Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@Tiuhti83 Voi miten pelottavaa! Onneksi soitit sen ambulanssin ja sulla on nyt kaikki hyvin. Olen pahoillani että sikiö oli väärässä paikassa. Toivottavasti paranet pian ja pääsette takaisin petipuuhiin:D.


Omanapaa;
Saanks mä itkee :cry:. Ei tainnu kroppa pelittää..kyl mun se olis pitäny arvata et ei tää kroppa muutu varsinkaan parempaan päin vanhetessaan. Ovistesti tänään kp18 vai 19;
https://aijaa.com/XRCU6r

Ei tosin juili eikä mitään limoja oo. Mut yrittäiskö tuo nyt sit ovuloida. Mua suoraan sanoen vituttaa:unsure::cautious: :(. Mitä ootte mieltä , eikö näytä lykkäävän plussaa?
Toi näyttää siis aivan samalta kun se kp11-12 testi ja oletinkin oviksen olleen jomoista päätellen kp14.
Nyt ei jomota edes hiukkaa. Ei nippaile. Mä en vaan tajuu:cautious:(n):devil::ninja:
 
@Tiuhti83 Voi miten pelottavaa! Onneksi soitit sen ambulanssin ja sulla on nyt kaikki hyvin. Olen pahoillani että sikiö oli väärässä paikassa. Toivottavasti paranet pian ja pääsette takaisin petipuuhiin:D.


Omanapaa;
Saanks mä itkee :cry:. Ei tainnu kroppa pelittää..kyl mun se olis pitäny arvata et ei tää kroppa muutu varsinkaan parempaan päin vanhetessaan. Ovistesti tänään kp18 vai 19;
https://aijaa.com/XRCU6r

Ei tosin juili eikä mitään limoja oo. Mut yrittäiskö tuo nyt sit ovuloida. Mua suoraan sanoen vituttaa:unsure::cautious: :(. Mitä ootte mieltä , eikö näytä lykkäävän plussaa?
Toi näyttää siis aivan samalta kun se kp11-12 testi ja oletinkin oviksen olleen jomoista päätellen kp14.
Nyt ei jomota edes hiukkaa. Ei nippaile. Mä en vaan tajuu:cautious:(n):devil::ninja:
Voi :poop::poop::poop::poop: Itse asiassa, mulla näyttää just nyt testi ihan samaa. Eli se eilinen, joka jo oli lähes plussa, on tänään just tommonen kun sulla nyt taas. Voisko siis olla, että ovis on vasta tulolla, ja nää aikaisemmat melkein plussat olikin vaan jotain hämäystä :ninja: Laskin, et jos menis pisimmän kierron mukaan, niin keskiviikkona viimeistään pitäis olla ovis.. eikö testin pitäis jo nyt olla plussa sitten :unsure:
 
Voi :poop::poop::poop::poop: Itse asiassa, mulla näyttää just nyt testi ihan samaa. Eli se eilinen, joka jo oli lähes plussa, on tänään just tommonen kun sulla nyt taas. Voisko siis olla, että ovis on vasta tulolla, ja nää aikaisemmat melkein plussat olikin vaan jotain hämäystä :ninja: Laskin, et jos menis pisimmän kierron mukaan, niin keskiviikkona viimeistään pitäis olla ovis.. eikö testin pitäis jo nyt olla plussa sitten :unsure:
Meneekö kevyesti hei hermot tämmöseen arpomiseen:mad::cautious:. Testaan illalla viel uusiks..
Nyt kun yrittää sit oikein bongata oireita ni jotai nippailui muka olis. Mut ei oviksen kaltaisiao_O:cautious:. Onneks en oo yksin:rolleyes:.

@LaTiLa Mikä ihme siellä voi olla? Onko sua ultrattu?
 
Meneekö kevyesti hei hermot tämmöseen arpomiseen:mad::cautious:. Testaan illalla viel uusiks..
Nyt kun yrittää sit oikein bongata oireita ni jotai nippailui muka olis. Mut ei oviksen kaltaisiao_O:cautious:. Onneks en oo yksin:rolleyes:.

@LaTiLa Mikä ihme siellä voi olla? Onko sua ultrattu?
Ei ole, muuta kuin tk lääkäri gynen ultran. Se puoli pitäisi olla kunnossa. Tulehdusarvot, leukkarit koholla maltillisesti. Lämpö nousee vaihdellen korkeimmillaan 37.5 (en edes tiennyt, jotta lämpöä kunnes päivystyksessä mittasivat parina päivänä) oikea alavatsa arka. Vatsanultra tulossa, mutta sinne aikaa. Sairaalassa ei tehdä mitään, koska en ole kuolemassa justiin o_O
 
Meneekö kevyesti hei hermot tämmöseen arpomiseen:mad::cautious:. Testaan illalla viel uusiks..
Nyt kun yrittää sit oikein bongata oireita ni jotai nippailui muka olis. Mut ei oviksen kaltaisiao_O:cautious:. Onneks en oo yksin:rolleyes:.

@LaTiLa Mikä ihme siellä voi olla? Onko sua ultrattu?

Sama, mullakin muka alavatsaa nippailee nyt :LOL: en tiedä mitä uskoa..Tässä kuvassa alempi on äskeinen testi ja yllä eilinen kuivunut testi. Ota nyt sit selvää.. ehkä se ovis on vasta keskiviikkona sitte (n)
 

Attachments

@Amanda82 Tossa kuvassa toi sun eilinen näyttää plussalta mun silmiin... tosin se on kuivunut joka voi vähän vääristää tulosta. Mut toi tänpäiväinen näyttäis haaleemmalta?

@LaTiLa Niin että annetaan kipuilla kunnet kerran tee kuolemaa... tää on niin tätä. Sulla on kyl kadehdittavan tyyni asenne tähän. Mä olisin varmaan kahlinnut itseni jo sairaalan odotustilaan:ROFLMAO:

Mä testasin nyt illallakin ja näytti samanlaista kuin päivällä. Pientä paineen tunnetta kieltämättä pystyn kyl kuvittelee munasarjoihin tällä hetkellä, mutku ne kp14 jomot oli niinku joku olis potkinu munasarjoihin -luokkaa:cautious:. Et emmää käsitä.
Te ootte varmaan ihan kypsiä jo mun ollako vai eikö olla oviskitinöihin:ROFLMAO::whistle:.
 
@lucille mulla on myös tänään kp17 ja en tiedä minäkään, että onko ovis ollut jo vai ei.

Tikuttanut olen kyllä, mutta en ole saanut kunnon plussaa frsu ovistikuilla. Syy saattaa olla myös se, että en ole pystynyt pidättämään pissaa vaadittua 4h. CB digeilläkin testasin, mutta en saanut ovishuippua ennen, kuin testit loppuivat kesken. Ovislimoja kyllä on ollut ja on edelleen. Eilen ei edes jaksettukaan heiluttaa peittoja. Saa nähdä miten tässä kierrossa käy.:barefoot:
Hih päästäänki sit suurinpiirtein samoihin aikoihin hätähousuileen :ROFLMAO: ei kyl jaksais odottaa et pääsis testailee :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: babygreen
@babygreen @Amanda82 Kattokaas mikä sieltä pamahti tänäaamuna:eek: https://aijaa.com/Cx9XQI
Eiks toi nyt oo plussa?(n)
Nyt likat äkkiä se plussa sieltä kans ni saadaan piinailla yhdessä!
Babygreen, sulla näyttää olevan ovis ihan nurkan takana. Miltä amandan testit tänään näyttää?

@Kermakko Mitkä kpt sulla on noissa testeissä?

Ei hemmetti....tänään on kp19. Mä luulen et palstan lista on päivän edellä ja laskenut mun kpt tuhrupäivästä, itse lasken vuotopäivästä.


Jokatapauksessa tämmöstä tänne. Noi dpotkin voi muuttaa varmaan sit taaksepäin dpo0 olis kai tänään. Pitää kellistää se penteleen äijäkin vielä tänään. Rankkaa:LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: lucille
Mul on nyt kp 27/27-33 eli huomenna aikaisintaan voi alkaa menkat. Mä oon tänään tehnyt aamun ekasta ja tokasta pissasta rfsu n testejä ja yhden pc n. Niihin ei tullut yhtään mitään. Ei edes viivanpaikkaa. Olikohan se eilinen testi viallinen vai voiko hormoonipitoisuus vaihdella näin alussa et jos joka päivä testaa niin se plussa voi kadota vähäksi aikaa? Se mun plussa oli varmaan sit siinä. Onks mul vielä toivoo vai odottelenko niitä menkkoja vaan kiltisti?

Mulla on ollut lämpöä, tissit hirmu kipeet ja nyt oksettaa, alaselkä kipua, valkovuotoo, lauantaina yhtäkkiä sattu todella paljon alamahaan mut se meni ohi, tissit on tosi turvoksissa ja maha myös. Välillä on kylmä ja välillä kuuma. Kuulostaa ihan vaihdevuosi oireilta. :D:ROFLMAO:
 
@babygreen @Amanda82 Kattokaas mikä sieltä pamahti tänäaamuna:eek: https://aijaa.com/Cx9XQI
Eiks toi nyt oo plussa?(n)
Nyt likat äkkiä se plussa sieltä kans ni saadaan piinailla yhdessä!
Babygreen, sulla näyttää olevan ovis ihan nurkan takana. Miltä amandan testit tänään näyttää?

@Kermakko Mitkä kpt sulla on noissa testeissä?

Ei hemmetti....tänään on kp19. Mä luulen et palstan lista on päivän edellä ja laskenut mun kpt tuhrupäivästä, itse lasken vuotopäivästä.


Jokatapauksessa tämmöstä tänne. Noi dpotkin voi muuttaa varmaan sit taaksepäin dpo0 olis kai tänään. Pitää kellistää se penteleen äijäkin vielä tänään. Rankkaa:LOL:

Plussahan se (y) öö..nää testit on tässä viimisen 5pv:n sisältä :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Neltsuliini
@babygreen @Amanda82 Kattokaas mikä sieltä pamahti tänäaamuna:eek: https://aijaa.com/Cx9XQI
Eiks toi nyt oo plussa?(n)
Nyt likat äkkiä se plussa sieltä kans ni saadaan piinailla yhdessä!
Babygreen, sulla näyttää olevan ovis ihan nurkan takana. Miltä amandan testit tänään näyttää?

@Kermakko Mitkä kpt sulla on noissa testeissä?

Ei hemmetti....tänään on kp19. Mä luulen et palstan lista on päivän edellä ja laskenut mun kpt tuhrupäivästä, itse lasken vuotopäivästä.


Jokatapauksessa tämmöstä tänne. Noi dpotkin voi muuttaa varmaan sit taaksepäin dpo0 olis kai tänään. Pitää kellistää se penteleen äijäkin vielä tänään. Rankkaa:LOL:
Mahtavaa!! :love::love: On ollut hirvee kiirus, teen testin viiden maissa niin ilmoittelen sitten heti miltä näytttää :D
 
  • Tykkää
Reactions: Tiinaliina1

Yhteistyössä