Katson kans luurilla ,en nää vaikka mitenpäin oon kattonu ehkä hämää toi kuori kun heijastaa...Miina: tsemppiä huomiselle, toivon, jotta saat siirtyä odottajien puolelle
Mua niin vaivaa tuo tämän päivän testi, jotta muutin sen väriä, niin ehkä se näkyy paremmin mitä tarkoitan. Viivanpaikkoja en ole näin selvästi saanut näkyviin mustavalkoiseksi muuttamalla. Mä katson näitä puhelimella. En tiedä miten näkyy koneella.
https://aijaa.com/ZBNIin
Siltsu: näitkö siinä mustavalkoisessa sen siinä se näkyy mun mielestä selvästi mutta kai tääkin on laite kohtainen miten näkyy.Katson kans luurilla ,en nää vaikka mitenpäin oon kattonu ehkä hämää toi kuori kun heijastaa...
Ehkä näen ehkä en...yhdessä kohtaa on niinku viivanpaikka olis, mutten ole varma kuuluisko sen olla siinä kohtaa. Onko tää kuvattu testiajalla?Se toissapäiväinen testi ilmeisesti on sellainen joka antaa viivanpaikkaa herkästi, tänään tein one stepin 10 herkkyyksisen ja tällaisen sain, mitäs tuumitte kanssapiinailijat?
Tää on niiin kökkö testi kun antaa noita viivanpaikkoja pitäs vissii käyttää vaa digejä niin ei tarviis tiirailla mut rahaa kuluisJoo testiajalla on ja itseasiassa kun otin toisen salamalla niin näkyy paremmin, linkkaan senki vielä
Mulla toi 10miu antaa aina viivapaikan en oo niitä 25 testannutkaan koskaan...@Siltsu tuolla faceryhmässä sanottiin just toisin että se 25ml antaisi viivanpaikkoja mutta tää kymppi ei? Olo kuitenkin ollut jo lauantaista asti sellainen että raskaana ollaan ja silloin miehellekin jo sanoin että nyt on jokin samanlailla kun esikkoa odotellessa! Mulla esikoisesta nousi hcg todella hitaasti niin odottelen parempia viivoja vasta ihan loppuviikosta!
Mä näen molemmissa kuvissa haamulaisen...tai viivanpaikan!Joo testiajalla on ja itseasiassa kun otin toisen salamalla niin näkyy paremmin, linkkaan senki vielä
Jotain haaleaa minäkin tuolla näen. Väriä en kyllä, mutta toivotaan jotta siitä vielä muuttuu.Joo testiajalla on ja itseasiassa kun otin toisen salamalla niin näkyy paremmin, linkkaan senki vielä
Kiitos! Ärsyttävän selkeitä viivanpaikkoja kyllä anto...Tofu: helkutin viivanpaikat! Tsemppiä uuteen kiertoon! Mä tuun todennäköisesti perässä. Kunnon menkka jomotukset alkoi iltapäivällä, eiköhän huomenna hanat aukea.
Eikö tuo ole jo haamu@tofu_ pahoittelut
On se ilmeisesti vahvistunut mutta vielä ei juhlita, viime kierron karvas pettymys pitää jalat maassa..
Toivon niin..sain viime kierrossa suht samanlaisen ja päättyi kivuliaaseen vuotoon, siksi pelottaaEikö tuo ole jo haamu
Voi ei . Testaatko huomenna uudestaan? Toivottavasti vahvistuisi. Millon sulla piti alkaa menkat?Toivon niin..sain viime kierrossa suht samanlaisen ja päättyi kivuliaaseen vuotoon, siksi pelottaa
Perjantaina vasta pitäs alkaa, aikaa siis vielä on. Huomenna juu uusiksiVoi ei . Testaatko huomenna uudestaan? Toivottavasti vahvistuisi. Millon sulla piti alkaa menkat?