Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Hei täältä löytyy varmasti tietoa!

Oon kahlannu tätä ketjua aika paljon ja lukenu huonoa nuista one step -raskaustesteistä. Mullakin niitä 10miun testejä saatuna ovulaatiotestien kylkiäisenä raskauskeijulta.

No siis täällä on monet sanonu, ettei niillä testeillä saa plussaa ennen kuin muut testit on jo kauan näyttänyt positiivista, niin kysymys oiskin, että antaako nuo testit sitten viivanpaikkaa tai turhia haamuja tarkoittamatta kuitenkaan mitään?

Juu tiedän tiedän; eri merkkistä testiä suositellaan, mutta mä säästelen nuita kalliimpia testejä paremmille päiville ja yritän nuita lahjuksia käyttää pois.

Mulla on aina noussu hcg hitaasti ja plussan oon saanu aikasintaan dpo13. Tänään dpo11 ja testasin aamulla ovistestin ja ton one stepin.

Ovistesti on minulla aiemminkin näyttänyt raskautta, nytkin oli vahva viiva, mitä mulla ei normaalisti loppukierrossa ole ja tuossa one stepissäkin näkyi jonkunlainen hailakka viiva ihan testiajallakin eikä ole hävinnyt kuivuttuaan, mutta on kyllä hyvin vaikea sanoa onko siinä yhtään väriä. Ainakin näkyy selvemmin kuin eilen!
 
@hömppää Mä olen käyttänyt noita One Stepin halpisraskaustestejä lukuisan määrän, enkä ikinä saanut mitään viivan tapaistakaan näkyviin ennen oikeaa plussaa (dpo12), joka oli tosi tosi hailu haamu, apteekin testissä hitusen vahvempi. Myöhemmissäkin testeissä OS oli aina hailumpi.
 
Hei testimestarit, kaipaan apua PC:n tulkinnassa!

Tilanne on siis se, että menkat on nyt kaksi päivää myöhässä. Oon tehnyt kolme PregCheckin raskaustestiä, kaikki negoja. Yhden tein viime viikolla, toisen maanantaina (päivää menkkojen oletettua alkamista) ja kolmannen äsken päiväpissasta parin tunnin pidätyksellä. Negalta tämäkin näyttää, mutta tuohon testiin jäi väärään kohtaan tuommoinen kummallinen värikertymä, jota en muista aiemmissa PregCheckin R-testeissä nähneeni. Voi kyllä olla että nyt vaan sekoilen täällä, kun niin kovasti toivoisin olevani nyt raskaana.

Eli kertokaa viisaammat, onko tuo ihan normaalia, vai onko tuo testi esimerkiksi jotenkin virheellinen ja tuo väri jäänyt jotenkin jumiin? :rolleyes::geek:

Kuva 1: http://aijaa.com/nmT9y5
Kuva 2: http://aijaa.com/0gD1an
 
@hömppää Mä olen käyttänyt noita One Stepin halpisraskaustestejä lukuisan määrän, enkä ikinä saanut mitään viivan tapaistakaan näkyviin ennen oikeaa plussaa (dpo12), joka oli tosi tosi hailu haamu, apteekin testissä hitusen vahvempi. Myöhemmissäkin testeissä OS oli aina hailumpi.
Kiitos vastauksesta @Lallastiina !

Nyt kun asiaa mietin, niin tajusin, että oonhan mä iteki tehny joskus aiemmin negakierroissa tommosia enkä oo niihin mitään saanu.. Herättää siis vähän toiveita, mutta en kuitenkaan haluaisi vaan turhaa toivoa elätellä, kun niin monet testit tuntuu nykyään antavan kaikkee turhaa viivaa!

Katotaas mitä aamulla tulee vai tuleeko mitään!
 
Päivän pc täältäkin, tuo alempi aamuinen ja ylempi eilen parin tunnin pidätyksellä. Mä en tiedä onko viivanpaikat räikeitä tai mulla räikeät viivalasit. Voiku vois kotona ottaa verikokeita, ni ei tarvis arpoa näiden viivojen kanssa.(n)
 
@Shara oisko sit vaan tosiaan ollu viivanpaikka :( pc:t antaa nykyään aika selkeetä viivanpaikkaa itellä myös kokemusta siitä.. muutama kierto sitten ehin innostua kun pc antoi viivanpaikkaa joka oli jo testiajalla..mut sit apteekin oma oli selkee nega.. et pc:t on kyl huonontunu ihan hirveesti mut ovat sit taas herkkiä eli niillä kyllä saattaa jo ajoissa näkyä jos on tosi kyseessä.. kuten mulla viimekierrossa kun oli kemiallinen..
 
@nuuppu jotain kyl näen..kantsii tosiaan testata muutaman päivän päästä uusiks, kyllä ne viivat sitten vahvistuu jos on raskaana:) mikä dpo?
En oo varma, ku on kierto sekasin edelleen tammikuisen kiinnittymisyrityksen jäljiltä. Viikonloppuna menossa laivalle ni meinasin varoiksi tsekata. Täytyy tosiaan tehdä huomenna uutta testiä ja katsoa onko vahvistunu yhtään vai onko tuo nyt vaan taas viivanpaikka.:mad: Mutta kyllä näiden pc testien laatu on pyllystä nykyään, ei oo enää mitään sopivan hintasta ja luotettavaa testiä markkinoilla. Apteekin testejä ja digiä ei opiskelijabudjetilla ostella muuten vaan testailuun.
 
@Tiuva jatka testailua.. ei kyllä mikään noista ole lähelläkkään plussaa.. testaatko päivällä n.4h pidätysellä? onko minkä merkin testejä ja mikä herkkyys? ite testaan raskauskeijun one stepin liuskoilla ovista ja herkkyys on 20 :) mulla näyttää hyvin plussat et voin suositella :)
 
@Tiuva jatka testailua.. ei kyllä mikään noista ole lähelläkkään plussaa.. testaatko päivällä n.4h pidätysellä? onko minkä merkin testejä ja mikä herkkyys? ite testaan raskauskeijun one stepin liuskoilla ovista ja herkkyys on 20 :) mulla näyttää hyvin plussat et voin suositella :)
No nyt oon ollu töissä nii pidätelly yli neljä tuntii ja töiden jälkee testannu (noin klo 15.30) Noi on apteekin omia enkä tiiä yhtään kui herkkiä. Viime kuussa oli one stepin testit ja niihin sain selvän plussan.
 

Yhteistyössä