Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Kp 12/28 ja nyt jo oviskivut (n) ei oo kyllä tullut seurattua oviskipuja niin tarkkaan synnytyksen jälkeen... En muista siis yhtään että kipuileeko itsellä useamman päivän vai vaan sen yhden... No sepä selviää lähipäivinä...
Pitää mies tänään kyllä kellistää petipuuhiin :love:
 
Mulla on kaikis kierrois mitä oon tikuttanu ovista, viiva tummunut tasasesti plussaan asti.. Nyt oon tehny testin kp 10, 12, 13, ja 14.. 12 oli tummempi kuin muut, ei siis lähellä plussa kuitenkaan.. Tänään niin haalea että toisen viivan just ja just erotti.. Voisko tästä päätellä että ovis on kaukana tai että ehkä ovuloimaton kierto.. Vai voiko vaihdella kierto kohtaisesti.. Tiedän että ovis tikut voi näyttää minkä vahvuisia viivoja tahansa mutt itsellä aina tasaisesti tummuneet plussaa kohti siksi ihmetyttää.. Viime kierrossa ovis plussa tuli kp14.. Tulipas sekava selitys, toivottavasti joku ymmärtää mitä tarkoitan :D
 
@pure love Tervetuloa ja toivottavasti tärppäisi pian:)
@Hipiti Eiköhän se ovis sieltä vielä tuu ihan lähipäivinä,pidän peukut pystyssä(y) Ootko mittaillu aamulämpöjäs? niistä näkee selkeesti millon ovis on jo ohi. tai ootko bongannu limoja tai onko sulla oviskaramppeja tms oireita?

Täällä kp.5 yk2. tai itseasiassa kp.6 ,kun kello on jo noin! Menkat on loppuneet Wuhuuu!:X3: Tossa n. viikon päästä alkaa oviksen tikuttelut. Ajattelin taas alkuks käyttää noita One stepin liuskoja ja kun viivat alkaa näyttää "hyviltä" niin varmistan vielä cb:n digi-ovistesteillä. Greippimehua juotu lasillinen päivässä sekä monivitamiinia/foolihappoa nappailtu.
Tässä kierrossa tulee olemaan kunnon seksimaratooni. Sanoin jo Miehelle että päivän-kahden välein on sit "hommailtava" ja vastaukseksi sain että "ei haittaa yhtään":LOL: aattelin että otetaan varman päälle ja talletellaan vaikka jo useita päiviä ennen ovista ja muutama päivä oviksen jälkeenkin. Onpa jotenki tosi hyvät fiilikset ja odotukset tätä kiertoa kohtaan!
Tsemppiä kaikille tasapuolisesti
 
Jaa. Se olis jo kp 11. :D Aamulla ovistestiin negaa. Noh, en ajatellu vielä joka päivä testailla, kun viimekierrossa ovis oli kp 21. Mutta kun kierrot ollu sen 19-37, niin täytyy hyvissä ajoin tsekkailla.
Ens keskiviikkona lääkäriin. Jännittää. :/
 
Mulla ei ovis tuntemuksia oo mitään oikeestaan, tai oon niitä nyt vasta löhi kuukaudet koittanu tarkastella tosissaan mutten oikeen osaa vielä niitä lukea kun aika vähäisiä on.. aamulämpöjä en oo mittaallu koskaan (on nii hektisiä nua aamut :D ) joo, tänään uutta testiä kehiin ja joka päivä niin kauan että ovis plussa tulee :D
 
  • Tykkää
Reactions: ouzeii
Mulla ovis tehny tuloaan vaikka kauan mutta nyt se vihdoin on täällä! Tallettemmut vaan huonosti nyt onnistunu kun nuorin on kiivenny joka ilta meidän väliin nukkumaan :D täytyy tänään käyttää päiväuniaika muuhun ku nukkumiseen! Mulla taitaa olla jo ainaki kp 21 menossa että ovis hyvinkin tervetullut kyläilemään jo.

@Sofia90 kuulostaa siltä että tämä kierto voisi olla teille otollinen , ainakaan yrityksestä ei jää kiinni (y)
 
Iltaa himotestailijat. Lueskelen välillä palstaa vaikka onneksi meillä tärpäsi jo. Saatiin lääkäriltä vinkki raskautta edistävälle jutulle ja halusin tulla sen tänne kertomaan, jos vaikka joku haluaa kokeilla :) eli neuvo oli: Ovulaation aikaan seksin jälkeen naisen tulisi saada orgasmi. Eli siemenet sisään ja mahd. pian sen jälkeen naiselle orgasmi. Kuulemma orgasmin jälkeiset värähtelyt kuljettavat siittiöt oikeaan paikkaan. Kuulostaa vähän siemennyshommalta ja romantiikka tavallaan kaukana, mutta kuulemma näin toimitaan joidenkin eläinten kohdalla, kun halutaan maksimoida mahdollisuus hedelmöitykselle. Tiedä sitten, mutta toimi meillä heti ensimmäisellä kierrolla, jolla kokeiltiin :)
 
  • Tykkää
Reactions: mona2011 ja Sofia90
Kp 12 ja vauvahaaveet saa jättää hetkeks unholaan, jos ei selkä anna periksi.
Selkä ollu ny 2vk kipee, välillä enemmän ja välillä vähemmän ja kävely on helpottanu oloo. Tänään on kuitenki ollu ihan mahdoton päivä. Kävely, seisominen, istuminen ja makoilu on tuskaa, kipulääkkeitä menny tänään max annokset, eikä mikään auta.
Alkaa olla ihan toivoton olo ja tekis mieli iskee hanskat tiskiin. Ja vaikka kyse on nyt vaan yhden päivän tuskasta, mutta tää ei nyt oo eka kerta viimesen puolen vuoden aikana. Lääkärit pistää fibron piikkiin ja jos on sitä, niin onko loppuelämän tuska?
Anteeks avautuminen. On vaan niin paha olla. :(
 
Kp 16/28 ja dpo 2-4 :) En oo ihan täysin varma oviksen ajasta tässä kierrossa kun en tikkutanut... Ensi viikkoon pitäisi jaksaa testien kanssa malttaa mielensä, aika siis matelee :whistle: eli suomeksi loppuviikosta/ viikonloppu na hermot pettää viimeistään :whistle:
 
Kp 16/28 ja dpo 2-4 :) En oo ihan täysin varma oviksen ajasta tässä kierrossa kun en tikkutanut... Ensi viikkoon pitäisi jaksaa testien kanssa malttaa mielensä, aika siis matelee :whistle: eli suomeksi loppuviikosta/ viikonloppu na hermot pettää viimeistään :whistle:
Tiedän tunteen :D mulla kp17, eilen ovistikkuun plussa eli tänään dpo0! Tuskaa tulee taas olemaan odottaa testaamista! Josko tässä kierrossa edes pääsis testaamaan..
 
Täällä taas 40/30-32 (n) ei ees tunnetta, että kuukautiset alkais. Lauantaina testattu nega. Kävin toisen asian takia perjantaina gynelle ja sen mielestä mun kierrot on pitkiä joten se määrät Terolut lääkityksen. Tässä nyt pohdin milloin sen uskallan aloittaa vai odotanko et ne menkat sieltä joku päivä alkais! Haluaisin jo uuteen kiertoon :cry:
 
Kp 16/28 ja dpo 2-4 :) En oo ihan täysin varma oviksen ajasta tässä kierrossa kun en tikkutanut... Ensi viikkoon pitäisi jaksaa testien kanssa malttaa mielensä, aika siis matelee :whistle: eli suomeksi loppuviikosta/ viikonloppu na hermot pettää viimeistään :whistle:
Tiedän tunteen kun ei millään niitä testejä jaksaisi odottaa. Mulla nyt jo DPO 10, mutta kiltisti on pysyny kaapis testit mut nyt alkaa kyllä olla jo niin ettei malttaisi...

Täällä taas 40/30-32 (n) ei ees tunnetta, että kuukautiset alkais. Lauantaina testattu nega. Kävin toisen asian takia perjantaina gynelle ja sen mielestä mun kierrot on pitkiä joten se määrät Terolut lääkityksen. Tässä nyt pohdin milloin sen uskallan aloittaa vai odotanko et ne menkat sieltä joku päivä alkais! Haluaisin jo uuteen kiertoon :cry:
IKävää tuollainen. Toivotaan että kierto alkaa pian... toi on niin turhaa odottamista. Josko teroluteista olis apua.
 
Sanokaa nyt hätähousulle järjen sana. Mulla on epäsäännölliset menkat. Edelliset 28vrk. Sitä aikaisemmin 20vrk. Keväällä oli jopa 39vrk. Nyt edellisistä menkoista 30vrk. Eilen kävin päivystyksessä muun asian vuoksi ja kerroin myöhässä olevista menkoista. Lääkäri halusi varmistaa raskauden ennen lääkkeiden määräämistä. Verikokeessa näkyi et voin olla raskaana, mut tosi alussa olisi. Käski testata viikon päästä. Tänään testi näytti negaa. Iltapäivällä tuli yllättäen pari hyytymäränttyä ja punertavaa pyyhkiessä. Siihen se sit loppui. Mitä veikkaatte? Onko kiinnittymisvuotoa vai mitä? Oon aika hermona...
 
@Dunbar Minun järjen mukaan ei olisi kiinnnittymisvuotoa, sillä hcg alkaa nouseen vasta kiinnittymisen jälkeen. Eihän se olisi voinut näkyä siten vielä sairaalassa (n) tai toisaalta voiko kiinnittymusvuoto tulla vähän jälkeenpäin, sitä en tiedä..
Ja en ole kyllä kuullut että kiinnittymusvuotoon kuuluisi hyytymiä..

Mutta monethan vuotaa alkuraskaudessa, joten kaikki voi olla hyvin ja raskaus alkanutkin vaikkei olisikaan kiinnittymusvuotoa. :) odottelisin vielä ja tekisin herkän testin aikasintaan muutaman päivän päästä uudelleen.
 
  • Tykkää
Reactions: Siltsu
hei. jonkun aikaan olen teitä seuraillut ja ajattelin itsekin uskaltautua mukaan. mukava kun ei tarvitse yksinään pähkäillä eikä muut kummastele tätä himotestaamista :D eli tilanne on se, että luulin lapsiluvun olevan jo täynnä mutta niin se vauvakuume vaan nosti päätään. ennestään meillä on kaksi lasta. edellisistä testauksista on aikaa jo se 8 vuotta ja nyt muka kuvittelin, että testaan vain ja ainoastaan silloin kun menkat ovat selvästi myöhässä. mutta kuinkas kävinkään. menkkojen pitäisi alkaa huomenna ja olen jo viikon testaillut kun oireita on mutta testit on ollut negoja. nyt kolmena aamuna olen saanut haahujen haamut paljon paljon testi ajan jälkeen. joten niihin ei ole luottamista. ja melkoinen tuuri olisikin käynyt kun tämä on eka kierto pillereiden jätön jälkeen. (aikaisemmissa yrityksissä on mennyt yli vuosi) eli kierron pituudesta en ole varma mutta entisen kierron (ennen pillereitä) mukaan lasken kp 31/32 yk1. olen tilannut testit kotitesti.fi. ovat liuskatestejä. sofi testeihin sain joka kerta ihmeellisiä viivanpaikkoja niin nyt olen testaillut niillä toisilla. niihin en ole saanut edes viivanpaikkaa mutta nyt muutamaan ihan hailakkaan viivan. en osaa onko väriä vai ei. onko muilla kokemusta näistä testeistä? anteeksi sekava kirjoitus mutta jospa tästä selvän ottaisi :D
 
Eilen tein one step testin ja haamu tuli. Piti hakea sit digi ja apteekin oma testi ja niistä sit positiivinen tulos pärähti. Oli jo kierron alussa sellanen olo, et nyt tärppää.
Mulla ollut joka raskaudessa alussa pientä vuotoa ja nyt sit stressaa se ja kokoajan kuulostelen, et taasko alkaa.
No, mut nyt ei auta muu ku toivoa parasta.
 
  • Tykkää
Reactions: Siltsu
Eilen tein one step testin ja haamu tuli. Piti hakea sit digi ja apteekin oma testi ja niistä sit positiivinen tulos pärähti. Oli jo kierron alussa sellanen olo, et nyt tärppää.
Mulla ollut joka raskaudessa alussa pientä vuotoa ja nyt sit stressaa se ja kokoajan kuulostelen, et taasko alkaa.
No, mut nyt ei auta muu ku toivoa parasta.
Onnea plussasta :love:
 
Kotiäidin iltapäivähuvi oli tehdä huvin vuoksi raskaustesti vaikka vasta kp 18/28.


Kuva 4 min kohdalla
Perseelleni olin lentää.... Nyt voi olla max dpo 7 jos ovis oli kun ekat kivut oli...
Testi on aliexpressiltä tilattu (Kiinasta) ja viime kierrossa ei tullut edes selvää viivanpaikkaa!
 
Heippa!

Mä tarvisin kovasti neuvoja ja apuja, olen jo taustalla tovin lueskellut ja nyt olisi testin paikka.

Oma kierto on ollut tänä vuonna 29-33, keskiarvo siis 31. Viimeiset 3 kiertoa ollut 29-30.
Tänään menossa kp33, joten onko kuukautiset oikeasti myöhässä vielä kun kierto kuitenkin heittää vähän?
Menkkamaista juilintaa takana n.3pv mutta vuotoa ei näy eikä kuulu.

Tein nyt iltapäivällä Pregcheckin liuskan ja ihan negaa näytti. Eli kysymys kuuluukin onko liian aikaista testailla ja onko aamupissa vs iltapissalla suurta eroa?
 

Yhteistyössä