Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Kesävauvaa olisin itsekin toivonut... Kaksi muuta syntyneet loka ja marraskuussa, ja muutenkin olen ihan koomassa talven niin siihen päälle vauva :confused: mutta jotenkin veikkaan että jos tärppi käy niin la on taas syksyllä/alkutalvesta... (Se onko se ensi vuonna vai miten on arvoitus...)
Mulla kaksi syntynyt alkutalvesta ja yksi syksyllä...
niin olisihan se ollut kiva kokea kesävauva.
Mä kans veikkaan että jos joskus tärppi tulee niin talvella tai loppuvuodesta syntyy...
Pääasia, että tulisi se plussa joskus...
 
  • Tykkää
Reactions: Marrasmassu
Sain tänään viimeiseen one steppiin sitten pirun selvän viivanpaikan testin kuivuttua! :eek:


Sama vielä muokattuna


Muoks. Ei oikein näy pikkukuvissa, mut kuvaa klikattuna ainakin mun puhelimen näytöllä näkyy.
Niin, ja alempi siis täysin puhdas nega, mikä tehty aiemmin.
 
Onko jollain tullut ovisliman tyyppistä DPO 4
Mulla siis selkeä ovisplussa sekä digiin että liuskaan KP 11 eli ovis ymmärtääkseni kp 12. No nyt tänään sit KP 16 /DPO 4. Ja vessas toosi venyvää pitkää limaa. En ymmärrä.
Mulla tulee limoja aina monena päivänä ja vikana vasta on ollut ovis ja sen jälkeen alkanu väheneen selkeesti.. :) kannattaa varmistella nyt kuitenkin.

Täällä muistaakseni kp 18 enkä oo selkeetä plussaa ovistikkuun saanu ja tikutkin loppu jo la... mutta katotaa millanen kierto tulee kun oviksesta ei hajuakaan kun ei oikein selkeitä kipuja oo ollu niinku yleensä.. :/
 
Sain tänään viimeiseen one steppiin sitten pirun selvän viivanpaikan testin kuivuttua! :eek:


Sama vielä muokattuna


Muoks. Ei oikein näy pikkukuvissa, mut kuvaa klikattuna ainakin mun puhelimen näytöllä näkyy.
Niin, ja alempi siis täysin puhdas nega, mikä tehty aiemmin.
Mä en näe mitään , vain yhden viivan :cool: mutta mä saankin silmälasit pian joten huono näkö varmaan syynä...
 
Sain tänään viimeiseen one steppiin sitten pirun selvän viivanpaikan testin kuivuttua! :eek:


Sama vielä muokattuna


Muoks. Ei oikein näy pikkukuvissa, mut kuvaa klikattuna ainakin mun puhelimen näytöllä näkyy.
Niin, ja alempi siis täysin puhdas nega, mikä tehty aiemmin.
Mä näen kyllä ylemmässä jotain mutten osaa sanoa onko se sittenkin ottanut väriä vai kuvittelenko taas vaihteeksi omiani ja kyseessä onkin sanomasi viivanpaikka... :)
 
Tilannepäivitys:
Rv 9+3 ja kohdussa köllöttelee kaksi pientä vauvan alkua :love:
Ei siis vaadi supermegaplussia monta päivää ennen menkkoja voidakseen olla raskaana. Toivottavasti tässäkin pinossa porukka plussaa pian ja pysyvästi!
Täällä yksi itse monimunainen kaksonen :D ihana niiden samanaikasta kasvua on seurata mutta kyllä kaksoset pirullisia temppuja keksiikin yhdessä... toivotaan nyt että raskaus menee hyvin ja loppuun asti mutta siitä eteenpäin sympatiaa sun hermoille, en käsitä miten oma äiti kesti meitä... X) onnea ihan hirmuisesti! Plussaa kannatti odottaa kun nyt tuleekin kaksi kerralla ❤
 
Kuinka aikaisin te testailettte.. Mä joka kierto haluaisin odottaa pidempään että alan testaamaan mutta eipäse ole onnistunut, sitten saa katsella niitä negoja mutta toisaalta ei ne niin harmita vielä kun alhainen DPO kun tiedostaa ettei välttis näy. Mutta sitten kun alkaa olla 14 jo niin sitten menee usko.
Ekassa kierrossa tuli tehtyy ensimmäinen testi jo DPO 6mut vähän oon siitä edistynyt jo. :)
 
Mulla on oviksen aikaan kunnon kivut, mulla ei oikeestaan taasen ole menkkakipuja mutta nimenomaan vatsakivut ja turvotus ovisaikaan.
Täällä myös vatsan alue kramppaa kipeästi ,joten ei voi olla huomaamatta.Saattaa kestää parikin tuntia tuo ovis-kipuilu. Menkkojen aikaan ei hirveemmin menkkakipuja,onneksi!:X3:
Kuinka aikaisin te testailettte
Testasin viime kierrossa Dpo11 lähtien,mutta oli tosi vaikeeta olla testaamatta jo aijemmin..
 
  • Tykkää
Reactions: Nachsal
Kiitos vastauksista :) itse oon tihrustanut tuota tänään varmaan tunnin ja yrittäny päättää laskenko plussaksi vai en, no tikkuja vielä 2kpl jäljellä huomiselle ja perjantaille :D tallettelut ajotettiin kyllä ja sääntöä noudattaen että parempi tulos kuulemma kun mies laukeaa kahdesti tunnin sisällä :) tässä kierrossa mukana tuo sääntö, ovistikut ja greippimehu... Nyt kaikkien aikojen piinailut käynnistymässä :D
 
Mulla on kp 26/27-32 kahden päivän päästä lauantaina pitäisi aikaisintaan menkat alkaa. Dpo:ista ei mitään hajua. Tein äskön rfsu raskaustestin ja siihen tuli toinen viiva kun sitä tihrusti mut kuvaan sitä viivaa ei saa eli taisi olla viivanpaikka. Onko mulla mahkuja vielä saada plussa?
 
Ovistesteistä
Mie edellisessä yrityksessä lopulta päädyin niihin clearbluen digitesteihin mitkä näyttää hymynaamaa kun ovis! Hermot meni tihrustaessa liuskojen viivoja kun en koskaan saanut niistä täyttä varmuutta... Digi on tietysti kalliimpi ja käy kukkarolle jos kauan joutuu niitä käyttämään...
 
  • Tykkää
Reactions: Nachsal
Ovistesteistä
Mie edellisessä yrityksessä lopulta päädyin niihin clearbluen digitesteihin mitkä näyttää hymynaamaa kun ovis! Hermot meni tihrustaessa liuskojen viivoja kun en koskaan saanut niistä täyttä varmuutta... Digi on tietysti kalliimpi ja käy kukkarolle jos kauan joutuu niitä käyttämään...
Minä päädyin myös digiin... niin helppo mut teen liuskaa yhtäaikaa niin opin katsomaan sitäkin... tosin mulla oli liuskakin sitten supervahva
 
Saako uusi kuumeilija liittyä seuraan?
Olen tässä tovin seurannut palstaa sivusta.
Itsestä sen verran, että minulla on ennestään yksi adobtio lapsi. Edellisessä liitossa oli vuosien lapsettomuutta, keskenmenoja ja jopa kaksi kohtukuolemaa rv23 ja rv26
Uutta raskautta en enää halunnut ennen kuin uusi mies sai jotenkin puhuttua kesällä sit jätin pillerit viiden vuoden käytön jälkeen ja nyt menossa yk3. Tässä kierrossa sit tikuttelin ovista eka kertaa joka oli viime viikon maanantaina tai tiistaina (en muista enää) eli dpo9-10 menossa.
No, hätähousuna testasin aamulla ja nega tietty....jotain punaista väriä se antoi testiviivan reunalle kyllä.
Jotenkin eri olo tässä kierrossa...rinnat on painavat ja sellaiset turpeat, alamahaa vihloo, aivastuttaa koko ajan ja nyt parina päivänä olen lämpöä mitannut nii se on 37 eli mulle korkea. Lisäksi viluttaa ja sit yhtäkkiä onkin kuuma. Ja mulla tekee mieli jalapenoja
Sellainen tunne, et olisko nyt tärpännyt, mut noiden aikaisempien kokemusten takia ei vaan uskalla ajatella.
Huh, millonhan uskaltaa taas testata....

Mut plussatuulia meille kaikille!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä