Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4


KYSEESSÄ OVISTESTIT!


Mielipiteitä tästä? Mulla on vasta ollut ensimmäiset kuukautiset synnytyksen jälkeen, joten kierrosta ei mitään tietoa. Kuvittelin ainakin tossa kp 13-14 ovulaatio-oireita ja ajattelin mulla silloin olleen ovulaation. Nyt ollaan oltu ilman ehkäisyä kp 17 ja kp 19 (alkuperäinen tarkoitus oli alkaa yrittämään toista lasta tammikuussa).

Tässä aiemmin tekemäni testit alkaen kp 17 (seassa aamu- ja iltatestejä): http://i10.aijaa.com/b/00726/14476676.jpg Viimeisenä tänä aamuna kp 19 tehty testi. Tossa isossa kuvassa taas äsken tehdyt testit 2,5 h pidätyksellä samasta näyteastiasta samasta virtsasta. Toinen on siis marketin oma ovulaatiotesti ja toinen on apteekin oma. Miten voi ero olla noin suuri? Miltä nää vaikuttaa teidän mielestä, jotka ootte enemmän ovistestejä käyttäneet? Itse en siis ole ennen paljoa näitä tehnyt ja ajattelin nyt vaan varmistaa, ettei ovulaatio olekin myöhemmin kuin olin ajatellut (eli kp 13-14). Voiko olla mahdollista, että tulisin tästä kierrosta raskaaksi?

Tässä vielä erikseen tuo apteekin ovistesti: http://i8.aijaa.com/b/00207/14476690.jpg
En tiedä miten herkkiä nuo ovat. Osa testeistä on herkempiä kuin toiset. Ja kun ei tuo apteekinkaan ole tasavahva, niin ei ole ovis ainakaan.
LH:a on kuitenkin koko ajan elimistössä. Itse testailin viime kierrossa kaikki tilatut ihan hupi mielessä pois vaikka olin jo bongannut oviksen kp12 ja 13. Jossain kp21 kohdilla ovistestissä ilmaantui taas tosi räväkkä viiva, mutta ei ollut yhtä vahva kuin kontrolli.

Mutta, mikään ei tietty sano etteikö ovis voisi olla tulossa ja siksi viiva hohkaa liki punaisena. :D Mahdollisuus raskauteen voi siten olla. Ne siittiötkin voi elää sen 5vrk.
*niin ja piti sanoa, että sinuna tekisin vielä muutaman päivän noita testejä.:)
 
  • Tykkää
Reactions: emily93
Mä sain nyt tänään dpo 8 illalla haamun testiin, niin haamun kuin dpo 8 voi olla :D kuvaan hyvin vaikee saada, mutta silmillä ihan hyvin erotettavissa. Huomenna aamulla testaan taas ja todistan että se on haamu ;) mä en meinaa saa ikinä mitään viivanpaikkoja mihinkään ellei ole tärpännyt, ja mulla ei onglemana olekaan se tärppääminen jos ollaan vaan oikeaan aikaan asialla, mut se raskauden ylläpitäminen tuntuu olevan vaikeempaa :(



Tässä kyseessä siis iltapissa dpo 8 ja sofin testi :)
 
  • Tykkää
Reactions: viipulainen
Dpo10 ja nega testattu :cautious: En jaksa uskoa että se siitä plussaksi muuttuu, viime raskaudessa testasin myös dpo 10, tosin päiväpissasta ja turkissa. Jospa siellä on herkemmät testit.. no seli seli. Jospa vaan odottelen niitä menkkoja saapuviksi viikonlopun aikana.
 
Nyt on kp 30/27-32. Menkat ei ole vielä yllättänyt. Aikaisemmat monta kiertoo on ollut 29 päivää. Yks kierto venähti 33 päiväksi. Mut silloin taisi olla kemiallinen. Eli nyt elellään kriittisiä päiviä.

Kävin ostaan lisää pc liuskaraskaustestejä. Ajattelin tänään pidättää pissaa 4 tuntia ja tehdä testin. Oon jo pidättänyt 2 h 50 min. Enhän mä himotestaajana jaksanut odotttaa enempää testin teossa.

Hui tuntuu mahassa vähän kipuu ja tuntu että tuli jotain vuotoo pakko oli mennä tarkistaan vessaan tilanne. Tuli valkovuotoo ei yhtään punaista. Huh onneks.

Eilen illalla pisteli vasemmalle ja oikealle puolelle alavatsaa, palelin, oksetti ja pääkipee.
 
Nyt on kp 30/27-32. Menkat ei ole vielä yllättänyt. Aikaisemmat monta kiertoo on ollut 29 päivää. Yks kierto venähti 33 päiväksi. Mut silloin taisi olla kemiallinen. Eli nyt elellään kriittisiä päiviä.

Kävin ostaan lisää pc liuskaraskaustestejä. Ajattelin tänään pidättää pissaa 4 tuntia ja tehdä testin. Oon jo pidättänyt 2 h 50 min. Enhän mä himotestaajana jaksanut odotttaa enempää testin teossa.

Hui tuntuu mahassa vähän kipuu ja tuntu että tuli jotain vuotoo pakko oli mennä tarkistaan vessaan tilanne. Tuli valkovuotoo ei yhtään punaista. Huh onneks.

Eilen illalla pisteli vasemmalle ja oikealle puolelle alavatsaa, palelin, oksetti ja pääkipee.
Mä olen kans töissä ollessa aina saanut juosta vessaan raskauden alussa, kun jotaki valahtanu.. mutta vvuotoa ollu vaan :)
 
Kai ne menkat mul sit pian alkaa kun on niin haaleita viivoja et tekään näe. Vai onks tässä enään mitään toivoo vai pitääks jo luovuttaa ja laittaa side housuihin ja vaan odottaa et menkat alkaa.
Mulla viimeks kyllä tummu viiva, mutta ei tarpeeksi. Ja sitten alkoihin keskenmenovuoto. Mulla itselläni ei ole hyviä kokemuksia siitä että se viiva ei kunnolla vahvistu, mutta toivon sulle että ei olisi kyse mistään muusta kuin siitä ettei hormonit vaan nouse kauheen nopeesti!!
 
Mul on nyt kp 31/27-32 ei ole menkat vielä alkanut. Valkovuotoo vaan tulee. Testit ei näytä kovin hyvältä kun on niin haalee viiva. Tulis nyt kunnon viivat testiin tai alkais menkat. Tää on raastava tilanne. Apteekin ultraan tuli haalea viiva. Voiko se olla haalee viiva sen takia kun periaatteessa ei ole vielä menkat myöhässä. Ei tää mun tilanne kovin hyvältä näytä. Mut elättelen vielä toiveita. Eks niitä haamu lapsiakin ole. Et ei oo saanut kunnon viivoja testeihin mut vauva on kuitenkin tullut.

http://aijaa.com/7mi4ce
 

Yhteistyössä