Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Minni mieki oon näkevinäni jotain.:)

Mäki tein pc:n liuskan taas. Meni ihan hukkaan sekin. Testissä oli pitkä naarmu ja koko testialue jäi ihan kirjavaksi.:confused:
Noh, niitä on onneks aina kaksi niin uitan nyt huvikseni illalla sen toisen jos siltä tuntuu. :D
Onpahan sitte testailtu ja ens viikolla varmaan jos/kun ne menkat on alkaneet, niin voipi taas tilata ovistestit.:LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Minni-83
Mul on nyt kp 28/27-32 pyyhittäessä tuli tippa verta ja sen jälkeen tullut vaan valkovuotoo. Kai ne menkat sieltä kohta alkaa.Tein pc n liuskaraskaustestin. Puolentoista tunnin pissasta. Sain siihen häivähdyksen toista viivaa. Näkeekö kukaan muu siinä mitään? Eks sen toisen viivan pitäis olla jo vahvempi. Onks mul vielä toivoo?

Selkee haamu!! Mulla tuli kans viimeks ihan vähän verta vaikka raskaus alkoikin. Se meni tosin kesken. Ja jos sulla kierto 32 niin toi viiva saakin olla haalee vielä.
 


Muistuttakaa mua ens kierrossa että mun ei kannata näitä pc:n testejä tehdä. Tältä näytti pitkään, mutta kuivuttuaan ei jäänyt oikein mitään..joku hailuraisen haalea kohta vain.:mad:
Ja tuo aijaa tuhoaa näköjään kuvanlaatua aika tehokkaasti, omassa puhelimen galleriassa suorastaan hyppää silmiin tuo viiva:ROFLMAO:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Veeruli87


Muistuttakaa mua ens kierrossa että mun ei kannata näitä pc:n testejä tehdä. Tältä näytti pitkään, mutta kuivuttuaan ei jäänyt oikein mitään..joku hailuraisen haalea kohta vain.:mad:
Ja tuo aijaa tuhoaa näköjään kuvanlaatua aika tehokkaasti, omassa puhelimen galleriassa suorastaan hyppää silmiin tuo viiva:ROFLMAO:
No onhan toi nyt selkee viiva!! Joku maanantaikappale vaan toi testi. Pissaathan siihen paketissa tulevaan kuppiin ja dippaat tikun sinne? :)
 
No onhan toi nyt selkee viiva!! Joku maanantaikappale vaan toi testi. Pissaathan siihen paketissa tulevaan kuppiin ja dippaat tikun sinne? :)
Joo siinne pikku kippoon suhautan aina. :LOL:
Ja ohjeen mukainen aika uittoa jne.
Ei sitä veriviiruista tuhrua nyt enään tuu mutta kiristelee nivusiin pahaenteisesti kylläkin. Huominen viimistään näyttää alkaako vai joudunko mä edelleen nostamaan mun kaatuneet tikapuut pystyyn.
Mutta meillä oli sentään tän johdosta tosi hyvä keskustelu miehen kanssa. Eli jos uusi kierto paukahtaa päälle, mies on kartalla kaikessa ja valmis kaikkeen mihin "käsken".:ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Joo siinne pikku kippoon suhautan aina. :LOL:
Ja ohjeen mukainen aika uittoa jne.
Ei sitä veriviiruista tuhrua nyt enään tuu mutta kiristelee nivusiin pahaenteisesti kylläkin. Huominen viimistään näyttää alkaako vai joudunko mä edelleen nostamaan mun kaatuneet tikapuut pystyyn.
Mutta meillä oli sentään tän johdosta tosi hyvä keskustelu miehen kanssa. Eli jos uusi kierto paukahtaa päälle, mies on kartalla kaikessa ja valmis kaikkeen mihin "käsken".:ROFLMAO::ROFLMAO:
Mä nään tossa kyl ihan selkeen viivan!
 
Kiitos onnitteluista. :) Odottelen vielä viivan vahvistumista. Ennen kun uskallan uskoo tähän. En ole vielä miehelle sanonut mitään. Jos tulis vielä vahvempi viiva niin sit uskallan miehelle sanoo ja näyttää testin.

Mul on nyt menossa kp 29/27-32 ei ole menkat vielä alkanut. Testien mukaan ei pitäis alkaakaan. Tänään tein pc liuska raskaustestin ja siihen tuli samantapainen viiva kun eilen. Alattelin että teen seuraavan testin kp 32 tai kp 33 ellei menkat yllätä. Milloin uskaltais tehdä digin?
 


Muistuttakaa mua ens kierrossa että mun ei kannata näitä pc:n testejä tehdä. Tältä näytti pitkään, mutta kuivuttuaan ei jäänyt oikein mitään..joku hailuraisen haalea kohta vain.:mad:
Ja tuo aijaa tuhoaa näköjään kuvanlaatua aika tehokkaasti, omassa puhelimen galleriassa suorastaan hyppää silmiin tuo viiva:ROFLMAO:
Jep, kyllä se ihan oli viivanpaikka niinkuin ne aiemmatkin. Kp1 odotetusti tänään.
Mut lippu korkeella, mitäpä sitä märinöimään liian kauan, ovistestit tilaukseen ja oottamaan että pääsee niiden kanssa säätämään taas. Pitäis ehkä ostaa pari digiä myös josko ne kertois vähän tarkemmin myös.:D
 
Minnille onnea! :love:

Viipulainen mä testasin tänään kans pc:llä todennäköisesti viivanpaikan, nyt tosin vasta dpo 7-8 et en tiedä näkyiskö edes mitään. Mut jokatapauksessa tää huono puoli kyllä tässä himotestailussa, kun tuntuu et ainakin itelle jo ne viivanpaikatki näyttää haamuilta ja väkisin koittaa kehittää väriä siihen mielessään :cry: Silti ei vaan malta olla testailematta. Mietin just tässä et paljonkohan sitä on kuluttanut rahaa testeihin :whistle::D
 
  • Tykkää
Reactions: viipulainen
Kiitos onnitteluista. :) Odottelen vielä viivan vahvistumista. Ennen kun uskallan uskoo tähän. En ole vielä miehelle sanonut mitään. Jos tulis vielä vahvempi viiva niin sit uskallan miehelle sanoo ja näyttää testin.

Mul on nyt menossa kp 29/27-32 ei ole menkat vielä alkanut. Testien mukaan ei pitäis alkaakaan. Tänään tein pc liuska raskaustestin ja siihen tuli samantapainen viiva kun eilen. Alattelin että teen seuraavan testin kp 32 tai kp 33 ellei menkat yllätä. Milloin uskaltais tehdä digin?
Jos oot saanu jo pc:hen viivoja, niin kyl sitä luulis että se digi näyttäis jo sen "raskaana 1-2" :)
 
Jos oot saanu jo pc:hen viivoja, niin kyl sitä luulis että se digi näyttäis jo sen "raskaana 1-2" :)
Mä en vielä uskalla testata digillä. Kun se on niin armoton. Teen digin vaikka silloin kp 32 tai kp 33 kun seuraavan kerran testaan pc llä ja jos vielä tulee viivaa ja toivottavasti vahvempaa viivaa. Nyt on kp 29. Eks raskaushormooni nouse joka toinen vai joka kolmas päivä?
 
Mä en vielä uskalla testata digillä. Kun se on niin armoton. Teen digin vaikka silloin kp 32 tai kp 33 kun seuraavan kerran testaan pc llä ja jos vielä tulee viivaa ja toivottavasti vahvempaa viivaa. Nyt on kp 29. Eks raskaushormooni nouse joka toinen vai joka kolmas päivä?
Joo niin ne väittää että joka toinen päivä vissiin nousee, mut sillonku aikoinaan esikoisesta plussasin niin kyl mun testit ainaki oli aina seuraavana päivänä tummempia ku edellisenä päivänä :) kait nääki on yksilöllisiä kuinka ne arvot nousee
 
  • Tykkää
Reactions: Minni-83
Kyllähän se hormoni sieltä nousee jatkuvasti, mutta sen pitoisuus tuplaantuu keskimäärin parin päivän välein. Eli tänään pitoisuus on n. kaksinkertainen siihen, mitä se oli toissapäivänä. Jos tänään (ma) on 5 niin ylihuomenna (ke) 10 ja siitä kahden päivän päästä (pe) 20 jne. Mutta toki tiistaina on enemmän kuin maanantaina, vaikka ei vielä niin paljon kuin keskiviikkona.

Oliko tarpeeksi sekavasti selitetty? :D
 
  • Tykkää
Reactions: Minni-83
Onnea @Minni-83 :love:

ON:Hitto ku noi testit polttelee tuolla laatikossa, mut mitään järkee ei oo vielä testata ku vasta kp21/? Eikä ovulaatiosta varmuutta kun oireet oli niin pitkäkestoiset että voi olla dpo 5-10. Eilen tuli keskellä päivää todella huono olo. Alamahaan sattui ja kuvotti eikä oksennuskaa kaukana ollu. Mikä lie hormonijuttu taas. No ajattelin ens viikon lopulla testata ehkä viimeistään ellei menkat oo siihen mennessä ilmaantunut
 
Voi että mun tekis mieli näyttää miehelle toi raskaustesti kuva. Mä vaan pelkään että hän vaan vähättelee ja sanoo miks oon mennyt tekeen testin. Ja sanoo onhan sulle noita haamuja tullut ennenkin. Ja pelkään et sit varsinkin menkat alkaa huomenna tai lähipäivinä jos näytän miehelle sen testin. Mitä te tekisitte jos oisitte mä?
 
Voi että mun tekis mieli näyttää miehelle toi raskaustesti kuva. Mä vaan pelkään että hän vaan vähättelee ja sanoo miks oon mennyt tekeen testin. Ja sanoo onhan sulle noita haamuja tullut ennenkin. Ja pelkään et sit varsinkin menkat alkaa huomenna tai lähipäivinä jos näytän miehelle sen testin. Mitä te tekisitte jos oisitte mä?
Jos miehellä on tapana sanoa noin, mie oottaisin ja tekisin jossain kohti viikkonäytöllisen digin. Siitä ei vois mies mutista mittää.:giggle:

Itse olen päättäny, että sitten jos se plussa joskus alkaa ilmaantua testeihin, näytän vasta tosiaan kun digi näyttää sen myös.:)
 
Viimeksi muokattu:
Voi että mun tekis mieli näyttää miehelle toi raskaustesti kuva. Mä vaan pelkään että hän vaan vähättelee ja sanoo miks oon mennyt tekeen testin. Ja sanoo onhan sulle noita haamuja tullut ennenkin. Ja pelkään et sit varsinkin menkat alkaa huomenna tai lähipäivinä jos näytän miehelle sen testin. Mitä te tekisitte jos oisitte mä?
Mä panttasin miehelle kertomista selvään plussaan ja digin viikkonäytöllisen 2-3. En siksi, et alkaisi vähätellä, vaan et saisin kuulla testanneeni liian aikaisin ja turhaan monta kertaa.
Tästä jo vähän reilu vuosi, kun täällä haamuineni jännäilin...
Voi, kun olis hinku tänne taas. :-D
 


KYSEESSÄ OVISTESTIT!


Mielipiteitä tästä? Mulla on vasta ollut ensimmäiset kuukautiset synnytyksen jälkeen, joten kierrosta ei mitään tietoa. Kuvittelin ainakin tossa kp 13-14 ovulaatio-oireita ja ajattelin mulla silloin olleen ovulaation. Nyt ollaan oltu ilman ehkäisyä kp 17 ja kp 19 (alkuperäinen tarkoitus oli alkaa yrittämään toista lasta tammikuussa).

Tässä aiemmin tekemäni testit alkaen kp 17 (seassa aamu- ja iltatestejä): http://i10.aijaa.com/b/00726/14476676.jpg Viimeisenä tänä aamuna kp 19 tehty testi. Tossa isossa kuvassa taas äsken tehdyt testit 2,5 h pidätyksellä samasta näyteastiasta samasta virtsasta. Toinen on siis marketin oma ovulaatiotesti ja toinen on apteekin oma. Miten voi ero olla noin suuri? Miltä nää vaikuttaa teidän mielestä, jotka ootte enemmän ovistestejä käyttäneet? Itse en siis ole ennen paljoa näitä tehnyt ja ajattelin nyt vaan varmistaa, ettei ovulaatio olekin myöhemmin kuin olin ajatellut (eli kp 13-14). Voiko olla mahdollista, että tulisin tästä kierrosta raskaaksi?

Tässä vielä erikseen tuo apteekin ovistesti: http://i8.aijaa.com/b/00207/14476690.jpg
 

Attachments

uip
Voi että mun tekis mieli näyttää miehelle toi raskaustesti kuva. Mä vaan pelkään että hän vaan vähättelee ja sanoo miks oon mennyt tekeen testin. Ja sanoo onhan sulle noita haamuja tullut ennenkin. Ja pelkään et sit varsinkin menkat alkaa huomenna tai lähipäivinä jos näytän miehelle sen testin. Mitä te tekisitte jos oisitte mä?
Jotenkin tuntuu ettei miehet aina tajua. Munkin mies oli jotenkin siinä uskossa että testiin voi tulla "virhe viiva" Plussa mikä plussa ei siitä mihinkään pääse.

Itse ehkä myös odottaisin ja tekisin digin. Tsemppiä!
 

Yhteistyössä