Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mä luulen että täällä kp1 alkaa ihan ajallaan.. tein sen toisen apteekin oman ja viiva piirtyy todella hitaasti ja ei kyllä vahvempikaan ollut. Menkkamainen juilintakin on alkanut..

Jos seuraavan kerran muistais ettei testaa ennenkuin ne menkat on oikeesti myöhässä :D
 
Tänään dpo 10 ja testasin viimisellä ovistikulla, joka näytti ehkä vähän punaisempaa viivaa mitä eilen, mutta hailakka sekin. Enpä sitten tiedä miten noihin pitäisi suhtautua, mutta nyt ei malttais odottaa koska taas testais ihan r-testillä. ;) Toissapäivän herkkä first response kun näytti negaa niin ihan heti ei kannata uudestaan testailla, varsinkin kun mulla on kaapissa PC tikkuja kolme kipaletta ja yks onestepin kymppitesti. Vaikka järki sanoo, et ootahan sinne perjantaihin nyt ainakin, niin luulenpa etten malta, mut siiinä on aina se vaara olemassa, et pettyy jos näyttääkin taas negaa. Ristiriitaista. Mieskin jännää nyt enemmän kuin viime kuussa ja todella toivois et olis nyt tärpännyt, vaikka sanonut aiemmin, et tulee kun on tullakseen, eikä siitä kannata ressata. :D

Täällä varmasti muitakin piinailijoita, jotka samassa tilanteessa. Onneks ei tartte yksin piinailla. :)

Mukavaa maanantaita kaikille! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mariani ja Maria82
Nyt aamulla polttelua alavatsassa..alkoi jännittämään ja n. viikko pitäisi malttaa ainakin vielä odotella ennen testailuja :giggle:
Jospa siellä tapahtuisi! ❤ mä odotan edelleen sitä ovis+.. Kp 19 ja nyt tikut alkaa tummenee..
Mitä r-testejä sulla on? Mä olen kokeillut nyt niillä mamin testeillä negakierrossa ja puikkoon ei kyllä mun mielestä havaittavaa viivanpaikkaa tule, jos et tihrusta nenä kiinni tikussa ja joka valossa :D kai siihenkin mielikuvituksella jotain sai näkyviin.. :D
 
Heips. Näyttäs aika samanlaiselta ovistesti ku eilen. R.testiin ei tullu edes viivanpaikkaa, paitsi kuitenkin viiva tuli, aivan väärään kohtaan vaan. Että eiköhän mulla vaan ole jäämässä menkat kokonaan pois..

Tässä ovis ja r.testi

DSC 1819

Tässä tän ja eilisen ovistestit

DSC 1824
 
Huomenta päivää!

Täällä flunssaolot edelleen vaan jatkuu 1,5vk jo...
Nyt oon ollut toista tuntia hereillä ja lievä paha olo koko ajan. Söin vähän, mutta ei täysi auttanut. Oon kova juomaan aamuisin kahvia..keitin taaskin itelleni 6-7kuppia, mutta etoo tuo kahvi. Aion kuitenkin sinnikkäästi juoda sitä :p koska raskauden varmistuttua aikanaan sitä pitää kuitenkin vähentää..

Dpo 8 vasta tänään. Uskon olon liittyvän enemmänkin tähän lenssuun.
Ai niin, teinhän minä pc testinkin! Ja ihan puhdas Valkonen.

Neitonen82: eiköhän sun ois aika kokeilla jo r-testiä (y)

Yytterille jaksamista piinaavaan tilanteeseen!

Pisamapeikolle peukut! Jospa ne juilinnat ei kuitenkaan ois menkkaoireita vaan merkki pikkuisesta :love:

Mukavaa alkavaa viikkoa! Ja plussaonnea :love:
 
Huomenta päivää!

Täällä flunssaolot edelleen vaan jatkuu 1,5vk jo...
Nyt oon ollut toista tuntia hereillä ja lievä paha olo koko ajan. Söin vähän, mutta ei täysi auttanut. Oon kova juomaan aamuisin kahvia..keitin taaskin itelleni 6-7kuppia, mutta etoo tuo kahvi. Aion kuitenkin sinnikkäästi juoda sitä :p koska raskauden varmistuttua aikanaan sitä pitää kuitenkin vähentää..

Dpo 8 vasta tänään. Uskon olon liittyvän enemmänkin tähän lenssuun.
Ai niin, teinhän minä pc testinkin! Ja ihan puhdas Valkonen.

Neitonen82: eiköhän sun ois aika kokeilla jo r-testiä (y)

Yytterille jaksamista piinaavaan tilanteeseen!

Pisamapeikolle peukut! Jospa ne juilinnat ei kuitenkaan ois menkkaoireita vaan merkki pikkuisesta :love:

Mukavaa alkavaa viikkoa! Ja plussaonnea :love:
Voishan noi etovat olot liittyä raskauteenkin, jos sulle yleensä kahvi on maistunut. :D Mulla on raskauksissa alkanut etoa kahvin haju ja kahvi ylipäänsä joten se olis mulle ainakin selvä merkki ja nyt on kahvi vielä hyvin maistunut.

Periaatteessa voisin jo tehdä r-testin, mut kun se viime lauantain herkkä testi oli puhdas nega, niin yritän odotella vielä. Huomen aamuna vois tietty testailla, mut mietin, haluanko sitä pettymystä tuottaa itselleni tieten tahtoen. Mitä pitemmälle jaksaa odotella testaamista sen parempi. Mutta kärsimätön kun olen, niin helpommin sanottu kuin tehty. ;) Mieskin kysellyt et koska testaan. :D

Tsemppiä flunssan selättämiseen ja jaksuja plussan odotteluun! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Ovis on mulla näkynyt haaleana plussana. Apteekin omassa ja cb plus testissä.
Jos ovis olisi vasta sen jälkeen, kun menkkojen olisi jo pitänyt alkaa, niin eikös ne menkat ois kuitenkin sitten alkaneet aivan ajoissa? Ennen ainakin tulleet ihan normaaliin aikaan, vaikkei ovulaatiota ole tuntunutkaan. Viime sunnuntaina tuntui munasarjassa jotain outoa ja pari päivää siitä tuli tuo plussa. 8 päivää nyt tuosta munasarjatuntemuksesta, eli jos oli ovis, niin menkat alkaisi viimeistään 8 päivän päästä.

Tänään on se päivä, kun tulemattomien menkkojen jälkeen olisi tullut jo uusi ovulaatio, ei kuulu sitäkään.
 
Voishan noi etovat olot liittyä raskauteenkin, jos sulle yleensä kahvi on maistunut. :D Mulla on raskauksissa alkanut etoa kahvin haju ja kahvi ylipäänsä joten se olis mulle ainakin selvä merkki ja nyt on kahvi vielä hyvin maistunut.

Periaatteessa voisin jo tehdä r-testin, mut kun se viime lauantain herkkä testi oli puhdas nega, niin yritän odotella vielä. Huomen aamuna vois tietty testailla, mut mietin, haluanko sitä pettymystä tuottaa itselleni tieten tahtoen. Mitä pitemmälle jaksaa odotella testaamista sen parempi. Mutta kärsimätön kun olen, niin helpommin sanottu kuin tehty. ;) Mieskin kysellyt et koska testaan. :D

Tsemppiä flunssan selättämiseen ja jaksuja plussan odotteluun! :)
Mistäköhän mäkin saisin tollasta kärsivällisyyttä. En ikinä kertois miehelle että käytin tässä kierrossa raskaus ja ovistesteihin varmaan semmoset 70€ :D Ja vielä käytän lisää, koska haluan cb:llä jossain kohtaa testata, että viikot on lisääntyny. Mulla lähtee aina vauvaa toivoessa ihan lapasesta ja hyvä ku en dpo 5:stä asti testaa joka vessakäynnillä :D
 
  • Tykkää
Reactions: Luppana 76
Tsemppiä piinailijoille! Jänniä tilanteita päällä monella!

Olen käynyt päivittäin lueskelemassa, mutten ole mitään kirjoitellut, kun ei ole hirveästi ollut kirjoiteltavaa.

Täällä ollaan päästy taas kieron paremmalle puolelle. Pistokset tukena tälläkin kertaa, ovis siitä johtuen kp13 (ennen pistelyjä kp17 yleensä, kiva juttu se) ja nyt menossa DPO5. Jänniä tuntemuksia rinnoissa ja ehkä normia enemmän valkkaria - en sitten luonnollisestikaan tiedä, johtuuko pistoksesta vai mistä, eli siinä mielessä en vielä elättele kummempia toiveita. Tosin siitä pistoksesta on nyt 6 päivää ja ajattelisi, että sen vaikutus vähitellen hälvenee, kun taas nämä tuntemukset on tässä eilen ja tänään vahvistuneet, mutta joka tapauksessa, rauhassa otan nyt, sen verran koville otti viimeiset 2 kiertoa, viimeisin etenkin kun taisi olla kemiallinen:(
 
Mistäköhän mäkin saisin tollasta kärsivällisyyttä. En ikinä kertois miehelle että käytin tässä kierrossa raskaus ja ovistesteihin varmaan semmoset 70€ :D Ja vielä käytän lisää, koska haluan cb:llä jossain kohtaa testata, että viikot on lisääntyny. Mulla lähtee aina vauvaa toivoessa ihan lapasesta ja hyvä ku en dpo 5:stä asti testaa joka vessakäynnillä :D
Hahaa, parempi ettet kerrokaan! :D Mä en oo laskenut paljonko oo käyttänyt testeihin rahaa, mut ihan noin paljon ei ole mennyt ja ainakin nuo PC:t on niin halpoja, ettei lompakkoa rasita. :)

En kyl mielestäni ole kärsivällinen ollenkaan, mutta kait sitä itseään yrittää säästellä turhilta pettymyksiltä, kun kuitenkin se nega testi pistää aina mielen matalaks, vaikka kuinka tietää et voi olla liian aikaista testailla. Viime la tosin en juurikaan osannut vielä pettyä, mut mitä enemmän päiviä tulee täyteen, niin paineet vaan kasvaa plussatestin suhteen. Kun ite en ainakaan ihan huvikseni viitsi testailla. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Malttaiskohan sitä odottaa ylihuomiseen jollon pitäis olla dpo12 mut kovasti tekis mieli jo huomenna testailla. :D

Mulla on yhteensä siis 4 testiä, 3 kpl pc liuskoja ja yks onestepin kymppi, joka se huonoin vaihtis. Mut nää testit riittäis perjantaihin saakka jos joka aamu testailen huomisesta alkaen. :) Kannattasko mun aloittaa pc testillä vai onestepillä?
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mariani ja Maria82
Malttaiskohan sitä odottaa ylihuomiseen jollon pitäis olla dpo12 mut kovasti tekis mieli jo huomenna testailla. :D

Mulla on yhteensä siis 4 testiä, 3 kpl pc liuskoja ja yks onestepin kymppi, joka se huonoin vaihtis. Mut nää testit riittäis perjantaihin saakka jos joka aamu testailen huomisesta alkaen. :) Kannattasko mun aloittaa pc testillä vai onestepillä?
Jos meiltä mielipidettä kysyt, niin ääänestän sen puolesta, että testaat jo huomenna :LOL: kantaa en osaa ottaa noihin testeihin...mikä niissä on herkkyys.
Mulla huono olo jatkuu..mut tajusin että hoidin lauantaina töissä oksentelevaa lasta :sick: nyt en yhtään pysty sanoo, mihin tää olo liittyy ja mihin suuntaan menee. Aion kyllä tästä töihin kohta lähteä talsimaan..kaupan kautta. Käyn ostaa pari pc pakettia :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Neitonen_82

Yhteistyössä