Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mul on nyt kp 31/27-32 ei ole menkat vielä alkanut. Valkovuotoo vaan tulee. Testit ei näytä kovin hyvältä kun on niin haalee viiva. Tulis nyt kunnon viivat testiin tai alkais menkat. Tää on raastava tilanne. Apteekin ultraan tuli haalea viiva. Voiko se olla haalee viiva sen takia kun periaatteessa ei ole vielä menkat myöhässä. Ei tää mun tilanne kovin hyvältä näytä. Mut elättelen vielä toiveita. Eks niitä haamu lapsiakin ole. Et ei oo saanut kunnon viivoja testeihin mut vauva on kuitenkin tullut.

http://aijaa.com/7mi4ce
Olen pahoillani että sanon tän nyt näin suoraan mutta mun mielestä viivat on liian haaleita siihen nähden että olet kierrossa jo noin pitkällä. Sanon tän perustuen omiin kokemuksiin.

MUTTA kyllähän niitä haamulapsia myös syntyy :) <3
 
  • Tykkää
Reactions: Unicorn
Mul on nyt kp 31/27-32 ei ole menkat vielä alkanut. Valkovuotoo vaan tulee. Testit ei näytä kovin hyvältä kun on niin haalee viiva. Tulis nyt kunnon viivat testiin tai alkais menkat. Tää on raastava tilanne. Apteekin ultraan tuli haalea viiva. Voiko se olla haalee viiva sen takia kun periaatteessa ei ole vielä menkat myöhässä. Ei tää mun tilanne kovin hyvältä näytä. Mut elättelen vielä toiveita. Eks niitä haamu lapsiakin ole. Et ei oo saanut kunnon viivoja testeihin mut vauva on kuitenkin tullut.

http://aijaa.com/7mi4ce
On tosi haalea, mutta onhan heitä joilla se hcg nousee ihan alussa hitaasti. Omalla kohdalla yrittäisin varautua jo menkkoihin, mutta eihän se helppoa ole mitenkään.
Mutta ylihuomennahan siulla pitäisi pisimmän kierron mukaan alkaa jos alkaa. Eli jos ei ala, tee testi viimistään lauantaina jolloin kuukautiset olisi päivän myöhässä.
Toivon että tuut ja näytät meille sellaset leffaviivat.:)(y)
 
Mul on nyt kp 31/27-32 ei ole menkat vielä alkanut. Valkovuotoo vaan tulee. Testit ei näytä kovin hyvältä kun on niin haalee viiva. Tulis nyt kunnon viivat testiin tai alkais menkat. Tää on raastava tilanne. Apteekin ultraan tuli haalea viiva. Voiko se olla haalee viiva sen takia kun periaatteessa ei ole vielä menkat myöhässä. Ei tää mun tilanne kovin hyvältä näytä. Mut elättelen vielä toiveita. Eks niitä haamu lapsiakin ole. Et ei oo saanut kunnon viivoja testeihin mut vauva on kuitenkin tullut.

http://aijaa.com/7mi4ce
Mulla tuli apteekin ultraan ihan samanlainen ja kyllä ne menkat sieltä tulivat. Oon lukenut paljon huonoja kokemuksia tosta ultrasta.
 
Mä vielä täällä elättelen toiveita. Menkat ei ole vielä alkanut. Jos menee kp 32 mukaan mulla olisi nyt vasta 3+5 eli neljäsviikko ja tässä kertotaan hormooni nousut. Eli voi olla vaan liian vähän raskaushormoonia. Mut kai ne menkat vielä alkaa.

Ei raskaana olevilla: alle 5 mIU/ml
Viikolla 3: 5 – 50 mIU/ml
Viikolla 4: 5 – 426 mIU/ml
Viikolla 5: 18 – 7 340 mIU/ml
Viikolla 6: 1 080 – 56 500 mIU/ml
Viikolla 7–8: 7 650 – 229 000 mIU/ml
Viikolla 9–12: 25 700 – 288 000 mIU/ml
Viikolla 13–16: 13 300 – 254,000 mIU/ml
Viikolla 17–24: 4 060 – 165 400 mIU/ml
Viikolla 25–40: 3 640 – 117 000 mIU/ml
 
  • Tykkää
Reactions: Iiduliinu
@Minni-83 - voisko olla kemiallinen ja siksi viiva ei vahvistu, mutta haamua näkyy? Mulla näky vielä dpo16-17 haamua ja sit dpo 18 alkoi vuoto! Toivotaan vahvistumista! :)

Täällä taas piinapäivien loppusuora niin liityn joukkoon. Mulla ovis taas myöhästyi, vasta kp22 oli, onko kokemusta, voiko näin myöhäisestä oviksesta vielä raskautua? nyt menossa dpo8, eikä juuri mitään raskauteen viittaavaa, valkovuotoa kyllä, ja satunnaisia menkkaoloja, mutta noi menkkaolot nyt eivät poikkea aiemmista negakierroista. Edelliskierrossa siis kemiallinen ja koitan pitää toiveita yllä, että tää ois nyt superhedelmällinen kierto :D
 
@Minni-83 oon kyllä kuullut tapauksista, joissa hailakkaa haamua on tullut useamman päivän, ja sit vasta kun on menkkojen oletettu päivä tai jopa vasta joitain päiviä sen jälkeen lähtee viiva vahvistumaan :) Toki on hyvä aina varautua pahimpaan. Onko sulla taustalla aiempia kemiallisia tai kiinnittymisiä jotka ois sitten vuotaneet pois melkeen heti? Toisaalta on lohduttavaa tietää että kiinnitymisyritystä kuitenkin on. Siitä voi sitten lähteä kokeilemaan kaikenlaisia limakalvoa vahvistavia ja kiinnittymistä parantavia vippaskonsteja. Pidän peukkuja että siellä kuitenkin nyt joku olisi kyydissä (y)

Oon seurannut teidän hätähousuilua siitä asti kun syyskuussa poistatin kierukan. Eilen alkoi kolmas yrityskierto (lasken ekaksi sen jossa kierukka poistettiin hiukan ennen ovista), ja ajattelin että tuun kans housuilemaan tänne koska todellakin on pakko myöntää - taidan olla himotestaaja :LOL: malttamaton ja piinailija ainakin.

Posti toi eilen Clearbluen digitaalisia ovistestejä. En ole ovista ennen testannut kun luulin tunnistavani sen melko hyvin oireista, mutta viime kierrossa olikin oireita niin monena päivänä että päätin tämän seuraavan kierron tikuttaa. Ootteko te jotka ovista tikutatte, ruukanneet testata aamuin illoin vai vaan kerran päivässä? Mietin että olisikohan ihan hullua testata jollain halpisliuskoilla iltaisin ja digillä aamuisin (digin kun voi ohjeiden mukaan tehdä myös aamupissasta), kun en tiedä yhtään kuin nopeasti lh-huippu mulla menee ohi..
 
Viimeksi muokattu:
@Minni-83 oon kyllä kuullut tapauksista, joissa hailakkaa haamua on tullut useamman päivän, ja sit vasta kun on menkkojen oletettu päivä tai jopa vasta joitain päiviä sen jälkeen lähtee viiva vahvistumaan :) Toki on hyvä aina varautua pahimpaan. Onko sulla taustalla aiempia kemiallisia tai kiinnittymisiä jotka ois sitten vuotaneet pois melkeen heti? Toisaalta on lohduttavaa tietää että kiinnitymisyritystä kuitenkin on. Siitä voi sitten lähteä kokeilemaan kaikenlaisia limakalvoa vahvistavia ja kiinnittymistä parantavia vippaskonsteja. Pidän peukkuja että siellä kuitenkin nyt joku olisi kyydissä (y)

Oon seurannut teidän hätähousuilua siitä asti kun syyskuussa poistatin kierukan. Eilen alkoi kolmas yrityskierto (lasken ekaksi sen jossa kierukka poistettiin hiukan ennen ovista), ja ajattelin että tuun kans housuilemaan tänne koska todellakin on pakko myöntää - taidan olla himotestaaja :LOL: malttamaton ja piinailija ainakin.

Posti toi eilen Cleabluen digitaalisia ovistestejä. En ole ovista ennen testannut kun luulin tunnistavani sen melko hyvin oireista, mutta viime kierrossa olikin oireita niin monena päivänä että päätin tämän seuraavan kierron tikuttaa. Ootteko te jotka ovista tikutatte, ruukanneet testata aamuin illoin vai vaan kerran päivässä? Mietin että olisikohan ihan hullua testata jollain halpisliuskoilla iltaisin ja digillä aamuisin (digin kun voi ohjeiden mukaan tehdä myös aamupissasta), kun en tiedä yhtään kuin nopeasti lh-huippu mulla menee ohi..
Mä tein niin, että aloitin tikuttelun kp7 kun ei ollut varmaa onko tulossa lyhyempi vai pidempi kierto. Tein yhden päivässä kunnes alkoi viiva vahvistua omiin silmiin. Ekan tein n.puolilta päivin ja toisen alkuillasta. Kp12 tuli sitten yllättäen plussa jo ja viiva pysyi kp13 puolenpäuvän testiin, alkuillan testi oli jo nega.
Mä kyllä liputan ton systeemin puolesta ja että alottaa aiemmin. Testien mukana tullut ohje nimittäin käski mun kiertopituuksilla aloittamaan aikaisintaan kp14. Olis menny ovis ohi täysin tikuttelun osalta, vaikka oireet oli ihan ilmeiset.:whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: ronso
Täällä taas, keskenmenon jälkeen ootettiin nuo yhdet menkat ja tälle kierolle ruvettiin uuteen yritykseen. Nyt kp26/28-32 ja 10mIU herkkyyden raskaustestillä täysin puhdas nega aamun eka lirusta, toki voi olla vielä aikaistakin testata mutta kun kymmenkunta testiä oottaa kaapissa niin oli jo ihan pakko, eilen aamulla jo piti testi tehdä,mutta unohdin.
Ov:n merkit ei olleet kovin selviä kyllä tässä kierrossa joten saattoipa ov jäädä tulemattakin, jos ov oli niin oletan sen olleen 21-23.lokakuuta vaisuiksi jääneiden merkkien perusteella, ehkä keho ei vielä täysin normi tilassa km jälkeen, vaikka km tulikin jo rv6.
Mutta myöhemmin, joku päivä, uutta testiä vielä kehiin..

Kaikille voimia ja tsemppiä tähän touhuun;) ja uusiin kiertoihin
myös!
 
@miniminimini ja @ronso on mulla tainnut olla kemiallisia, mut viivat on heti kadonnnut. Kun on saanut haalean viivan niin sit sitä haaleaa viivaa ei enään oo tullut ja menkat alkanut. Mulla eilen illalla oli hirvee olo. Paleli, pääkipee ja oksetti. Olisin tehnyt testin mut kun ei ollut testejä. Ei mul kemiallisissa ole ollut noin huonoo oloo. Nytkin vähän oksettaa.
 
IMG_20171102_123549.jpg
Aamulla tehty ovulaatiotesti ^

Tänne jo aikaisemminkin päivittelin tilannettani. Mulla ollut siis vasta yhdet menkat synnytyksen jälkeen ja harrastettiin seksiä kp 17-18. Oletin ovulaation olleen jo kp 14-15, mutta tein varalle noita testejä yhdynnän jälkeen ja oon tehnyt niitä nyt tähän kp 22 saakka. Tänään sitten vihdoin viiva näytti yhtä vahvalta tai vahvemmalta kuin kontrolliviiva.

Voiko ovulaatiotesti näyttää raskautta? Raskaustesti oli nega. Mulla ollut ihan samoja oireita ku sillon ku tulin viime vuoden syksynä raskaaksi.. On ollu yöllisiä suonenvetoja, posket ja rinnat tulessa, viluttaa, nipistelyjä etenkin liikkeessä, menkkamaista kipua ja etenkin alaselkään jomottaa, väsymystä ja närästystä. Nää samat alkoi viimeksikin ennen plussaa jo. Toisaalta voivat viitata myös ovulaatioon. Voiko toi testi antaa plussaa ilman ovista ja voiko siittiöt elää oikeasti sen 5 vrk?:D tulipas tyhmä olo taas.

Jos haluisi tähdätä ovulaatioon, niin nytkö sitä kuuluisi tänään pupuilla? En siis oo koskaa näitä tehny ja ekaa kertaa tommosen viivan nyt sain. Muilla kovia alaselkäkipuja ovisaikaan ja lämmön nousua?
 
Hyyyyvin hailakat haamut testattu tänään rfsu:lla ja pc:llä. Tänään dpo 10 ja menkat pitäisi alkaa la. Mulla on ollu yksi kemiallinen ja pelottaa niiin hitosti jos nyt taas.. toisaalta mulla on noussut jokaisessa alkuraskaudessa hcg todella hitaasti että se luo vähän toivoa nyt tähän tilanteeseen. En tiedä miksi mä oon jotenkin enemmän huolissani kun iloinen noista haamuista :censored:
 
katso liitettä 2401
Aamulla tehty ovulaatiotesti ^

Tänne jo aikaisemminkin päivittelin tilannettani. Mulla ollut siis vasta yhdet menkat synnytyksen jälkeen ja harrastettiin seksiä kp 17-18. Oletin ovulaation olleen jo kp 14-15, mutta tein varalle noita testejä yhdynnän jälkeen ja oon tehnyt niitä nyt tähän kp 22 saakka. Tänään sitten vihdoin viiva näytti yhtä vahvalta tai vahvemmalta kuin kontrolliviiva.

Voiko ovulaatiotesti näyttää raskautta? Raskaustesti oli nega. Mulla ollut ihan samoja oireita ku sillon ku tulin viime vuoden syksynä raskaaksi.. On ollu yöllisiä suonenvetoja, posket ja rinnat tulessa, viluttaa, nipistelyjä etenkin liikkeessä, menkkamaista kipua ja etenkin alaselkään jomottaa, väsymystä ja närästystä. Nää samat alkoi viimeksikin ennen plussaa jo. Toisaalta voivat viitata myös ovulaatioon. Voiko toi testi antaa plussaa ilman ovista ja voiko siittiöt elää oikeasti sen 5 vrk?:D tulipas tyhmä olo taas.

Jos haluisi tähdätä ovulaatioon, niin nytkö sitä kuuluisi tänään pupuilla? En siis oo koskaa näitä tehny ja ekaa kertaa tommosen viivan nyt sain. Muilla kovia alaselkäkipuja ovisaikaan ja lämmön nousua?
Mulla on just tollasia oireita ovulaation aikaan, vatsaa kivistää, alaselkä sattuu, paleltaa, posket helottaa, huono olo ja ovulaation jälkeen heikotus. Eli uskoisin että sulla on nyt ovulaatio ja juurikin tänään kannattaa pupuilla :)

Ovulaatiotesti voi näyttää raskauden, oon ite testannu, mutta raskaus oli mulla ainakin sillon jo aika pitkällä.
 
Onkoha toivoa enää jos 10herkkyydellä ei oo tullut edes haamua dpo11? Esikoisesta sain pchen haamun dpo10 jo :unsure: rinnat on kipeät ja mahas jos jonkinmoista kipua dpo5 lähtien, nyt tosin vähenemään päino_O
Mä mietin ihan samaa edellispäivänä, nyt mulla on dpo13 enkä ole testannut kun viimeksi dpo11. En halua enää nähdä sitä negaa jpten olen pitänyt pään kylmänä. Jotenkin on vaan sellanen olo että en ole raskaana o_O Mutta toivossa on hyvä elää, testaan vasta sunnuntaina tai maanantaina jos menkkoja ei kuulu. Ja jos ei kuulu, alan uskoa etten ole ovuloinutkaan kivuista huolimatta. Miten niin toivo mennyt :LOL:
 
Niin ja oireina on (joita en kyllä välttämättä raskausoireiksi tulkitsisi jollen tietäisi) palelu ja eilen tuikki alavatsaa aika kovinkin, varsinkin nukkumaan mennessä ja yöllä vasemmalta puolelta sekä kivuliaat ilmavaivat. Noi ilmavaivat on jokakertanen juttu :D ihan jäätävät aina alkuun.. Lisäksi herkkä ja kireä mieli on sellaset ku on aika selkeenä päällä.
 

Yhteistyössä