Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Heippa!

Mä tarvisin kovasti neuvoja ja apuja, olen jo taustalla tovin lueskellut ja nyt olisi testin paikka.

Oma kierto on ollut tänä vuonna 29-33, keskiarvo siis 31. Viimeiset 3 kiertoa ollut 29-30.
Tänään menossa kp33, joten onko kuukautiset oikeasti myöhässä vielä kun kierto kuitenkin heittää vähän?
Menkkamaista juilintaa takana n.3pv mutta vuotoa ei näy eikä kuulu.

Tein nyt iltapäivällä Pregcheckin liuskan ja ihan negaa näytti. Eli kysymys kuuluukin onko liian aikaista testailla ja onko aamupissa vs iltapissalla suurta eroa?
Jos säännöllinen kierto ja ovulaatioaika tiedossa niin kyllä luulisi jo testissä näkyvän! Tosin ovulaatiohan on voinut olla tosi myöhäänkin!
Aamupissaa suositellaan siksi että on yleensä ollut kauemmin rakossa, muuten ei mitään väliä milloin testaa!
 
Siis mä olen hemmetin stressaantunut tästä, aamulla tein 05:00 aikaan Pc:n liuskan ja näytti puhdasta negaa. Tänään kp34.

Ja kierto on aina ollut tosiaan 29-33, viimeisen vuoden 30/31. Olenkohan aloittanut testaamisen liian aikaisin, pitäisikö kokeilla eri testiä vai mitä tässä pitäisi tehdä.
 
Lääkärissä käyty ja mun osalta labrat kunnossa. (y) Seuraavaks on miehen vuoro, peruslabrat simppanäytteen lisäks.
Kp 15, ovistesti nega, mutta viime kierron mukaan jos mennään, ovis olis ens tiistaina. :D Joten vielä ens viikolla ei mies pääse testeihinsä. :LOL: Kattellaan seuraavalla sitte.
 


Tuossa kuiva testi... Inhottava värikertymä jäi tuohon kontrolliviivan luokse mikä saa epäilemään toisenkin viivan "aitoutta"... Mikä oiva syy siis jatkaa testailua kiihtyvällä tahdilla :whistle:
Hitsi miten onkin vaikea arvuutella..

Mikäs tuo testi olikaan? PC ei oo menny tommoseks koskaan

Mitkä on luotettavia testejä joita kandeis tilata esim raskauskeijulta? Saisin huomiseksi toimituksen
 
Hitsi miten onkin vaikea arvuutella..

Mikäs tuo testi olikaan? PC ei oo menny tommoseks koskaan

Mitkä on luotettavia testejä joita kandeis tilata esim raskauskeijulta? Saisin huomiseksi toimituksen
Testi on kotitesti.fi one step testi. Joskus ennenkin käynyt näin mutta silloin ei oo mitään viivoja näkynyt...

Täytyy varmaan pc tehdä seuraavaksi!
 
Empä ole testiä tehnyt edelleenkään koska en usko tippaakaan että olis onnistanut. mutta ihme että olen todella voinut olla testaamatta, tää on ihan ennätys.
mutta tänään kiinnitin huomion wc käynnillä, yhtäkkiä taas väritöntä venyvää limaa ja pyyhittäessä punaisen ruskeaa väriä... Mitähän ihmettä nyt voi tapahtua... Tosi outoa... ei ikinä ole ollut tälläistä. KP 24 menossa ja DPO12.
Yksiessä illalla tuli kovaa repäisykipua alavatsaan, niin että piti oiekin pidellä vatsaa kun sattui. Mutta meni ohi pian
Siskoni" painostaa" tekemään testiä mutta ei jaksaisi pettyä, kivempi vain odotella ensi maanantaita josko ne menkat sit alkaa,,, mut katotaan pysynkö vielä huomen aamullakin sillä mielellä.
 
Tein aamulla 06:00 vielä RFSU:n liuskan, tänään kp35/31 ja edelleen negaa näyttää.

Rfsu:sta ei aiempaa kokemusta, mutta ajattelin sitä vaihtelun vuoksi kokeilla kun olen aina tehnyt PC:llä :)

En oikeen tiedä mitä tässä tekis.
 
Wilpuri80 Kiitoksia! ihan hissukseen tässä vielä ollaan ja eletään. Mulla antoi myös tuo one step eka ihan tollasen haaleaa viivan, seuraava oli puhdas negatiivinen ja sit taas tosi haalea. Sit piti jo digi tehdä. Noi ole stepit on kyllä tosi huonoja testejä.

Tänään piti tehdä vielä vika one step ja ovistesti. One stepiin vahvistumista ja ovistesti pärähti heti punaiseksi.
Nyt jouduin aloittamaan Klexane hoidon kokeiluksi istukan tukoksen estoon. Saa nähdä miten käy.
 
One step testit on kyllä sieltä ja syvältä...
Tänään taas tein, tuli toinen viiva mutta taas kuivui testi kirjavaksi niin mistäpä tietää...

Toinen testi näytti tältä


Ja kontrastia muokattuna


Nyt siis dpo 6-10 välillä
 
Hei!

Siitä onkin aikaa kun olen viimeksi kirjoitellut tänne. Ja tuolloin viimeksi kun kirjoitin, päätin, että en enää ikinä osta sofi one step testejä.. No, kuinkas sitten kävikään.

Viime testauksesta viikko ja kun tänään testasin, aivan säikähdin kun testiin piirtyi punertava viiva. Dippasin heti perään toisen ja sama juttu. En ole aiemmin mielestäni niin punakkaa testiä saanut.

Kun yritin ottaa kuvan, en kuitenkaan saanut sitä siihen näkymään ja sitten totesinkin, että taisi olla vain viivanpaikka, kun tuntui, että punaväri hävisi pikkuhiljaa olemattomiin. :/ Puhelimella kuva näkyy hiukan selkeämmin kuin koneella. Ainakin itselläni.

http://aijaa.com/3DId9X

 
Moikka kaikille!
Liityn teidän piinailijoiden joukkoon...
Miehen kanssa tuossa sovittiin että nyt saa toinen tulla jos on tullakseen. Esikoinen on nyt 1v11kk ja käy edelleen tissillä. Huomasin tossa eilen että tuli huono olo imettäessä ja muutenkin etonut..tein eilen testin ja kp27 oli eilen. Ovulaatiosta ei tietoo koska en oo tikutellut ja kiertokin niin ja näin..parit menkat on tullu sen jälkeen kun jätin elokuussa cerazette pillerit pois.
Mitäpä tuosta nyt sit sanomaan..? Hailakkaa haamua olis mukamas ja vähän kontrastia säädin jotta sain sen kuvassa näkymään.

http://aijaa.com/vZlzST

Näättekste mitään?? (n)o_O
Edit. Kuva siis otettu vasta testin kuivuttua ehkä noin tunnin päästä eli ei testiajan puitteissa...
Vahvat olotilat on kyllä..eli etoo ja väsyttää.
 
Mä ainakin nään viivat ja ihan selkeätkin sellaiset...eihän ne nyt punaset ihan ole mut viivat kuitenkin
Hei!

Siitä onkin aikaa kun olen viimeksi kirjoitellut tänne. Ja tuolloin viimeksi kun kirjoitin, päätin, että en enää ikinä osta sofi one step testejä.. No, kuinkas sitten kävikään.

Viime testauksesta viikko ja kun tänään testasin, aivan säikähdin kun testiin piirtyi punertava viiva. Dippasin heti perään toisen ja sama juttu. En ole aiemmin mielestäni niin punakkaa testiä saanut.

Kun yritin ottaa kuvan, en kuitenkaan saanut sitä siihen näkymään ja sitten totesinkin, että taisi olla vain viivanpaikka, kun tuntui, että punaväri hävisi pikkuhiljaa olemattomiin. :/ Puhelimella kuva näkyy hiukan selkeämmin kuin koneella. Ainakin itselläni.

http://aijaa.com/3DId9X
 
Moikka kaikille!
Liityn teidän piinailijoiden joukkoon...
Miehen kanssa tuossa sovittiin että nyt saa toinen tulla jos on tullakseen. Esikoinen on nyt 1v11kk ja käy edelleen tissillä. Huomasin tossa eilen että tuli huono olo imettäessä ja muutenkin etonut..tein eilen testin ja kp27 oli eilen. Ovulaatiosta ei tietoo koska en oo tikutellut ja kiertokin niin ja näin..parit menkat on tullu sen jälkeen kun jätin elokuussa cerazette pillerit pois.
Mitäpä tuosta nyt sit sanomaan..? Hailakkaa haamua olis mukamas ja vähän kontrastia säädin jotta sain sen kuvassa näkymään.

http://aijaa.com/vZlzST

Näättekste mitään?? (n)o_O
Edit. Kuva siis otettu vasta testin kuivuttua ehkä noin tunnin päästä eli ei testiajan puitteissa...
Vahvat olotilat on kyllä..eli etoo ja väsyttää.
Viivat näen minäkin!
 
  • Tykkää
Reactions: Songbird

Yhteistyössä