Tiistaina taisin tehdä tuon haamuviivatestin ja edeltävänä sunnuntaina tuntui outoa vihlontaa munasarjassa, ei tosin niin kovaa mitä ovulaatiossa yleensä, eli saattaa hyvin olla mahdollistakin että oli ovis. No kohta pitäisi sitten menkat alkaa jos oli ovulaatio.Ihan pikana
Peukut pisamapeikko!!
Yytteri. Voiko olla et sen sun saaman haamun alkana oli vasta ovis?lh piikistä voi r.testi reagoida.
Kyllähän tuo plussalta hyvinki näyttäs. Mulla ainakin oli just tuon näkönen tammikuussa dpo12! (meni kyllä kesken myöhemmin). Pari päivää myöhemmin oli tummempi Testailepa uudestaan niin kyllähän sieltä viivaa pukkaa
Ihanaa, onneaEnää ei tarvitse tiirailla tällänen viiva tuli päiväpissasta ja dpo 11 http://aijaa.com/0la6Av
Ei taida kyllä dpo7 vielä näyttää mikään testi. Mä sain kyllä aikaisin pc:lläkin plussan, eli dpo9. Samoin nillä first response testeillä päiväpissasta dpo9.Onko kukaan testaillut ennen varsinaista kierron loppua? Nyt viikko oviksesta ja ei meinaa malttaa odottaa..vai näkyisikö herkimmilläkään testeillä mitään?
Mitkäs kp:t sulla nyt on? Ei jaksa selailla viestei taaksepäinMiwwi ja pisamapeikko ONNEA!!
Minä pölö ostin ovistestejä, niin polttelivat hyllyssä ku ohi menin.. Iha vaan nähdäkseni miltä ne näyttää . Parin tunnin lirusta tein sit heti. Mielenkiinnolla aamulla uitan uuden.
DSC 1807
Days past ovulation. Ovis plussa dpo -1 seuraava dpo 0 jne.Olen varmaan nyt tyhmä mutta mikä on dpo?
days past ovulation eli päivät oviksen jälkeen. Ovispäivä on dpo0 ja siitä sitten lasketaan eteenpäinOlen varmaan nyt tyhmä mutta mikä on dpo?
Kiitos tiedosta.Tää minikierukka on vähän pienempi kokoinen ja sisältää vähemmän hormonia, siksi vain kolme vuotinen ehkäisy, mirena sen 5v. Mulle ei voi mirenaa laittaa, kahdesti ollut ja kohtu supistellu pois alle vuoden oltuaan. Pieni kohtu. Ja mitkään pillerit ei sovi. Siksi sit päätin tätä vielä koittaa. Mirenan kaa ei ollut ikinä menkkoja. Tämän kanssa kyllä, pidemmät ku ilman kierukkaa. Lapsiluku ois niinku täynnä.. Mutta jos nyt ehkäisy pettäisi niin tietenkin toivoisimme että kaikki menisi hyvin.
Mulla oli se minikierukka (ehti tosiaan olla vain n.puoli vuotta) ja sain kanssa välillä ihan toistuvia virtsiksiä! Olen ihan varma myös, että johtuivat kierukasta, koska ennen en ole antibiootteja siihen tarvinnut ja nyt oireili vähän väliä. Meinasin välillä mennä poistattamaan kapineen ihan vaan sen takia. Onneksi sitten tuli vauvahaaveet ja oli hyvä syy poistaa joka tapauksessa. Menkat ei ehtineet jäädä pois kokonaan, mutta vuodot kyllä olivat tosi niukkoja.Kiitos tiedosta.
Mulle se mirena kierukka sopi tosi hyvin ja menkkojakaan ei ollu. Ainut et pyrki ulos melkein sen viiden käyttövuoden jälkeen ja mulla oli ikäviä virtsatie ja hiivatulehduksia loppuajasta jotka mahdollisesti johtu kierukan lankoihin jääneistä bakteereista koska loppuivat kuin seinään.
En osaa sanoa halutaanko enää toista yhteistä lasta jossain vaiheessa. Kunhan saatais se ensimmäinenkin alulle.
Mulle ainakin se ehkäisyrengas aiheutti ikäviä mielialan vaihteluja ja haluaisin mahdollisimman vähähormoonisen ehkäisyn sitten joskus.