Tiedän tunteen mulla kp17, eilen ovistikkuun plussa eli tänään dpo0! Tuskaa tulee taas olemaan odottaa testaamista! Josko tässä kierrossa edes pääsis testaamaan..Kp 16/28 ja dpo 2-4 En oo ihan täysin varma oviksen ajasta tässä kierrossa kun en tikkutanut... Ensi viikkoon pitäisi jaksaa testien kanssa malttaa mielensä, aika siis matelee eli suomeksi loppuviikosta/ viikonloppu na hermot pettää viimeistään
Mie pääsen kun varmasti testaan siihen asti kunnes vuoto alkaaTiedän tunteen mulla kp17, eilen ovistikkuun plussa eli tänään dpo0! Tuskaa tulee taas olemaan odottaa testaamista! Josko tässä kierrossa edes pääsis testaamaan..
Mulla on alkanu vuodot ennen ku oon päässy testaamaa :/ toivon että nyt ei kävisi nii..Mie pääsen kun varmasti testaan siihen asti kunnes vuoto alkaa
Tiedän tunteen kun ei millään niitä testejä jaksaisi odottaa. Mulla nyt jo DPO 10, mutta kiltisti on pysyny kaapis testit mut nyt alkaa kyllä olla jo niin ettei malttaisi...Kp 16/28 ja dpo 2-4 En oo ihan täysin varma oviksen ajasta tässä kierrossa kun en tikkutanut... Ensi viikkoon pitäisi jaksaa testien kanssa malttaa mielensä, aika siis matelee eli suomeksi loppuviikosta/ viikonloppu na hermot pettää viimeistään
IKävää tuollainen. Toivotaan että kierto alkaa pian... toi on niin turhaa odottamista. Josko teroluteista olis apua.Täällä taas 40/30-32 ei ees tunnetta, että kuukautiset alkais. Lauantaina testattu nega. Kävin toisen asian takia perjantaina gynelle ja sen mielestä mun kierrot on pitkiä joten se määrät Terolut lääkityksen. Tässä nyt pohdin milloin sen uskallan aloittaa vai odotanko et ne menkat sieltä joku päivä alkais! Haluaisin jo uuteen kiertoon
Tiedän tunteen kun ei millään niitä testejä jaksaisi odottaa. Mulla nyt jo DPO 10, mutta kiltisti on pysyny kaapis testit mut nyt alkaa kyllä olla jo niin ettei malttaisi...
Mie sain edellisestä raskaudesta selvän haamun jo dpo 9 ja digillä varmistuksen dpo 11, niin arvatkaa miten maltan odottaa tässä yrityksessä...
Onnea plussastaEilen tein one step testin ja haamu tuli. Piti hakea sit digi ja apteekin oma testi ja niistä sit positiivinen tulos pärähti. Oli jo kierron alussa sellanen olo, et nyt tärppää.
Mulla ollut joka raskaudessa alussa pientä vuotoa ja nyt sit stressaa se ja kokoajan kuulostelen, et taasko alkaa.
No, mut nyt ei auta muu ku toivoa parasta.