Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Eli voi vielä muuttua positiiviseksi, jotenkin sitä ajattelee, että veritesti näyttäisi jo tässä kohtaa muutakin kuin "alle 1" jos olisi kiinnittyminen tapahtunut. Eipä auta muu kuin jatkaa testailua, malttamattomana uitan varmasti jo heti huomenna :D
Ihme vihlomista alavatsalla, tuntuu kokoajan kuin olisi menkat alkamassa, mutta eipä ne vain ala.
 
Ihan pikana
Peukut pisamapeikko!!

Yytteri. Voiko olla et sen sun saaman haamun alkana oli vasta ovis?lh piikistä voi r.testi reagoida.
Tiistaina taisin tehdä tuon haamuviivatestin ja edeltävänä sunnuntaina tuntui outoa vihlontaa munasarjassa, ei tosin niin kovaa mitä ovulaatiossa yleensä, eli saattaa hyvin olla mahdollistakin että oli ovis. No kohta pitäisi sitten menkat alkaa jos oli ovulaatio.

Outoa vain jos ovis olisi tullut vasta 3 päivää sen jälkeen, kun menkkojen olisi jo pitänyt alkaa
 
Onnea pisamapeikko ja miwwi:love:

Mulla ois dpo7 kierto taitaa olla 25/30 ja jos mie ens viikolla testailen:D, meillä ihan mahoton ykätauti:sick: suurin osa rupee parantumaan minnuun ei onneks tarttunu ja muutamaan muuhinki lapseen onneks inhoon oksentamista.
Kellekkä se piti ilmotella jos haluu facebook ryhmään? Vieläkö sinnekki piäsöö?
 
Darni73 kp29/29, oletin oviksen olleen kp12, sillä odottelin menkkoja perjantaina. Mutta ne on alkanu nyt jonkin aikaa täsmällisesti joka neljäs sunnuntai.. Varmaan ollu siis kuitenkin ovis myöhemmin. En tikuttanut. Menkkojen jälkeen jatkui viikon joku ihme limainen verinen vuoto ja mietin jo onko kierukka paikallaan tai jotain, menkatkin oli pitkät ja runsaat. Ennen jääny kokonaan pois kierukan kaa. Nyt on kyllä se uusi minikierukka missä hormonimäärä pienempi niin johtuuko siitä runsaammat vuodot? En tiiä. Ihme härveli, muuta en ole osannut tuumata koko aikana. Ollu 8kk. Siis mun ei tarviis täällä pyöriä mutta tää kehon kuuntelu jääny vähän päälle edellisestä piinailusta. Mutta minusta on kiva seurata teidän muiden piinailua :)
 
Onnea plussanneille!

Täällä aivan omituinen tilanne. En löytänyt ovista ollenkaan ja nyt alkoi kunnon vuoto eli kuukautiset tuli hurjan paljon etuajassa kierto vain 18 pvää. Nyt on kyllä kroppa sekaisin. Kiertojen pituudet viime aikoina olleet 34, 40, 27 ja nyt 18. En tiedä pitääkö ottaa terolutit käyttöön..?

Kismett- kp 1
 
Tää minikierukka on vähän pienempi kokoinen ja sisältää vähemmän hormonia, siksi vain kolme vuotinen ehkäisy, mirena sen 5v. Mulle ei voi mirenaa laittaa, kahdesti ollut ja kohtu supistellu pois alle vuoden oltuaan. Pieni kohtu. Ja mitkään pillerit ei sovi. Siksi sit päätin tätä vielä koittaa. Mirenan kaa ei ollut ikinä menkkoja. Tämän kanssa kyllä, pidemmät ku ilman kierukkaa. Lapsiluku ois niinku täynnä.. Mutta jos nyt ehkäisy pettäisi niin tietenkin toivoisimme että kaikki menisi hyvin.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Neitonen_82
Tää minikierukka on vähän pienempi kokoinen ja sisältää vähemmän hormonia, siksi vain kolme vuotinen ehkäisy, mirena sen 5v. Mulle ei voi mirenaa laittaa, kahdesti ollut ja kohtu supistellu pois alle vuoden oltuaan. Pieni kohtu. Ja mitkään pillerit ei sovi. Siksi sit päätin tätä vielä koittaa. Mirenan kaa ei ollut ikinä menkkoja. Tämän kanssa kyllä, pidemmät ku ilman kierukkaa. Lapsiluku ois niinku täynnä.. Mutta jos nyt ehkäisy pettäisi niin tietenkin toivoisimme että kaikki menisi hyvin.
Kiitos tiedosta. :)
Mulle se mirena kierukka sopi tosi hyvin ja menkkojakaan ei ollu. Ainut et pyrki ulos melkein sen viiden käyttövuoden jälkeen ja mulla oli ikäviä virtsatie ja hiivatulehduksia loppuajasta jotka mahdollisesti johtu kierukan lankoihin jääneistä bakteereista koska loppuivat kuin seinään. :D

En osaa sanoa halutaanko enää toista yhteistä lasta jossain vaiheessa. Kunhan saatais se ensimmäinenkin alulle. ;)

Mulle ainakin se ehkäisyrengas aiheutti ikäviä mielialan vaihteluja ja haluaisin mahdollisimman vähähormoonisen ehkäisyn sitten joskus. :)
 
Kiitos tiedosta. :)
Mulle se mirena kierukka sopi tosi hyvin ja menkkojakaan ei ollu. Ainut et pyrki ulos melkein sen viiden käyttövuoden jälkeen ja mulla oli ikäviä virtsatie ja hiivatulehduksia loppuajasta jotka mahdollisesti johtu kierukan lankoihin jääneistä bakteereista koska loppuivat kuin seinään. :D

En osaa sanoa halutaanko enää toista yhteistä lasta jossain vaiheessa. Kunhan saatais se ensimmäinenkin alulle. ;)

Mulle ainakin se ehkäisyrengas aiheutti ikäviä mielialan vaihteluja ja haluaisin mahdollisimman vähähormoonisen ehkäisyn sitten joskus. :)
Mulla oli se minikierukka (ehti tosiaan olla vain n.puoli vuotta) ja sain kanssa välillä ihan toistuvia virtsiksiä! Olen ihan varma myös, että johtuivat kierukasta, koska ennen en ole antibiootteja siihen tarvinnut ja nyt oireili vähän väliä. Meinasin välillä mennä poistattamaan kapineen ihan vaan sen takia. Onneksi sitten tuli vauvahaaveet ja oli hyvä syy poistaa joka tapauksessa. Menkat ei ehtineet jäädä pois kokonaan, mutta vuodot kyllä olivat tosi niukkoja.
 
  • Tykkää
Reactions: Neitonen_82

Yhteistyössä