Mun sofeja. Kaksi ylintä eiliseltä, alin tältä päivältä.
Attachments
-
628,3 KB Luettu: 29
Ihan selvät viivat, varsin alimmassa ja mun mielestä väriäkin?? Joko hait pc:n? Jos mun uni olikin totta?Mun sofeja. Kaksi ylintä eiliseltä, alin tältä päivältä.
Haha, mä just meensin että käyn ostaa jonku puikkotestin. Missähän olis persikan väriä?!Khilde, harmi et digi näytti negaa. jäin vaan miettimään et mitä olis aamulla näyttänyt.
Cisun viivat kyl kans jännittää, niin selvät kuitenkin. en vaan nyt pääse tästä mun unesta yli ku siinä oli ihan selvästi kaks viivaa, mut se testi oli kyl joku ihan outo, se oli persikan värinen ja puikkomalli
Ihanko oikeesti?! Oho. Muistelinkin että olisin kuullu mutta ajattelin että huuhaata! Kiitos.Cisu, kaikki naiset ovat erillaisia, useimmilla aamun eka on vahvin, mutta hyvin monet kayttaa aamun toista, netissa on paljon juttuja ja tilastoja joiden mukaan osa naisista tikuttaa vahvempaa tuloksia paasaantoisesti iltapaivasta ja/illasta.
Itsellani on ongelma tuon aamupisun kanssa, kun yolla saatan rampata 2-4 kertaa pissalla. Elattelen toiveita, etta paasisin mittauttamaan hcg arvot huomenna, kun to on sitten varsinainen gyne aika. Taytyy vaan aamusta varmistella miten mun lahetteet on voimassa. Jos viime kuinen raskauslahete on viela voimassa niin ei pitaisi olla ongelma, jos ei, niin voi joutua odottamaan torstaihin.
Testasin tänään oviksen aamupissasta ja samalla sitten dippasin muutaman raskaustestinkin. Lisäksi kokeilin sitä tilaamaani hedelmällisyystestiä ja onko tämä nyt sitten negatiivinen tulos? mielestäni viivat eivät ole yhtä vahvat.Khilde, mikäs tilanne?
Jos noinkin pitkä kierto niin ovis voi tulla myöhemminkin kuin kp20. Eli jatkaisin siitä tiluttelua ainakin siihen kp24-25. Ja varmaan jos epäsäännöllinen kierto ni alottelisin n kp 15.Täällä on selvästi tietoa niin tulin heittämään ovistesteistä kysymyksen..jos kierto on pitkä ja sen kestosta ei ole edes tietoa, viimeki oli 40pv, niin minä päivänä aloitan testien teon? vai onko luultavaa ettei ovista niin pitkässä kierrossa olekaan? viime kierrossa ei ainakaan välissä 17-20 tullut kuin negaa. Kiitos jos joku vastaa
Mulla tekee ihan samaa.Hei kysyisin vielä sellaista, että onko ihan normaalia kun minulla nuo kaikki sofin testit tehnyt niin, että kun sitä dippaa sen 10s, ei se väri lähde leviämään sen tyynyn päästä testialueelle vasta kuin 5-10s päästä siitä kun dippaus on jo lopetettu ja leviää tooooosi hitaasti. Pc't minusta toimineet eri tavalla.. ja nuo sofin oviksetkin toimii ns. normaalisti, että se väri lähtee heti siitä sitten testialueelle..
Onko sulla kuvaa millaisen viivan sait sofilla? Mä testaillu useamman tikun kolmen päivän sisään ja useimmassa selkee viiva mutta väliin mahtuu heikompiakin. Ihme arpatikkuja noi!Sofin testit iha reiästä. Ihan selvää viivaa anto mullekin ja nyt menossa vuoto. Ja samalla tavalla khilde teki mullakin eli varmaan testin ominaispiirre.