Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

http://aijaa.com/sl6uFc

Tein muutaman sofin, tulos = ei mitään merkittävää. Sitten päätin, että teen tuon digin ja luotan nyt siihen sitten,

Eli mun testailut saa nyt virallisesti olla tässä. Mitä opin? En enää osta sofin testejä. :-D

Nyt saunaan nauttimaan miehen seurasta. :) oikeastaan tämä nega antoi vain lisää potkua tähän painonpudotukseen. Jos sitten pääsisi hoitoihin. :) Ikää ei onneksi ole vielä paljoa, mutta tein miehelle jo silloin kolme vuotta sitten selväksi, että haluan aloittaa yrittämisen ajoissa, sillä siitä ei varmasti tule helppoa. Mies ei uskonut, luuli, että kuitenkin ensimmäisestä kerrasta napsahtaa. :-D

Nyt vain parannellaa vatsaa.. jos jatkuu vielä maanantaina, täytyy varmaan lähteä sulkemaan virtsatietulehdus pois.

Ihanaa lauantai-iltaa kaikille. :) tsemppiä tuleviin testauksiin. Minä jään tänne haahuamaan ja seurailemaan teitä. :)
 
Khilde harmi, että tulos oli nyt sitten tuo. On kyllä niin väärin, että nuo testit antaa turhaa toivoa. :unsure: Tsemppiä painonpudotukseen, toivottavasti jo yksin se riittäisi raskautumiseen, eikä muita hoitoja tarvittaisi (y)

Cisu ootkos sitä pc:tä jo testannut?

Pahoittelut myös kaikille pettyneille ja toivotaan että kohta olisi teidän kaikkien vuoro saada se toivottu plussa.

Mä oon himotestaajana jäänyt niin himokoukkuun myös tähän palstaan, että joka päivä monta kertaa on pakko käydä lukemassa mitä kaikille kuuluu..:):):)
 
Khilde: iso harmi, kuulosti niin lupaavalle :unsure: Mutta toivottavasti muuttuu vielä plussaksi, tai sitten että saat sen plussan mahdollisimman pian :)

Cisu: Aika hurjaa jos olet jo uudestaan raskaana :ROFLMAO: Kyllähän noissa viivantynkää näkyy, alimmassa etenkin!
 
Khilde, harmi et digi näytti negaa. :( jäin vaan miettimään et mitä olis aamulla näyttänyt.
Cisun viivat kyl kans jännittää, niin selvät kuitenkin. :) en vaan nyt pääse tästä mun unesta yli ku siinä oli ihan selvästi kaks viivaa, mut se testi oli kyl joku ihan outo, se oli persikan värinen ja puikkomalli :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82 ja Theran
Khilde, harmi et digi näytti negaa. :( jäin vaan miettimään et mitä olis aamulla näyttänyt.
Cisun viivat kyl kans jännittää, niin selvät kuitenkin. :) en vaan nyt pääse tästä mun unesta yli ku siinä oli ihan selvästi kaks viivaa, mut se testi oli kyl joku ihan outo, se oli persikan värinen ja puikkomalli :ROFLMAO:
Haha, mä just meensin että käyn ostaa jonku puikkotestin. Missähän olis persikan väriä?! :ROFLMAO:

Tammityttö, ovistestissä viivaa mutta nega.

Haen ehkä huomenna tai maanantaina jonku muun testin. ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Khilde, mikäs tilanne?

Täällä aamulla sofi uitettu ja viivasta oli mutta heikompi kun eilinen. En ees kuvannu.
Tiedän että on tyhjä oljenkorsi mutta niin mulla eilisaamuinenkin testiviiva oli heikompi kun päiväinen ja iltainen, samaten sillon kun olen joskus oikeesti oikeesti plussannu?! Oon joskus kuullu että joillain aamupissasta ei näkyis samanlailla kun päiväsestä, juu tiedän, turhaa haihattelua on, mutta onko kukaan muu kuullu samasta?! Tammityttö?
 
Cisu, kaikki naiset ovat erillaisia, useimmilla aamun eka on vahvin, mutta hyvin monet kayttaa aamun toista, netissa on paljon juttuja ja tilastoja joiden mukaan osa naisista tikuttaa vahvempaa tuloksia paasaantoisesti iltapaivasta ja/illasta.

Itsellani on ongelma tuon aamupisun kanssa, kun yolla saatan rampata 2-4 kertaa pissalla. Elattelen toiveita, etta paasisin mittauttamaan hcg arvot huomenna, kun to on sitten varsinainen gyne aika. Taytyy vaan aamusta varmistella miten mun lahetteet on voimassa. Jos viime kuinen raskauslahete on viela voimassa niin ei pitaisi olla ongelma, jos ei, niin voi joutua odottamaan torstaihin.
 
  • Tykkää
Reactions: Cisu
Cisu, kaikki naiset ovat erillaisia, useimmilla aamun eka on vahvin, mutta hyvin monet kayttaa aamun toista, netissa on paljon juttuja ja tilastoja joiden mukaan osa naisista tikuttaa vahvempaa tuloksia paasaantoisesti iltapaivasta ja/illasta.

Itsellani on ongelma tuon aamupisun kanssa, kun yolla saatan rampata 2-4 kertaa pissalla. Elattelen toiveita, etta paasisin mittauttamaan hcg arvot huomenna, kun to on sitten varsinainen gyne aika. Taytyy vaan aamusta varmistella miten mun lahetteet on voimassa. Jos viime kuinen raskauslahete on viela voimassa niin ei pitaisi olla ongelma, jos ei, niin voi joutua odottamaan torstaihin.
Ihanko oikeesti?! Oho. Muistelinkin että olisin kuullu mutta ajattelin että huuhaata! Kiitos.
 
Täällä on selvästi tietoa niin tulin heittämään ovistesteistä kysymyksen..jos kierto on pitkä ja sen kestosta ei ole edes tietoa, viimeki oli 40pv, niin minä päivänä aloitan testien teon? vai onko luultavaa ettei ovista niin pitkässä kierrossa olekaan? viime kierrossa ei ainakaan välissä 17-20 tullut kuin negaa. Kiitos jos joku vastaa :)
 
Khilde, mikäs tilanne?
Testasin tänään oviksen aamupissasta ja samalla sitten dippasin muutaman raskaustestinkin. Lisäksi kokeilin sitä tilaamaani hedelmällisyystestiä ja onko tämä nyt sitten negatiivinen tulos? mielestäni viivat eivät ole yhtä vahvat.

Ylin on hedelmällisyystesti, sitten kaksi raskaustestiä ja alin on ovis.
http://aijaa.com/rDISgb

Tässä vielä ohje sen hedelmällisyystestin tulkitsemiseen. http://aijaa.com/6FMsd2
Sikäli aika turha, koska kuukautiset on epäsäännölliset kuitenkin.. Halusin vain kokeilla, että onko tässä jo ihan hedelmätön. :-D
 
Viimeksi muokattu:
Täällä on selvästi tietoa niin tulin heittämään ovistesteistä kysymyksen..jos kierto on pitkä ja sen kestosta ei ole edes tietoa, viimeki oli 40pv, niin minä päivänä aloitan testien teon? vai onko luultavaa ettei ovista niin pitkässä kierrossa olekaan? viime kierrossa ei ainakaan välissä 17-20 tullut kuin negaa. Kiitos jos joku vastaa :)
Jos noinkin pitkä kierto niin ovis voi tulla myöhemminkin kuin kp20. Eli jatkaisin siitä tiluttelua ainakin siihen kp24-25. Ja varmaan jos epäsäännöllinen kierto ni alottelisin n kp 15.
 
Hei kysyisin vielä sellaista, että onko ihan normaalia kun minulla nuo kaikki sofin testit tehnyt niin, että kun sitä dippaa sen 10s, ei se väri lähde leviämään sen tyynyn päästä testialueelle vasta kuin 5-10s päästä siitä kun dippaus on jo lopetettu ja leviää tooooosi hitaasti. Pc't minusta toimineet eri tavalla.. ja nuo sofin oviksetkin toimii ns. normaalisti, että se väri lähtee heti siitä sitten testialueelle..
 
Hei kysyisin vielä sellaista, että onko ihan normaalia kun minulla nuo kaikki sofin testit tehnyt niin, että kun sitä dippaa sen 10s, ei se väri lähde leviämään sen tyynyn päästä testialueelle vasta kuin 5-10s päästä siitä kun dippaus on jo lopetettu ja leviää tooooosi hitaasti. Pc't minusta toimineet eri tavalla.. ja nuo sofin oviksetkin toimii ns. normaalisti, että se väri lähtee heti siitä sitten testialueelle..
Mulla tekee ihan samaa.
 
Kädet täristen tein tänään testin...Ja viivat oli aikalailla tasavahvat!!! :love::love: En voi uskoo tätä..tuleeko meille kolmas lapsi??! Tietenkin edelleen voi tapahtua mitä vaan..(2 kkm:a (+3 km:a) kokeneena pelko on hirmuinen!) Mutta nyt varmaan voisin hipsiä tonne odotuspuolelle..;)
Tässä vielä kuva testistä!
http://aijaa.com/IrbknS

Hurrrrjasti plussatuulia tänne kaikille!!!! :):)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Maria82 ja Hayley82
Huh olen seuraillut myös taustalla keskustelua ja jännittänyt muiden rinnalla.

Paljon onnea Minalo! En ihmettele, että pelottaa, mutta tällä kertaa on eri kerta kuin ne edelliset.

Meillä ei ole kovin pitkä yritys takana, tammikuun alussa jäi pillerit. Silti hätähousuna on jo ajatellut vaikka mitä. Testasin negan kaksi päivää ennen menkkojen oletettua alkua ja sitten päätin odottaa. Ajattelin, että menkat alkavat perjantaina tai viimeistään sunnuntaina. Eilen uskalsin tämän keskustelun perusteella testata, sain tämmöisen viivan pc:lla (kuvassa ehkä himpun vaaleampi kuin todella). Ikinä ei ole tullut mihinkään testiin mitään viivan näköistäkään niin hämmentää mikä se viivan paikka oikein on. Enkä oikein uskalla uskoa, että se voisi olla positiivinen kun viimeksi alkoi menkat kolme päivää myöhässä ja ehdin jo ajatella vaikka mitä... kuvittelin, että olisin ihan varma!

Eilen hieman huonossa valossa testiajalla illalla:
http://aijaa.com/8bHzIz
Tänään tuo eilinen testi näyttää kuivana tältä: http://aijaa.com/qVKCMQ

Ajattelin testata huomenna tai ylihuomenna aamulla vielä. Onneksi on vielä kaksi testiä.
 
Mä tiedän että vannoin itelleni pysyväni pois täältä siihen saakka kun vauvayritykset lähtee käyntiin, mutta tänään tai eilen olis pitänyt alkaa menkat eikä mitään sellasta oloo oo että olis alkamassa. Jos ovis on kp 20 (vaikka norm. kp 15) niin voiko menkat myöhästyä ton myöhästyneen oviksen takia?
Ens kuussa mä aion käyttää oikeesti ehkäisyä oviksen aikaan niin ei tarvii kytätä näitä olotiloja ja miettiä että olisko meille nyt sit käynyt niin että joku simppu sieltä olis päässy karkaan ennen aikojaan... Edeltävät 3 kk oon siis toivonut että olis käynyt vahinko, ja samalla toivonut että ei olis kun tää kevät/kesä on huonoin mahdollinen aika raskaudelle... o_O
 

Yhteistyössä