Nyt pitäisi näkyä.. ja samalla sekunnilla sitä tuntee itsensä niin typeräksi. Ei siitä taida nähdä mitään? :--(Khilde kuva ei näy. Voisitko laittaa aijaan kautta. Tää foorumin oma tökkii aina.
Nyt pitäisi näkyä.. ja samalla sekunnilla sitä tuntee itsensä niin typeräksi. Ei siitä taida nähdä mitään? :--(Khilde kuva ei näy. Voisitko laittaa aijaan kautta. Tää foorumin oma tökkii aina.
Kyllä ihan ilman läppärin kääntelyä/näytön kirkkauden säätelyjä siinä selvästi jotain näkyy :SNyt pitäisi näkyä.. ja samalla sekunnilla sitä tuntee itsensä niin typeräksi. Ei siitä taida nähdä mitään? :--(
Tiedän niin tuon tunteen. Itse sain lapsen melkein kolmen vuoden lapsettomuuden jälkeen ja eipä sitä tosiaan meinannut uskoa, kun eräänä päivänä testiin tuli jotain outoa kertymää (jonka toki tulin tänne tarkistuttamaan muilla ) ja päivällä tuli niin karsea olo, että jätin työpäivänkin väliin kun luulin oksennustaudin iskeneen. Siitä se kuitenkin vahvistui ja tulos täytti viime viikolla kolme kuukauttaIhanaa jos huomaatte siinä jotakin. Itse sitä varmaan sokeutuu jotenkin näille testeille? :-( toki kolmeen vuoteenkin on mahtunut aivan liikaa näitä dippailuja, vaan vielä en ole mitään tällaista niissä havainnut.
Pelko on kova. Toivottavasti aamulla olisi selkeämpää viivaa havaittavissa. Sitten jos ei, niin tipahdan kyllä korkealta ja kovaa, suoraan kasvoilleni.. :-(
Mulle käynyt ihan samalla tavalla. Aina kun tullut pysyvä hymiö liuska näyttänyt toltaCatharin nyt toivotaan! !!
Cisulla jännät paikat ! Siis häh..eiks sun pieni oo aika pieni!??
Omanapa!!! Siis täh!?
Tässäpä mysteeri
Samasta pissasta digi ja rfsu.
Ei VOI pitää paikkaansa
http://aijaa.com/uZjHpv
Siis toi digi antoi pysyvän hymiön.
Aukaisin masiinan ja katsokaapas. Johtuskohan ehkä tästä tää viallinen tulos http://aijaa.com/b5VGa6
Kettu sentään. Milläs nyt!?? Tuo pysyvä pälli kun jumii kahdeks pv tohon koneeseen
Kellään muulla käyny näin !?
En ole aiemmin tikutellut ovista. Enkä oikein tiedä miten sitä kannattaisi tikutella? Nuissa luki että voi tehdä aamupissasta, mutta miten tulos on tarkin? Lisäksi tilasin hedelmällisyystestit, mutta ne olikin tarkoitettu käytettäviksi kuukautisten jälkeen ja minulla niitä ei tosiaan ole ollut vuoteen. :-( joskus minulta otettiin tk'ssa (muistaakseni progesteroni?) ja sen tulos taisi olla 1. Mutta ilmeisesti tämä olisi pitänyt ottaa kuukautisten jälkeen ja minulla ei kuukautisia ollut tuolloin ollut moneen, moneen, moneen kuukauteen. Silloin oli tarkoitus aloittaa clomit, mutta lääkäri vetikin ne mystisesti minulta pois.Khilde: On kyllä melko räikeitä viivanpaikkoja, jos nuo sitä on. Ootko saanut sen oviksen tikutettua? Onko sulla dpo tiedossa?
Niin selkeää viivanpaikkaa kyllä antaa että kokeilisin vielä jollain toisella testillä :Ohttp://aijaa.com/R33e5l
Tässä vielä kuvat.
Ylimmäinen eilisen kuivunut, keskimmäinen vielä kuivumassa ja alin oli aamun aikainen.
Eli aika kovasti se nuita viivanpaikkoja tarjottelee.... Olisiko teillä suositella jotain testejä, mitä kannattaisi seuraavaksi tilata?
Mulla on nyt melkein 50 Sofin ovistestiäkin tuolla kaapissa odottelemassa. Gyne ei suostunut mitään tutkimuksia jatkamaan, ennen kuin painoa saatu alaspäin. Sanoi, että kannattaisi tikuttamalla ottaa itse selvää tapahtuuko ovista. Olen nyt kuitenkin vaihtanut paikkakuntaa ja täällä en ole vielä asioinut gynellä ollenkaan. Suunnitelmissa vielä 15kg pudotella ja sitten lähteä pyytämään lisätutkimuksia.
Odottavan aika on toden totta niiiin pirun pitkä. :--(
muoks.
Kummastuttaa, kun vatsallaan makaa, on kuin pötköttelisi tennispallon päällä. :-0 voiko joku tulehdus oirehtia näin? Aamuyöstä oli muutama kramppi, kuin menkat olisi päällä. tuikkii kovaan tahtiin vasemmalle puolen ja välillä keskelle.
Voi olla et täytyy huomenna (vai ylihuomenna?) laittaa digiä kehiin, niin ei tarvitse miettiä nuita viivoja. Hulluksihan tässä tulee. :-DNiin selkeää viivanpaikkaa kyllä antaa että kokeilisin vielä jollain toisella testillä :O
Eilisessä testissä oli ihan punaistakin näkyvissä, jos ei tosiaan meinaa mitään niin on nuo testit menossa entistä paskempaan suuntaan
Itse kyllä muistelisin ihan alkuraskaudesta juuri tuon pallon päällä makaamisen tunteen :s
Onko sulla mahdollisuutta hakea pc:tä? Ihan perus marketista saa, 2kpl liuskoja maksaa alta 3€. Ne näyttää mun mielestä parhaiten ja eivät oo hinnaltq pilattujaVoi olla et täytyy huomenna (vai ylihuomenna?) laittaa digiä kehiin, niin ei tarvitse miettiä nuita viivoja. Hulluksihan tässä tulee. :-D
Vatsa on kyllä nyt tosi outona.. Ei tätä oikein osaa edes kuvailla. :-/