköstä mitä aiemmin ja normaalia kivuliaammat.
 
  • Tykkää
Reactions: Vehkis
Mä palaan turhautuneena taas tänne... Olen tehnyt keskiviikkona, torstaina ja tänään testejä: yhteensä neljä hailuraa haamua. Yksi RFSU:n testiin, joka tuli 5 min näytteenotosta. Loput kolme on Clearbluen herkkiä testejä, joihin kaikkiin tuli silmällä helposti erotettava vaaleansininen viiva 10 min sisällä. Meillä on 3,5-vuotias tyttö ja ollaan oltu 3 vuotta ilman ehkäisyä. Yhtäkään raskautta ei takana, mä välillä testaan toiveikkaana mutta puhtaita negoja vaan... kunnes nyt. Oireina löytyy väsymys, pyörrytys, päänsärky ja pienet menkkajomotukset. Luulin myös pari vko sitten, että menkat tulee kun tuli tuhrua, mut se loppuki päivässä. Nää on kyllä kaikki sellasia oireita, joita mulla oli viimeksi alkuraskaudessa. Mulla tulee menkat ainoastaan lääkkeellisesti, joten kiertoa ei oikeastaan ole (PCOS).

CB tänään

Näenkö vaan yksinäni tuossa haamun?
 
Pakko tulla kyseleen, että mitähän ihmettä! Mulla nyt kp39/29-30. Olin tuntevinani oviksen 5pv myöhemmin ku normaalisti (tunnen sen siis aina) ja 5pv oviksen jälkeen oli taas samanlaiset kivut, mutta voimakkaammat. Piti oikeen miettiä, että otanko illalla särkylääkkeen, että voin nukkua. Aattelin, että ois kiinnittymistä. Oviksen jälkeen on ollu jatkuvasti ihme kipuja alamahalla ja repäsyjä jos tehny nopeita liikkeitä. Oon myös ihan jäässä koko ajan, ruokahalu on kadonnu (aiemmissa raskauksissa oon laihtunu aluksi ku en oo saanu alas ku pakolliset), hengästyn normiarkihommissa jne. Silti tänään 19dpo testasin negan. Ja muiden raskauksien yks ekoista oireista eli rintojen turpoaminen puuttuu. Eilen illalla oli taas menkkakipuja niinku jonaki muunaki iltana ehkä viikko sitte, mutta eipä ne menkatkaat sieltä oo alkanu. Mistä muusta tää voi johtua ku raskaudesta vai onko vielä toivoa, että ois raskaus?
 
Mä palaan turhautuneena taas tänne... Olen tehnyt keskiviikkona, torstaina ja tänään testejä: yhteensä neljä hailuraa haamua. Yksi RFSU:n testiin, joka tuli 5 min näytteenotosta. Loput kolme on Clearbluen herkkiä testejä, joihin kaikkiin tuli silmällä helposti erotettava vaaleansininen viiva 10 min sisällä. Meillä on 3,5-vuotias tyttö ja ollaan oltu 3 vuotta ilman ehkäisyä. Yhtäkään raskautta ei takana, mä välillä testaan toiveikkaana mutta puhtaita negoja vaan... kunnes nyt. Oireina löytyy väsymys, pyörrytys, päänsärky ja pienet menkkajomotukset. Luulin myös pari vko sitten, että menkat tulee kun tuli tuhrua, mut se loppuki päivässä. Nää on kyllä kaikki sellasia oireita, joita mulla oli viimeksi alkuraskaudessa. Mulla tulee menkat ainoastaan lääkkeellisesti, joten kiertoa ei oikeastaan ole (PCOS).

CB tänään

Näenkö vaan yksinäni tuossa haamun?
Mites sulla kävi? Viiva tuossa on mutta nuo testit ei mulla niin tuttuja. Onko tuo toinen jotenki kauempana.. Mutta oot varmaan jo saanut asiaan selvyyden? :)
 
Pakko tulla kyseleen, että mitähän ihmettä! Mulla nyt kp39/29-30. Olin tuntevinani oviksen 5pv myöhemmin ku normaalisti (tunnen sen siis aina) ja 5pv oviksen jälkeen oli taas samanlaiset kivut, mutta voimakkaammat. Piti oikeen miettiä, että otanko illalla särkylääkkeen, että voin nukkua. Aattelin, että ois kiinnittymistä. Oviksen jälkeen on ollu jatkuvasti ihme kipuja alamahalla ja repäsyjä jos tehny nopeita liikkeitä. Oon myös ihan jäässä koko ajan, ruokahalu on kadonnu (aiemmissa raskauksissa oon laihtunu aluksi ku en oo saanu alas ku pakolliset), hengästyn normiarkihommissa jne. Silti tänään 19dpo testasin negan. Ja muiden raskauksien yks ekoista oireista eli rintojen turpoaminen puuttuu. Eilen illalla oli taas menkkakipuja niinku jonaki muunaki iltana ehkä viikko sitte, mutta eipä ne menkatkaat sieltä oo alkanu. Mistä muusta tää voi johtua ku raskaudesta vai onko vielä toivoa, että ois raskaus?
Hirveesti en osaa sanoa, mutta itellä ainakin raskausoireena alussa ollut aina nuo menkka ja repäisykivut. Jos sulla on vaan niin Myöhänen ovis ollut ettei vielä näy testissä. Oisko verikoe jo paikallaan? tulis ainakin selvyys, tsemppiä! Tuu kertoilee! :)
 
Hirveesti en osaa sanoa, mutta itellä ainakin raskausoireena alussa ollut aina nuo menkka ja repäisykivut. Jos sulla on vaan niin Myöhänen ovis ollut ettei vielä näy testissä. Oisko verikoe jo paikallaan? tulis ainakin selvyys, tsemppiä! Tuu kertoilee!
Vitsi ku hirveesti tekis mieli mennä verikokeeseen, mutta tuntuu että sitte toiveet vaan nousis hirveenä ja tipahan vielä korkeemmalta jos seki on nega. Esikoisesta testasin negan ku menkat oli 2pv myöhässä ja positiivisen ku oli 5pv myöhässä eli aika myöhään ni toivotaan, että nyt on sama! Ehkä yritän nyt pari päivää vielä olla toivomatta liikoja ja loppuviikosta testaan. Oispa melkonen isänpäiväylläri miehelle ku loppuviikosta tulis plussa :love:
 
Pakko tulla kyseleen, että mitähän ihmettä! Mulla nyt kp39/29-30. Olin tuntevinani oviksen 5pv myöhemmin ku normaalisti (tunnen sen siis aina) ja 5pv oviksen jälkeen oli taas samanlaiset kivut, mutta voimakkaammat. Piti oikeen miettiä, että otanko illalla särkylääkkeen, että voin nukkua. Aattelin, että ois kiinnittymistä. Oviksen jälkeen on ollu jatkuvasti ihme kipuja alamahalla ja repäsyjä jos tehny nopeita liikkeitä. Oon myös ihan jäässä koko ajan, ruokahalu on kadonnu (aiemmissa raskauksissa oon laihtunu aluksi ku en oo saanu alas ku pakolliset), hengästyn normiarkihommissa jne. Silti tänään 19dpo testasin negan. Ja muiden raskauksien yks ekoista oireista eli rintojen turpoaminen puuttuu. Eilen illalla oli taas menkkakipuja niinku jonaki muunaki iltana ehkä viikko sitte, mutta eipä ne menkatkaat sieltä oo alkanu. Mistä muusta tää voi johtua ku raskaudesta vai onko vielä toivoa, että ois raskaus?
Suosittelen veritestiin hakeutumista ja/tai lääkärikäyntiä.
Itse tunnen ovulaation myös selvästi. Edellisessä kierrossa reilu vk oviksen jälkeen alkoi etova olo. Menkkojen olisi pitänyt alkaa seuraavan viikon maanantaina mutta vuotoa ei kuulunut. Lopulta veritesti vk odottelun jälkeen joka nega. Samana iltana alkoi vuoto mutta seuraavan päivän järkyttävien alamahakipujen takia päädyin tk päivystykseen jossa ultralla löysi munasarjasta ison toiminnallisen kystan. Kysta poksui itsestään pois ti iltana, pari yötä nukuin tuhdimmalla särkylääkkeellä. Sairaslomalla olin loppuviikon. Kysta itsessään tuottaa hormoneja joka sekoittaa kiertoa ja aiheuttaa mm. raskausoireita. Yleensä kystat on pienempiä mitä tämä miulta löytynyt mutta muuten varsin yleisiä ja oireettomia.
 

Yhteistyössä