Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Noniin nyt sitten semmonen tilanne että yhdyntä oletetun oviksen aikoihin. Tikutin ovista mutta en niihin saanut huippua kiinni. Dpot päivät tosi pienet vielä mutta oireiden takia testasin. Eli maitoa tulee tisseistä, kauhea nälkä, ja vatsakivut päivittäisiä. Vatsa myös hieman löysällä. Hormonifinni leuassa. Pitkät päällä kokoajan :D
Alla testi tältä aamulta, dpot joku 6? Eli tosi aikasin ja olin varma että puhdas negatiivinen mutta jotain siellä on.
http://aijaa.com/0SZ8Jw
 
  • Tykkää
Reactions: Naadis
Huomenta! Vuoden taustailun ja yrityksen jälkeen mulla kerrankin olisi jotain kysyttävää. Viime viikon lauantaina cb:llä hymynaama, testasin ovista kuitenkin vain kerran ja kipujen perusteella lauantaina jo dpo0. Eilen illalla eli oletetusti dpo7 tein herkän puikkotestin. Unohdin testin kuitenkin puoleksi tunniksi vessaan eli käytännössä tulos ei ole enää luotettava. Tämä kuitenkin eka kerta, kun testissä jotain näkyy. Ikinä ennen en ole siis edes roskishaamua saanut. Paketissa olleen toisen testin tein tänä aamuna, mutta testi oli viallinen eikä väri levittynyt. Eli mitä raati on mieltä? Voiko siis herkkä testi jo jotain näyttää, vaikka dpo7 vasta ja testi siis nähty vasta puoli tuntia testisjan jälkeen, en siis tiedä, koska tämä viivanpaikka/haamu testiin tullut. Kiitos jo ennakkoon, jos joku viitsii kuvan katsoa :)

http://aijaa.com/A8KqYl
 
Huomenta! Vuoden taustailun ja yrityksen jälkeen mulla kerrankin olisi jotain kysyttävää. Viime viikon lauantaina cb:llä hymynaama, testasin ovista kuitenkin vain kerran ja kipujen perusteella lauantaina jo dpo0. Eilen illalla eli oletetusti dpo7 tein herkän puikkotestin. Unohdin testin kuitenkin puoleksi tunniksi vessaan eli käytännössä tulos ei ole enää luotettava. Tämä kuitenkin eka kerta, kun testissä jotain näkyy. Ikinä ennen en ole siis edes roskishaamua saanut. Paketissa olleen toisen testin tein tänä aamuna, mutta testi oli viallinen eikä väri levittynyt. Eli mitä raati on mieltä? Voiko siis herkkä testi jo jotain näyttää, vaikka dpo7 vasta ja testi siis nähty vasta puoli tuntia testisjan jälkeen, en siis tiedä, koska tämä viivanpaikka/haamu testiin tullut. Kiitos jo ennakkoon, jos joku viitsii kuvan katsoa :)

http://aijaa.com/A8KqYl
Kyllä näen selvän viivan! En tiedä sitten miten menee jos testiajan jälkeen tulee? Mutta jos reagoi raskaushormooniin no eikai sitä siellä roskiksessakaan ole
 

Attachments

@höpsykkä Joo sain suurennettua :D mut hei apua onkohan tää digi viallinen?? kun tuossa ei ole yhtäkään viivaa? ei ees kontrolliviivaa tai siis harmaana kuultaa viivanpaikat.. vai katoaako se kontrolliviivakin siitä testiajan jälkeen? kun liuskoista ja puikoista se ei katoa :O kyllä siinä ihan vilkku se tiimalasi kuten aina digeissä ainakin noissa cb:n
 
Viimeksi muokattu:
@höpsykkä Joo sain suurennettua :D mut hei apua onkohan tää digi viallinen?? kun tuossa ei ole yhtäkään viivaa? ei ees kontrolliviivaa tai siis harmaana kuultaa viivanpaikat.. vai katoaako se kontrolliviivakin siitä testiajan jälkeen? kun liuskoista ja puikoista se ei katoa :O kyllä siinä ihan vilkku se tiimalasi kuten aina digeissä ainakin noissa cb:n
Oisko viallinen? Kait kontrolliviivan pitäs näkyä, olipa raskaana tai ei :confused:
 
öö joo nyt irrotin ne liuskat tosta ja liuskojen takapuolella näkyy ne viivat?? kuuluuko ne liuskat siis irrottaa siitä vielä vai eikös niitten pitäis näkyä siinä päällä kun sen avaa? en ymmärrä :LOL: kun luulis nyt et ne liuskat on oikein päin eikä niitä pitäis käännellä wtf sanon minä :ROFLMAO: noniin ja nyt alko sit menkkajomoja tulemaan...
 
Viimeksi muokattu:
öö joo nyt irrotin ne liuskat tosta ja liuskojen takapuolella näkyy ne viivat?? kuuluuko ne liuskat siis irrottaa siitä vielä vai eikös niitten pitäis näkyä siinä päällä kun sen avaa? en ymmärrä :LOL: kun luulis nyt et ne liuskat on oikein päin eikä niitä pitäis käännellä wtf sanon minä :ROFLMAO: noniin ja nyt alko sit menkkajomoja tulemaan...
Ne liuskat pitää tosiaan irrottaa vielä siitä testistä että viivat näkyy
 
@Wilpuri80 okei, on kyl aika tyhmä systeemi :D mut joo täällä alkaa menkat tänään, valkovuodon seassa jo rusehtavaa ja menkkajomotteluja lieviä vielä... tänään nautin kyllä muutaman siiderin, on jo jonkin aikaa siiderihammasta kolottanut.. viimeksi olen juonut joulukuussa.. jos jotain hyvää pitää hakea niin ainakaan ei nyt venyny menkkojen alku.. ja kiertokin jää hyvän mittaseks :)
 
  • Tykkää
Reactions: Wilpuri80
Kävin lääkärissä. Kohtu on normaali kokoinen kulma. Mut määräsi mulle hcg mittaus verestä. Jos kerta kohtu on normaali kokoinen niin tuskin olen raskaana. Eli tuskin veressä on raskaushormoonia. Olen nyt labrassa jonottamassa verikokeisiin. Mä niin toivoisin että olis raskaushormoonia. No tulen kertomaan vielä tuloksen tänne.
 
@Kinder_Kitty kiitos kun pidät peukkuja. Mäkin niin toivon että olis raskaushormoonia. Mulle riittäisi vaikka 4000 arvo. Mun pitää varata tälle lääkärille soittoaika niistä tuloksista jos ei ole raskaushormoonia niin sit kysyn mistä tää jäätävä turvotus johtuu. Se oli kyl nuori lääkäri ja sano että vähän vaikee on arvioida kohdun kokoa ilman ultraa. Mut normaalikokoiselta vaikuttaa.
 

Yhteistyössä