Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@babygreen mä käytin 3 kiertoa ja vilkkui 8-9 päivää, ei plussaa. Pc näytti kaikissa kierroissa plussan. Mulla taitaa vaan ongelma olla se ettei hormonitasot nouse tarpeeksi suureksi jotta digi tunnistaisi. Esikoista yrittäessäkin aina negaa mutta tärppi kävi :) yksilöllistä miten toimii.
 
@Tiuhti83 en tiiä kuuluuko veressä vielä näkyä mitään ‍♀

Varailin keskiviikolle ajan gynelle ja ultraan, mutta taidetaan siirtää päivää loppuviikolle (lääkäri postitti jonkun lippulappusen joka pitää ottaa mukaan ja eihän se posti tiistaisin kulje)

Palailen tänne kertomaan kun ollaan vähän viisaampia!

Hirmuisesti plussatuulia kaikille! ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Tiuhti83
Kp11, ovisplussaa odotellessa mietin niitä (netti)juttuja, joissa raskaus havaittiin vasta joskus tooosi myöhään, tyyliin ekan kolmanneksen jälkeen. Siis ettei näkynyt toista viivaa testeissä. Ei kai se ole mahdollista?? Siis jos HCG olisi niin matalalla tasolla, niin kai mahdollinen raskaus keskeytyisi?
 
Miina: tsemppiä huomiselle, toivon, jotta saat siirtyä odottajien puolelle (y)

Mua niin vaivaa tuo tämän päivän testi, jotta muutin sen väriä, niin ehkä se näkyy paremmin mitä tarkoitan. Viivanpaikkoja en ole näin selvästi saanut näkyviin mustavalkoiseksi muuttamalla. Mä katson näitä puhelimella. En tiedä miten näkyy koneella.

https://aijaa.com/ZBNIin
Katson kans luurilla ,en nää vaikka mitenpäin oon kattonu :oops: ehkä hämää toi kuori kun heijastaa...
 
No niin, plussa tuli viime viikolla. Oli vielä vähän haalea, mutta gynellä verikokeesta vahvistui. Ovisaika ei ole ihan varma, mutta omien laskujen mukaan nyt pitäisi olla menossa 4+4 tai 4+5. Oireita piisaa. Tyhmänä tein tänään töihin päästyäni Clearbluen digitaalisen testin, se näytti viikkoja hedelmöittymisestä 1-2. Tuli tietenkin paniikki, vaikka periaatteessa 2 voisi olla mahdollinen. Onko kenelläkään kokemusta tästä? Voiko näyttää vähemmän, koska en testannut aamupissasta?
 
@Siltsu tuolla faceryhmässä sanottiin just toisin että se 25ml antaisi viivanpaikkoja mutta tää kymppi ei? Olo kuitenkin ollut jo lauantaista asti sellainen että raskaana ollaan ja silloin miehellekin jo sanoin että nyt on jokin samanlailla kun esikkoa odotellessa! Mulla esikoisesta nousi hcg todella hitaasti niin odottelen parempia viivoja vasta ihan loppuviikosta!
 
@Siltsu tuolla faceryhmässä sanottiin just toisin että se 25ml antaisi viivanpaikkoja mutta tää kymppi ei? Olo kuitenkin ollut jo lauantaista asti sellainen että raskaana ollaan ja silloin miehellekin jo sanoin että nyt on jokin samanlailla kun esikkoa odotellessa! Mulla esikoisesta nousi hcg todella hitaasti niin odottelen parempia viivoja vasta ihan loppuviikosta!
Mulla toi 10miu antaa aina viivapaikan :cautious: en oo niitä 25 testannutkaan koskaan...

Koitan laittaa myöhemmin kuvaa omasta 10,jonka siis tein eilen eli eivois näkyä mitään mut vp on:D
 
@Sandelinos mäkin nään jonkinlaista viivaa! Toivottavasti vahvistuu! :)

@Miina- toivottavasti vahvistuis plussaksi! Vaikuttaa tosi lupaavalta tuo viiva :)

@janski26 voi harmi :(. Kyllähän tuossa kohtaa yleensä pitäis verestä jo näkyä, mutta voihan olla, että mahdollinen kiinnittyminen on vasta tapahtumassa? Itsellä tais kiinnittyä joku 8-10pv oviksesta ekassa raskaudessa.

Täällä alkoi menkat...one step anto siis vaan viivanpaikkaa sitten..
 

Yhteistyössä