Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mitä oireita sulla on? Itselläni on kroppa ainakin ihan sekaisin pillereiden lopettamisen jälkeen. Mahaa on nippaillut jatkuvasti ja yks päivä tuli niin kova alavatsa kipu, että oli pakko poistua palaverista kun en voinut enää istua. Viime kierrolla ovulaation jälkeen nännit oli niin kipeät, että niihin ei voinut edes koskea. Mutta varmaan tämä kaikki tuli mulle ihan yllärinä kun pillereitä syönyt viimeiset 13vuotta enkä omaa kroppaani näytä tuntevan.
esim.jatkuvasti saa wc ravata (vaikken pahemmin juo) , etovaa oloa, vatsa turvonnut, lämpö koholla ollut ainaki viikon, kauhea palelu joka päivä, nännit tummunu ja tullut esiin niitä vaaleita "nystyröitä" sekä helpommin "räjähtelee". Maanantaina oli kipuja/vihlasuja vasemmalla puolella mahaa siellä vähän niinku sivussa sekä yks päivä kun olin liikenteessä kaverin kaa haistoin yht'äkkiä grillikanan mutta kukaan siinä vieressä ei syönyt mitään xD tossa nyt jotain mitä olen ihmetellyt
 
esim.jatkuvasti saa wc ravata (vaikken pahemmin juo) , etovaa oloa, vatsa turvonnut, lämpö koholla ollut ainaki viikon, kauhea palelu joka päivä, nännit tummunu ja tullut esiin niitä vaaleita "nystyröitä" sekä helpommin "räjähtelee". Maanantaina oli kipuja/vihlasuja vasemmalla puolella mahaa siellä vähän niinku sivussa sekä yks päivä kun olin liikenteessä kaverin kaa haistoin yht'äkkiä grillikanan mutta kukaan siinä vieressä ei syönyt mitään xD tossa nyt jotain mitä olen ihmetellyt

tee testi ja jos se ei näytä mitään, niin myöhemmin uudestaan
 
Mä pidän teille peukkuja!! Just tein testin kun niitä tuolla kaapissa lymyili ja tämmöinen tuli. Noin 5min meni ja se oli poissa Wtf. Ja en taaskaan osannut tarkentaa
Mun kokemuksen mukaan täytyy odottaa että tuo vaaleampunainen höttö häviää juurikin sen testiajan sisällä. Sit on tulos näkyvissä. Jos otat kännykällä kuvaa niin napauta sormella sitä tikkua että tarkentais. Jos ei, niin laita vähän kauemmas ja kokeile uudelleen. Mutta en usko että sun kiertopäivillä vielä näkyykään. :)
 
Mun kokemuksen mukaan täytyy odottaa että tuo vaaleampunainen höttö häviää juurikin sen testiajan sisällä. Sit on tulos näkyvissä. Jos otat kännykällä kuvaa niin napauta sormella sitä tikkua että tarkentais. Jos ei, niin laita vähän kauemmas ja kokeile uudelleen. Mutta en usko että sun kiertopäivillä vielä näkyykään. :)

Kiitos vinkistä!
 
Millä kieropäivällä voi edes odottaa, että testissä näkyis jotain?
Meillä pitäis olla joku salainen Facebook ryhmä. Siellä ois helpompi jutskata ja sais kuvat jne liitettyä suoraan..
Parhaitenhan sen laskee ovulaatiosta. Jotkut voi saada haamuja jo 8 dpo, mut 10 dpo ehkä vielä enemmän. Se on n. neljä päivää ennen menkkoja yleensä. Itse en oo plussaa koskaan saanut niin vaikea sanoa. :D
 
Oon siis käyttänyt sitä appia ehkäsynä mutta se myös kertoo ovulaation ajankohdan. Aina vähän takautuvasti, mutta oon ite oppinut lämmöstä myös ennustamaan. Ja sen apin tilaston mukaan mun ovulaatio on yleensä kp 16 tai 17.
 
Oon siis käyttänyt sitä appia ehkäsynä mutta se myös kertoo ovulaation ajankohdan. Aina vähän takautuvasti, mutta oon ite oppinut lämmöstä myös ennustamaan. Ja sen apin tilaston mukaan mun ovulaatio on yleensä kp 16 tai 17.
Ok. Kiitos tästä infosta. Mulla on kans joku äppi joka kierron mukaan ennustaa ovulaatiot. Mutta saas nähdä onko tässä kierrossa saatu jotain aikaiseksi.
 
[url=http://aijaa.com/b8UW7q][/URL]

Onko tää jo ovisplussa?
Ekaa kertaa tikutan ja ohjeessa sanotaan että kun on tasavahvat tai testiviiva vahvempi niin plussa. Otin kuvan 2min kohdalla mutta tuo oli tuollanen jo alle minuutin kohdalla.:D
Oon vahvasti hämilläni, oireet alko tälläkertaa ihan puskista muutama tunti sitten kun yleensä oireet kehittyy useita päiviä huipentuen lopulta oviskramppeihin. Nyt tuli kaikki tiskiin heti kertalaakista ja odotettua aiemmin. :ROFLMAO:
Siksi haluan ulkopuolisen mielipiteen kun en osaa uskoa. Eilen oli ihan hailura vielä.:D
 
Okei mahtavaa!
Siis on se lykky että oon hätähousuinen tapaus testien kanssa. Keskiarvoisen kierron mukaan jos olisin kuuliaisesti aloittanu ohjeen mukaan huomenna, ois voinu mennä ohi. Itsehän aloitin jo ohjeen vastaisesti 5pv sitten.:ROFLMAO:
Eli mies patteriin kiinni pariksi päiväksi nyt ainakin.:D
 

Yhteistyössä