Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mä tulen takaisin teidän kanssa himotestailemaan ensin hetken nuoltuani haavoja! Tän päivän ultra kuulumiset Kohdun limakalvo oli paksuuntunut, alkio ja syke löytyi...mutta vaan väärästä paikasta eli kohdun ulkoiselta näyttää Sain kiireellisen lähetteen naistentaudeille ja odottelen, että sieltä nyt soitetaan! Mitään normaalista raskaudesta poikkeavia oireita ei ole...ei vuotoja, ei kipuja tms. Enkä sovi miltään osin kohdunulkoisen raskauden riskiryhmään! Edellisessä ja tässä ultrassa näkyi munasolun lähteneen vasemmalta ja jostain syystä on nyt kiinnittynyt ilmeisesti oikealle?! rv 6+4 ois nyt ja tätä kokoa vastasi aika hyvin...ehkä hieman pienempi oli. En oo oikeen käsittänyt varmaan koko tätä juttua vielä, mutta tää tulee olemaan NIIN kamalaa!! Täytyy vaan ajatella, et ehkä viides vuosi joka nyt starttaa tuo sitten vihdoin sen vauvan meillekin Tsemppiä tänne kaikille yritykseen ja tarrasukkia matkaan :barefoot:
 
@Tiinaliina1 Anteeksi, jos pahoitin sun mielen puuttumalla sun ovistesteihin.
Mun oli ihan pakko mennä kattomaan, että mitä multa on jääny välistä:LOL:. En ole ottanut hernettä nenääni neuvoista ennenkään, varsinkaan hyväntahtoisista, joten huoli pois. Ihana oot:love:

Vitsi miks mua etoo edelleen. Tosi outoo tätä on kestänyt nyt jo varmaan parikolme viikkoa. Googlettelin että voi johtua veren alhaisesta rautapitoisuudesta, stressistä...
Mä reagoin helposti kropallani kaikkeen, mut ei mul kyl stressiä ole, ja rautaakin syön.(n)

Ärsyttää vaan tämmönen pahoinvointi, kunnei johdu edes siitä mistä haluis sen johtuvan:ROFLMAO:.
 
Mä eilen ja tänään tein pc liuskaraskaustestin ja mun mielestä ne oli niin negat kun voi olla. Voi rfsun testejä. Miten ne aina antaa mulle räikeitä viivanpaikkoja. Ja toisessa testissä vielä kuivuessa näkyy se viiva. En laita tähän dpo ita kun en ole niistä varma. Nyt on kp 23/27-33 eli onks mulla vielä toivoo? Eks aina oo toivoo menkkoihin asti?
 
Mä eilen ja tänään tein pc liuskaraskaustestin ja mun mielestä ne oli niin negat kun voi olla. Voi rfsun testejä. Miten ne aina antaa mulle räikeitä viivanpaikkoja. Ja toisessa testissä vielä kuivuessa näkyy se viiva. En laita tähän dpo ita kun en ole niistä varma. Nyt on kp 23/27-33 eli onks mulla vielä toivoo? Eks aina oo toivoo menkkoihin asti?
Todellakin on toivoa! Älä lannistu:love:
 
Mä tulen takaisin teidän kanssa himotestailemaan ensin hetken nuoltuani haavoja! Tän päivän ultra kuulumiset Kohdun limakalvo oli paksuuntunut, alkio ja syke löytyi...mutta vaan väärästä paikasta eli kohdun ulkoiselta näyttää Sain kiireellisen lähetteen naistentaudeille ja odottelen, että sieltä nyt soitetaan! Mitään normaalista raskaudesta poikkeavia oireita ei ole...ei vuotoja, ei kipuja tms. Enkä sovi miltään osin kohdunulkoisen raskauden riskiryhmään! Edellisessä ja tässä ultrassa näkyi munasolun lähteneen vasemmalta ja jostain syystä on nyt kiinnittynyt ilmeisesti oikealle?! rv 6+4 ois nyt ja tätä kokoa vastasi aika hyvin...ehkä hieman pienempi oli. En oo oikeen käsittänyt varmaan koko tätä juttua vielä, mutta tää tulee olemaan NIIN kamalaa!! Täytyy vaan ajatella, et ehkä viides vuosi joka nyt starttaa tuo sitten vihdoin sen vauvan meillekin Tsemppiä tänne kaikille yritykseen ja tarrasukkia matkaan :barefoot:
Siis kaikinpuolin muuten normaali mutta väärässä paikassa? Toivottavasti ultraaja olis ollu väärässä... Mitä he siis meinaa asialle tehdä?

Muoks. Tämänpäiväinen ovistesti testattu kolmen aikaan iltapv. https://aijaa.com/vyPFD0
Tänään on kp15 tai 16. Kyl mä kuulkaa luulen et se ovis oli ja meni. Nyt alko vähä jännittää. Miten mä pystyn olee piinailematta!:cautious: Vähän polttelis tilata ebaysta r-liuskoja. Mut ei...kyl ton yhden on nyt riitettävä:X3::whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Nyt on menossa kp15 ja ovistesti näyttää vihdoin melkein plussaa. Lisäksi oviskipuja tuntuu nyt kummallakin puolella vuorotellen. Limatkin näyttävät oikeanlaiselta venyvältä kirkkaalta. Veikkaan siis ovistikun näyttävän plussaa tänään illalla ja oviksen olevan huomenna. Viimeksi peittoa heiluteltiin kp13 ja tänään olisi tarkoitus taas. Kuvassa ovistikku tältä aamulta.

 
  • Tykkää
Reactions: Tiinaliina1
Tänään on kp 24/27-33 tein tänään rfsu n raskaustestin ja siihen tuli taas haalea viiva. En usko että nämä olis muuta kun viivanpaikkoja. Toivon että olis oikeita haamuja jotka pian vahvistuisi. Tänään sattua ihan kunnolla alamahaan. Outoo vaikka menkat ei pitäis vielä alkaa.
 

Yhteistyössä