Okei, noi on kyllä omalla listalla semmosia "älä luota jos ei punehdusta erota" testejä. Mut uutta taas sitten, kun mulla tosiaan vaan sitä valkoista ollut.On rfsu. Mun silmään siinä on tumma viivanpaikka. Siis ehkä harmaa tms...
Okei, noi on kyllä omalla listalla semmosia "älä luota jos ei punehdusta erota" testejä. Mut uutta taas sitten, kun mulla tosiaan vaan sitä valkoista ollut.On rfsu. Mun silmään siinä on tumma viivanpaikka. Siis ehkä harmaa tms...
Siinä on hienot viivat! Onnea!Huh tässä itsekin kuumeillaan. Tein testin sunnuntaina ja onko se oikeasti positiivinen? Mietin vielä tarvitseeko tehdä clearbluen testi
http://aijaa.com/6OjnxL
Kuva testistä
Iha on ehta plussa! Onnea!Huh tässä itsekin kuumeillaan. Tein testin sunnuntaina ja onko se oikeasti positiivinen? Mietin vielä tarvitseeko tehdä clearbluen testi
http://aijaa.com/6OjnxL
Kuva testistä
On ollut jokaisen kohdalla. oikeastaan vasta ekassa ultrassa tullut se "siis me todella ollaan raskaana" avahtuminenKiitokset! Pitkään ollut toive niin sitä alkaa epäilemään vaikka testikin näyttäisi positiivista että onko oikeasti! En tiedä onko muillakin tälläisiä tunteita
Eikös ne ole haamut?Tässä ehkä parempi kuva valoa vasten. Onko noissa oikeesti noin pahat viivanpaikat! Törkeetä.
En usko kun näkyvät vain tuota valoa vasten. Paljaalla silmällä ei nähtävääEikös ne ole haamut?
Teitkö vielä uutta testiä? Mun viivalaiseilla tossa näkyy joku aavistus.
Iik! Voi kun olis! Minäkin testaan huomenna aamulla taas. Kyllä tää on jännää puuhaa. Varsinkin, kun tulee tollaisia, joiden uskoo olevan oman mielikuvituksen tuotetta vaan...Tää vois olla mulle sopiva ketju! Mulla on menossa dpo 10-11( tai ehkä jopa vähemmän, kun ihan vaan omien olojen mukaan ovista arvioin) ja testailun olen aloittanut jo sunnuntaina
Ihan puhtaita negoja olen testannut. Eilen kokeilin pregchekiä ekaa kertaa ja puhdas nega tuli. Joitain oireita on, miksi elättelen vielä toiveita plussasta, mutta nuo negat vähän kummittelee.
@viipulainen on maininnut aiemmin, että monella syksyn tulo muuttanut kierron pituutta ja niin on mahtanut mullekin käydä kierto lyhentynyt vähän.
@Naturamama , minä kyllä nään jotain testissä!
Vitsi ku mulla on testejä kaapissa, ni en millään saa itteäni pysymään niistä erossa Yritän malttaa nyt, etten ennen aamua sentään testais. Huippua ois jos malttais sunnuntaille, mutta not gonna happen
@Iiduliinu joo kyllä näkyy viivaa! Mutta olen lukenut tästä testistä huonojakin kokemuksia, että antaisi turhaa viivaa, joten itse en tällä uskalla testata.
Sä oot todellinen himotestaaja!Viivan paikka? katso liitettä 2352
En kai Mä oikeesti oo? Oon luullut, että oon ihan normi on niitä pahempiakin. Nyt on kp 23/26 oviksesta en oo sata varma, mutta veikkaisin että nyt on dpo 9.Sä oot todellinen himotestaaja!
Mun mielestä siinä on haamu, eli positiivinen. Millä päivillä meet?
Juu ei siinä, niin mäkin. Vaatii todellista mielenlujuutta olla testaamatta monta kertaa päivässä! Mutta mun mielestä sulla tossa ihan selkee haamu. Testaa huomenna aamulla vielä, et onko vahvistunut!En kai Mä oikeesti oo? Oon luullut, että oon ihan normi on niitä pahempiakin. Nyt on kp 23/26 oviksesta en oo sata varma, mutta veikkaisin että nyt on dpo 9.
Täytyy testailla toivottavasti olisi.. jotenkin kyllä oon ollut niin äkäpussi viimiset pari päivää, että kyllä ne menkat sieltä ihan just saapuu..Juu ei siinä, niin mäkin. Vaatii todellista mielenlujuutta olla testaamatta monta kertaa päivässä! Mutta mun mielestä sulla tossa ihan selkee haamu. Testaa huomenna aamulla vielä, et onko vahvistunut!
Mutta kyllähän kaikki PMS oireet on myös alkuraskauden oireita, että ei se mitään vielä sano.Täytyy testailla toivottavasti olisi.. jotenkin kyllä oon ollut niin äkäpussi viimiset pari päivää, että kyllä ne menkat sieltä ihan just saapuu..