Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Moikka kaikille! Täällä uusi piinailia... inseminaatio tehty 6.10, eli nyt dbo8. Oireita kai pahoinvoinnista lämmön nousuun, mutta jos joku ihana osaisi sanoa mielipiteesä mun eiliseen testiin nin olisin kiitollinen!! :love:
On siinä haamu! Kuinka voi olla noin aikaisin! Apua! Tekee itsekin mieli alkaa testaamaan. Huomenna 7 dpo. Aion kyllä odottaa vähintään maanantaihin... sitä ennen en pääse testailemaankaan, että...
Onnea muillekin haamuista! Johan niitä siellä tuli!
 
On siinä haamu! Kuinka voi olla noin aikaisin! Apua! Tekee itsekin mieli alkaa testaamaan. Huomenna 7 dpo. Aion kyllä odottaa vähintään maanantaihin... sitä ennen en pääse testailemaankaan, että...
Onnea muillekin haamuista! Johan niitä siellä tuli!
Mulla kuopuksesta haamuili jo dpo6 ja vahvistui siitä komeaksi plussaksi jonka tein 2vrk ennen menkkoja.:D
Että koklaa ihmeessä.:giggle:
 
Mulla kuopuksesta haamuili jo dpo6 ja vahvistui siitä komeaksi plussaksi jonka tein 2vrk ennen menkkoja.:D
Että koklaa ihmeessä.:giggle:
Mutta sitten toisaalta se pettymys kun ei tule haamun haamua... :'(
Tosiaan olosuhteiden pakosta pääsen vasta ma testaamaan.
Oireitahan on ollut kyllä. 3-4 dpo jomotti ja viilteli oikeaa munasarjaa paljon. Välillä ihan repäisi. Aiemmin ovulaatiokipua vain ovulaatiopäivänä. Tänään on kroppa ollut jotenkin särkyinen, mikä mulle hyvin epätavallista ja alamahassa koko ajan tietoinen olo. Myöskin valkkaria paljon ja alapää totenkin kihelmöi, mutta ei erityisen nautinnollisella tavalla.:D Tällä hetkellä uskon kaiken kuvitelmaksi. Mulla on kyllä kerran ollut aiemmin kunnon valeraskaus, mutta silloin oli rinnat älyttömän kipeät ovulastiosta menkkoihin. Nyt ei ole olleet yhtään vielä arat. Muutenkin "oireet" huomattavasti lievemmät. Aika näyttää...
 
Tuun ehkä hulluksi tän epätietoisuuden kanssa! Raskaustesti verikoe on vasta 23.10. Oireina siis jatkuva väsy ja sellainen öllötys.. miehen hengitys "haisi" eilen ihan tosi imelälle, ihan ihmeelliselle! Lämmöt varsinkin illalla sen 37, normi lämpö on 36,2. Luulin toissapäivänä sairastuvani kauheaan flunssaan kun paleli ja nenä vuosi, vaan se kesti päivän ja hävisi.
Ei kai se auta kun jännätä, mutta korkealta tässä tippuu jos taas joutuu pettymään
 
Tuun ehkä hulluksi tän epätietoisuuden kanssa! Raskaustesti verikoe on vasta 23.10. Oireina siis jatkuva väsy ja sellainen öllötys.. miehen hengitys "haisi" eilen ihan tosi imelälle, ihan ihmeelliselle! Lämmöt varsinkin illalla sen 37, normi lämpö on 36,2. Luulin toissapäivänä sairastuvani kauheaan flunssaan kun paleli ja nenä vuosi, vaan se kesti päivän ja hävisi.
Ei kai se auta kun jännätä, mutta korkealta tässä tippuu jos taas joutuu pettymään
Mä näin tossa selkeän haamun sulla. Tee uusi illalla tai huomenna. Varmasti jo vahvistunut! Tsemppiä!
 
Mikäs mikäs se tämä on? Kyseessä clear blue earlydetection. Tietääkö kukaan, että onko näissä viivanpaikkaa? Aamulla herätessä nuhainen olo ja lämmöt 37,25.
hei sulla tuli ennen tota testiä todella haalean väristä pyyhkiessä niin kauanko meni siitå ettå teit ton testin? Mulla meinaan kävi nyt sama juttu pyyhkiessä joten saa nähä tuleeko mulla etuajassa täti kylään vai mitä tää nyt on. 17pv pitäis vasta tädin tulla kylään mun luo
 
  • Tykkää
Reactions: Maw86
hei sulla tuli ennen tota testiä todella haalean väristä pyyhkiessä niin kauanko meni siitå ettå teit ton testin? Mulla meinaan kävi nyt sama juttu pyyhkiessä joten saa nähä tuleeko mulla etuajassa täti kylään vai mitä tää nyt on. 17pv pitäis vasta tädin tulla kylään mun luo
Moi! Se oli eilen aamulla kun sitä verta tuli pyyhkiessä kp 18/25. Tuliko sulla paljonkin sitä verta? Ja nyt tänään aamulla tosiaan tein ton testin aamupissasta.
 
Mutta sitten toisaalta se pettymys kun ei tule haamun haamua... :'(
Tosiaan olosuhteiden pakosta pääsen vasta ma testaamaan.
Oireitahan on ollut kyllä. 3-4 dpo jomotti ja viilteli oikeaa munasarjaa paljon. Välillä ihan repäisi. Aiemmin ovulaatiokipua vain ovulaatiopäivänä. Tänään on kroppa ollut jotenkin särkyinen, mikä mulle hyvin epätavallista ja alamahassa koko ajan tietoinen olo. Myöskin valkkaria paljon ja alapää totenkin kihelmöi, mutta ei erityisen nautinnollisella tavalla.:D Tällä hetkellä uskon kaiken kuvitelmaksi. Mulla on kyllä kerran ollut aiemmin kunnon valeraskaus, mutta silloin oli rinnat älyttömän kipeät ovulastiosta menkkoihin. Nyt ei ole olleet yhtään vielä arat. Muutenkin "oireet" huomattavasti lievemmät. Aika näyttää...
No toi on erittäin totta. Toivotaan että omituiset olot ois sitä itteään. Ja siis aikamoista riskiähän tämmönen aikainen testailukin on, koska aika moni alkanut raskaus päättyy ihan samaan aikaan kuin kuukautisten pitäisi normaalistikkin alkaa. Siinä kun liian aikaiseen testaa, saa jopa hyvät viivat ja sitten se ilo menee.
Että toisaalta mitä pidempään vaan malttaisi sen parempi, mutta itsekkään en näihin maltillisiin kuulu.:X3:

Täällä kyllä kroppa toimii just niinku pitikin tällä kertaa. Tai niin selkeästi, että pystyin itse tulkitsemaan itseäni leikiten.
Nyt alkaa sitten piinaviikot. Laskin, että hätäisenä voin juhlistaa synttäripäivääni viikon päästä tekemällä yhden testin.:LOL:
Sillon ois dpo7:D:whistle:.
Talletukset meni nyt niin totaalisen nappiin, että saas nähdä potkiiko onni tälläkertaa.:rolleyes:
 
No niiin! Tämän aamun haamut ovat tämän näköisiä tai sitten viivan paikkoja. Toinen on apteq merkkinen testi ja toinen on apteekin ultra testi. Näettekö te mitään?
Kyllä minä näen varsinkin alemmassa selkeän haamun!! :love: vahvistumisia!! Minä koetan odotella ja testaan vasta huomenna.. mahakivut kyllä mietityttävät, jänniä nuo nippailut? Välillä hyvinkin tuntuvia o_O
 

Yhteistyössä