Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Hmm.. nyt menee mielenkiintoseks... kp nyt 33/32 tai sitten kp 1..? Tiedä niin.. kuukautisvihlasut tuntu yhden kerran päivällä nivusissa ja siihen loppu toistaseks kivut ja ajattelinkin että jaahas tänään alkaa... muuten ollut sellaista hentoista kipua alavatsassa sekä selässä...
Mutta sitten se mikä mua ihmetyttää suuresti, koska mulla ei ole KOSKAAN ollut sellasta, niin tänään joku tunti tosta vihlasusta alkoi rusehtavaa tuhrua tulemaan? :eek: riittää kuitenkin että käytän vaan pikkuhousunsuojia ettei ainakaan vielä niin paljon tule että sidettä tarvis.. Semipieni toivo ehkä mutta mutta... Testi piti tänään tehdä mutta kun tuo hämärä tuhru alkoi...:confused:

Mulla @Tiinaliina1 tulee se sun tuhru juttu mieleen tosta.. kun normaalisti kun pitäs menkat tulla ni se on sit sen väristäki, eikä ikinä oo noin niukkaa eikä varsinkaan tuhrua tullu.. o_O
Esikoista odottaessani ei tullu yhtään mitään vuotoja eikä kyllä oireitakaan ollu :LOL: et sillon pääsin todella helpolla(y)

Ikävää kuitenkin @Tiinaliina1 et sulla menkat sit alkoi(n)
Joo siis tosi erikoista. Eilen lounasaikaan tuhrua, sit ei mitään ennenku tänäaamuna pyyhittäessä verta ja vieläki pärjäis pikkuhousunsuojalla. Että mitähän hattua...:poop::cautious:. Tosi outoo... mut jos tästä haetaan jotain positiivista, ni ainakin mun ovulaatio oli sillon kun oletinkin sen olevan. Mun kroppa ei vaan ehkä raskaudu helposti...se ei oo koskaan raskautunut helposti. Mulla on km x 2 js clomeja ja lugeja aikanaan ollut käytössä ekojen kanssa. Nyt ainakin ovulaatio tapahtuu ni se on mulle jo plus!:LOL:
 
Tiedätte sen tunteen kun näet testi kohdassa viivan testiajalla, mutta et saa valokuvaan, kun kalvo heijastaa. Apteekin oma puikkotesti. Olisko ollut apteekin ultra raskaustesti nimellä. Eri näköinen kuin ennen vanhaan apteekinoma oli. Tuleeko näihinkin selvä viivanpaikka? Rasittavaa jos näin on. Heräsi vain toiveet, kun apteekin omalla en ole ennen ylimääräisiä viivoja saanut. Purin testin ja siinä se himmeänä minun mielestä näkyy.

https://aijaa.com/cJrjIi
 
En osaa sanoa @LaTiLa ja @joulutoive testeistä(n)

Mulla aukesi sitten hanat kuitenkin aamulla ihan kunnolla, eli nyt alkoi yk5 ja kp1:oops: Kierron pituudeksi tuli 28. Raskaustestinkin ehdin tehdä 6.30 aamulla ennen menkkojen alkua ja se oli nega. Kumma juttu kun ei tärpännyt, kun tämän mukaan ovulaatio oli juuri silloin kun tikutin sen ja seksiä oli(n) Se siitä sitten, ei ainakaan enää tarvitse ihmetellä kolmen päivän tuhrun takia, että onko raskaana vai ei. Uusi yritys alkakoon!(y)
 
Viimeksi muokattu:
Noniin ovistestien tulkintaa! Pääsin tosiaan ekan testin tekemään eilen kp13 klo.15, jolloin viiva piirtyi vahvemmaksi kuin testiviiva. Sitten klo.21 viiva oli jo haalistunut, ja tänä aamuna viiva (tosin laimeasta pissasta) on jo selkeesti haaleampi. Ihan selkeää tuikkimista oikealla alavatsalla eilis illalla ja myös nyt tänä aamuna. Onkohan siis kp12 ollut dpo-1 ja eilen dpo0, eli tänään dpo1? Talleteltu viimeksi silloin dpo-1.. (n)

https://aijaa.com/rQwOHL

@babygreen pahoittelut menkoista ja tsemppiä uuteen kiertoon! Toivottavasti ensi kierto on teidän kierto!
 
@peanut_butter mä tulkitsen tuon niin, että sun ovis oli eilen iltapäivällä tai illalla kun oireitakin tunsit ja tikku näytti klo 15 selvää plussaa. Toisaalta ovistikku saattoi näyttää plussaa jo eilen aamullakin tai toissapäivänäkin, kun et testannut. Ovishan tulee tikkuplussasta noin 12-48h kuluttua riippuen testistä. Tänään sulla olisi siis dpo1.
 
Viimeksi muokattu:
Apua
Kp12 ovisplussa (peitto heilui), illalla ihan musta ovisplussa. Limoja
Kp13 kohtu tosi arkana. Ei limoja, normaali koostumuksinen valkkari, ehkä vähän runsasta.
Kp14/dpo1 tuntu kun joku tökkis muniksia sukkapuikolla, vaihteli puolia. Kipu säteili alaselkään. Normi koostumuksellinen valkkari.
Kp15/dpo2 samat mitkä aiempana päivänä. Normi valkkari.
Kp16/dpo3 ei kummempia tuntemuksia, vähän nipistelyä. Normi valkkari.
Kp17/dpo4 taas sukkapuikoilla tökkimistä molemmin puolin, mietin lääkäriin lähtöä. Huonoo oloa. Normi valkkari.
Kp18/dpo5 päivällä ei mitää, illan mittaan taas sukkapuikkoilua. Tosi paljon valkkaria, koostumus vähä rihmamainen.
Kp19/dpo6 taas ihan kunnon vihlaisuja, valkkari runsasta ja vähän venyvää.

Tuossa vielä kuvaa testeistä https://aijaa.com/3XMiwc

Missään kierrossa ollut näin...
 
Apua
Kp12 ovisplussa (peitto heilui), illalla ihan musta ovisplussa. Limoja
Kp13 kohtu tosi arkana. Ei limoja, normaali koostumuksinen valkkari, ehkä vähän runsasta.
Kp14/dpo1 tuntu kun joku tökkis muniksia sukkapuikolla, vaihteli puolia. Kipu säteili alaselkään. Normi koostumuksellinen valkkari.
Kp15/dpo2 samat mitkä aiempana päivänä. Normi valkkari.
Kp16/dpo3 ei kummempia tuntemuksia, vähän nipistelyä. Normi valkkari.
Kp17/dpo4 taas sukkapuikoilla tökkimistä molemmin puolin, mietin lääkäriin lähtöä. Huonoo oloa. Normi valkkari.
Kp18/dpo5 päivällä ei mitää, illan mittaan taas sukkapuikkoilua. Tosi paljon valkkaria, koostumus vähä rihmamainen.
Kp19/dpo6 taas ihan kunnon vihlaisuja, valkkari runsasta ja vähän venyvää.

Tuossa vielä kuvaa testeistä https://aijaa.com/3XMiwc

Missään kierrossa ollut näin...
Oi! Toivottavasti enteilisi plussaa :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Tiuhti83
@joulutoive olen facebookin ryhmästä ymmärtänyt että digitestiin tulisi aina 2 viivaa ja sikso sitä ei pitäisi avata.. toivon kuitenkon että se plussaksi muuttuisi ♥

Tsemppiä uuteen kiertoon @babygreen !!

Ooo @tofu_ !!! Toivottavasti löhtis tummuu

Täällä tänään koko ppivön kuvottanut ja särkenyt päätä, tissitkin ollu pari päivää kipeät ajoittain Tissikipua ei oo ollut kun raskausaikaan joten saa nähdä, menkkojen pitöisi alkaa torstaina kylläkin mutta vähän luo kyllä toivoa ehkä huomenna illalla uitan testin!
 
Häiritsevää.
Oon saanut tälläistä haamua RFSU: testillä jo toista päivää mutta muut testit ei näytä mitään... onko tämä vain viivanpaikka. Dpo 8-10. https://aijaa.com/3D2yKD
Noi RFSU testit näyttää tosi paljon viivan paikkoja. Oliko siinä vahvuus se 25/mlU?
Ylemmässä PC testissä sama vahvuus...

Oota vielä pari päivää ja tee vaikka apteekin omalla :)
Toivottavasti vahvistuu muissakin testeissä:)
 
Tää on kyllä niin surkea testi. Vuosikausia sitten jo teki samaa, jotta antaa selvää punertavaakin viivaa.
Mä en tajua just tota, et ei mitenkään oo hyvä testi ja silti noita rsfu:n testejä on myynnissä melkeen kaikkialla (n):confused:

Mä taidan nyt pikkuhiljaa alkaa uskomaan tän raskauden oleva totta ja siirtyilen varovasti odottajiin. Älkää luopuko toivosta, kaikki on mahdollista! Itse jätin pillerit pois talvella 2014, mut toki koko tätä aikaa ei ole yritetty ja mies on paljon pois, niin se on hankaloittanut huomattavasti! 2015 vuoden lopussa olleet kaksi kemiallista raskautta perättäisinä kuukausina sai meidät lopettamaan koko yrittämisen toviksi, mutta sillon ei ehkä sitten ollut oikea aika meille! Tsemppiä ja plussa tuulia kaikille :love:
 

Yhteistyössä