Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Pisamapeikko, ihan selkeästi raskaana olet ❤ ja jos teit päiväpissasta ni yleensähän se on laimeampaa. Hyvät viivat on siis. Onnea ❤

Kävin tänään ultrassa. Siellä pieni 8,5mm vauva oli ja sydän sykki, vastasi pari pv pienempää kun km vuodosta laskis, mut lääkäri sanoi että mittoja ei kunnolla saa kun ei oo niin hyvä laite. Mut pääasia et nyt kaikki kunnossa. Meen ainakin vielä sen 7+1 mukaan.
 
Samanlaiselta näytti oma plussani ja nyt ei enää mitään. Onko nuo tehty samaan aikaan?
Saitko sä Yytteri rfsulla sen plussan vai millä?! Ja muut testit negaa? Sofit ainakin antaa vääriä plussia ja kerran saanu rfsullakin :(
Oletko uudemma kerran kokeillu samalla testillä millä sait plussan?
Ovis tosiaan voi haamuilla rtestissä mutta voishan sulla olla ollu kemiallinenkin. Tosin olis luullu että olis näkyny muissaki testeissä. Jos oli vaan viallinen testi?!
Mutta toivoa tietty on niin kauan ku menkat pysyy poissa (y)
 
Pisamapeikko Älä huoli, olet ainakin nyt vahvasti raskaana :love:. Toivottavasti matka jatkuu loppuun asti!

Catharin Voi kun hienoa kuulla!!

Ja minäkin olen sitä mieltä että ei kannata ootella :D. Testejä kehiin vaan.

Pikkasen jopa isäntää mietityttää tää mun tilanne. Miten ne nyt yhtäkkiä jää pois, menkat siis. Kerta tasan varmasti olen ovuloinutkin.. Pitäshän sen pois vuotaa. Alamahaa kyllä juilinut pari päivää ja viime viikon lopulla vasenta nivusta yhden päivän sytkytti. En tiiä. Lämmöt koholla khyl.. Mutta oisinko vaa kipeäksi tulossa, vähä nuhanen olo on. Jospa tässä joku selvyys tulisi tällä viikolla.. Edelliset menkat oli kyllä oudon runsaat, vuoti iha uuttaallaan viisi päivää ja siitä vielä toisen mokoman veristä limaa.. Sekin oli outoa ja googletin jo vaikka mitä että onko se härveli liikkunut pois paikoiltaan tai jotain ku yhtäkkiä sellaset menkat. No katsellaan..
 
Saitko sä Yytteri rfsulla sen plussan vai millä?! Ja muut testit negaa? Sofit ainakin antaa vääriä plussia ja kerran saanu rfsullakin :(
Oletko uudemma kerran kokeillu samalla testillä millä sait plussan?
Ovis tosiaan voi haamuilla rtestissä mutta voishan sulla olla ollu kemiallinenkin. Tosin olis luullu että olis näkyny muissaki testeissä. Jos oli vaan viallinen testi?!
Mutta toivoa tietty on niin kauan ku menkat pysyy poissa (y)
rfsu:n se violetti paketti, mikä lupaa tuloksen jo ennenkuin menkkojen pitäisi alkaa. Seuraavana päivänä rfsu oranssi paketti nega. Apteekin clearblue plus myös negaa.

Ja on mull tuossa noita herkkiä testejä vielä jokunen, jatkan testailua vkl saakka, sitten saa luvan olla. Ei vain sitä uuttakaan ovulaatiota kuulu, koska lie alkaa seuraavat menkat jos en ole raskaana
 
Pisamapeikko, ihan selkeästi raskaana olet ❤ ja jos teit päiväpissasta ni yleensähän se on laimeampaa. Hyvät viivat on siis. Onnea ❤

Kävin tänään ultrassa. Siellä pieni 8,5mm vauva oli ja sydän sykki, vastasi pari pv pienempää kun km vuodosta laskis, mut lääkäri sanoi että mittoja ei kunnolla saa kun ei oo niin hyvä laite. Mut pääasia et nyt kaikki kunnossa. Meen ainakin vielä sen 7+1 mukaan.
Joo päiväpissasta tehty.. mulla vaan kummittelee noi keskenmenot niin taustalla vaikka molemmat onkin tapahtuneet alle rv9.. Ylihuomenna ois siis menkkojen määrä alkaa.

Koko ajan on kauheen etova olo.. tekis vaan mieli mennä nukkumaan kun väsyttää niin kovasti.
 
Onnea kovasti!!!
Muistelen että piinailit samaan aikaan mun kaa n vuosi sitten. Mitä tässä välissä? Oliko taukoa vai onko nyt eka plussa?
Kovasti hyvää onnea toivotan jatkoon :)
Joo meillä on ollut sellasta hiljaista yrittämistä, viime vuoden loppukesästä oli viimeisin plussa joka päättyi kesken. Eli 2,5v tässä yritetty ja kaksi kertaa raskaana ja molemmat kesken.
 
Joo päiväpissasta tehty.. mulla vaan kummittelee noi keskenmenot niin taustalla vaikka molemmat onkin tapahtuneet alle rv9.. Ylihuomenna ois siis menkkojen määrä alkaa.

Koko ajan on kauheen etova olo.. tekis vaan mieli mennä nukkumaan kun väsyttää niin kovasti.
Sama juttu täällä, siks toljotinkin sitä ruutua tänään suu auki kun oli sellanen tunne ettei siellä ketään ole ja taas on tyhjä pussi. Mut niin vaan siellä pieni sydän löi ❤ mulla viime km tapahtui helmikuussa, siitä tämä raskaus sit tärppäs heti sen jälkeen. Mä kävin tästä(kin) mittaas hcg:n ja se kyl oikeesti vähän helpotti!
 
  • Tykkää
Reactions: Välli
Mä luulen kanssa, että jos ens viikkoon selvitään niin pyydän ne hcg kontrollit ihan tuon km-pelon vuoksi. Viimeksi kävin ihan äitiyspolin lähetteellä kaksi kertaa ja sillä varmistui se mitä pelkäsinkin ja hcg laski hurjaa vauhtia.

Miehelle on ole vielä kertonut mitään, tiedän, että pettyy ehkä jopa pahemmin kuin minä jos taas menee kesken. Mutta tää oksettava olo on kyllä lupaavaa :D
 
  • Tykkää
Reactions: Mariani
Tää minikierukka on vähän pienempi kokoinen ja sisältää vähemmän hormonia, siksi vain kolme vuotinen ehkäisy, mirena sen 5v. Mulle ei voi mirenaa laittaa, kahdesti ollut ja kohtu supistellu pois alle vuoden oltuaan. Pieni kohtu. Ja mitkään pillerit ei sovi. Siksi sit päätin tätä vielä koittaa. Mirenan kaa ei ollut ikinä menkkoja. Tämän kanssa kyllä, pidemmät ku ilman kierukkaa. Lapsiluku ois niinku täynnä.. Mutta jos nyt ehkäisy pettäisi niin tietenkin toivoisimme että kaikki menisi hyvin.
Miehän tulin minikierukan kanssa raskaaksi, tosin raskaus keskeytyi...
 
Pisamapeikolla hieno viiva! Mä sain äsken tämmösen:

http://aijaa.com/pTl6GS

tänään 4+0 ja onhan tuo toki vahvistunut siitä ekasta plussasta 3+3, mutta toivoin jo vähintään kontrolliviivan vahvuista. Vaikka kyllähän minä tiedän, ettei se välttämättä mitään tarkoita, oli sitten millainen viiva hyvänsä. No, pääasia lienee, ettei ainakaan haalistumaan päin ole viivat!
 
  • Tykkää
Reactions: Välli

Yhteistyössä