Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Itse en osaa sanoa yhtään tuosta kohdunsuusta. (n) Mä sain tänään ovistestiin tämmöisen: http://aijaa.com/sb87pN :love: Eli nyt ilmeisesti onkin sitten se ovis. Outoa vaan se haamu pari päivää sitten. Kierto on mul tosi pitkä kun pillerit lopetin, menkat oli viimeks 1.2.. Eli voisko olla että ovulaatio tapahtuu kahdesti tai sit voihan olla että testi näyttää tolta mut mitään munasolua ei irtoakkaan näin pitkäs kierrossa o_O o_O
Ettei nyt vaan kuiteskin viittais raskauteen ;) Mä en ole koskaan edes oviksen aikaan saanut kontrolliviivaa tummempaa testiviivaa...
 
  • Tykkää
Reactions: mmamitar
Käyn täällä useasti kurkkimassa ja katsomassa teidän tikkujen kuvia :rolleyes:
Tuun heti mukaan kun vaan voin, toivotaan että ennen syksyä kuitenkin (y)

En luovuta! mä aion onnistua ja saada kropan toimimaan, tai ainakin painon pudotettua niin päästään syyskuussa hoidot aloittamaan :love:

Kyllähän se syksy sieltä äkkiä tulee, eiks je..

Jatkakaa, niin taustailevalla haaveilijalla on katseltavaa :giggle:
 
Ihan pakko muuten kysyä (vaikka ei nyt testeihin liity) , että kun mulla on semmosta jomotusta alavatsassa ollut lauantaista lähtien. Siis keskellä alavatsaa, vähän niinku menkkajomotusta mut nipistelyä enemmän. Voisko se olla oviskipua vai onko oviskipu aina vain toisella puolella tuntuvaa? Kun mul tuntuu just kohdun alueel, ei sivuilla. :D
 
Ihan pakko muuten kysyä (vaikka ei nyt testeihin liity) , että kun mulla on semmosta jomotusta alavatsassa ollut lauantaista lähtien. Siis keskellä alavatsaa, vähän niinku menkkajomotusta mut nipistelyä enemmän. Voisko se olla oviskipua vai onko oviskipu aina vain toisella puolella tuntuvaa? Kun mul tuntuu just kohdun alueel, ei sivuilla. :D
Mulla tuntuu aina jommalla kummalla puolella kipu, ei keskellä :)
 
Mulla tuntuu aina jommalla kummalla puolella kipu, ei keskellä :)
Mulla tuntu joku pari viikkoa sitten toisella puolella munasarjaa kipuilua.. Puoliso nauraa mulle, kun kuulemma mul on joka viikko kuviteltu ovulaatio kipujen takia. :D Onneks ostin nyt ne testit, mut olisi ollu hyvä tikuttaa jo aikaisemmin..

Tänään on kauhea nuha iskenyt ja nännit arat.. Mul on kyl nuo nännit kipeytyny omien laskujen mukaa kahdessa viimeisessäki kierrossa 14 päivää ennen menkkoja, et ehkä kuitenkin viittaisi siihen ovulaatioon eikä mahdolliseen raskauteen.
 
  • Tykkää
Reactions: Catharin
L4isk4m4to!!!!!! :love::love::love::love::love: Onnea onnea! Tervetuloa meidän marraskuisten ryhmään! Siellä odotellaan jo uusia plussia saapuvaksi :)
 
Tytski87: Ihana selvä plussa! Onnea! <3 :) (btw mikä testi tuo on?) :D Tervetuloa myös marraskuisten ryhmään!
 
Tytski87: Ihana selvä plussa! Onnea! <3 :) (btw mikä testi tuo on?) :D Tervetuloa myös marraskuisten ryhmään!
Kiitos <3 joo pitääpä sinne tulla :) ööh predictor early päiväpissasta vaan tunnin pidättämisel .. ja noi dpot ei oo ihan varmaa vielä, kun tuli aiemin ja myöh. Ovistesteihin plussan olosia viivoja.. aattelin hakea viel digin :) oireita ollut kuitenkin jo viikon verran..
 
  • Tykkää
Reactions: Maicy
Kiitos kaikille :love: Mietin jotta kertoisinko jo miehelle, hän lähti töihin juuri ennen testin tekoa, vai teenkö lauantai-aamuna uuden testin jota sitten hänen kanssa yhdessä jännään :D Vähän kyl tekis mieli kertoo jo, mut toisaalta, mul o kolme käyttämätöntä testiä tuolla ku olin niin kärsivällinen tällä kertaa ton testaamisen kanssa :ROFLMAO:
 
L4isk4M4t0, olen itsekkin miettinyt miten kerron miehelleni sitten raskaudesta. Hänelle otti koville kun viimeksi saamamme haamu ei vahvistunutkaan. Ajattelin itse, että on kiva jännätä yhdessä, koska kyllähän se asia kuuluu molemmille yhtä paljon. Voithan myös yllättää hänet seuraavan testin jälkeen ostamalla jotain vauvaan liittyvää ja antamalla sen hänelle. Olisi varmasti ainakin ikimuistoinen juttu sekin.
 
Paljon onnea plussista :love: tarrasukkia!

Kp 14 tänään. Heräsin aamulla alaselkä/alavatsakipuun ja poltteluun. Ovis tuntemuksia oli Kp 9, aikainen olisi ollut jos tosiaan tuolloin huippu. En ole tässä kierrossa testaillut ovista, lähinnä fiilispohjalta tunnustellut. Tuntuu että mahdollisuudet muutenkin aika pienet tässä kuussa...Jospa ensi kuussa sitten ellei mies ole kyllästynyt jo yrittämiseen.
 
L4isk4M4t0, olen itsekkin miettinyt miten kerron miehelleni sitten raskaudesta. Hänelle otti koville kun viimeksi saamamme haamu ei vahvistunutkaan. Ajattelin itse, että on kiva jännätä yhdessä, koska kyllähän se asia kuuluu molemmille yhtä paljon. Voithan myös yllättää hänet seuraavan testin jälkeen ostamalla jotain vauvaan liittyvää ja antamalla sen hänelle. Olisi varmasti ainakin ikimuistoinen juttu sekin.
Meille tämä on ensimmäinen, onhan vasta yk2, ja viime kierrossa hän oli muhun verrattuna mahottoman positiivinen ja sano jotta kyllä se sieltä tulee ja ei tässä mtn hätää ole :D mietin vielä kuispäi teen, hänestä ei kuitenkaan kuulu mtn ennenku on lastannu yhdistelmän valmiiksi.
Mitähän keksisin ostaa hänelle mikä olisi vauvaan littyvää, hmm, taidan käydä Prismassa tänään kun muutenkin joudun käymään tuolla seikkailemassa :):)
 
  • Tykkää
Reactions: Piupula ja mmamitar
Meille tämä on ensimmäinen, onhan vasta yk2, ja viime kierrossa hän oli muhun verrattuna mahottoman positiivinen ja sano jotta kyllä se sieltä tulee ja ei tässä mtn hätää ole :D mietin vielä kuispäi teen, hänestä ei kuitenkaan kuulu mtn ennenku on lastannu yhdistelmän valmiiksi.
Mitähän keksisin ostaa hänelle mikä olisi vauvaan littyvää, hmm, taidan käydä Prismassa tänään kun muutenkin joudun käymään tuolla seikkailemassa :):)

Voih miten ihanaa että noin nopeasta tärppäsi. :rolleyes: Sun täytyy tehdä niin mikä itsestäs tuntuu parhaimmalle. Mut kyl sä raskaana olet, se on varma juttu :love:

Itse olen miettinyt jotain pientä vauvan asua, joka viittaisi isään jollain tavalla. Mieheni on viskin ystäviä, joten ajattelin kääriä pienen asun viskipullon ympärille ja antaa viskin hänelle lahjaksi jollain verukkeella. Yllättyy varmasti, kun avaa sitten paketin.
 
Voih miten ihanaa että noin nopeasta tärppäsi. :rolleyes: Sun täytyy tehdä niin mikä itsestäs tuntuu parhaimmalle. Mut kyl sä raskaana olet, se on varma juttu :love:

Itse olen miettinyt jotain pientä vauvan asua, joka viittaisi isään jollain tavalla. Mieheni on viskin ystäviä, joten ajattelin kääriä pienen asun viskipullon ympärille ja antaa viskin hänelle lahjaksi jollain verukkeella. Yllättyy varmasti, kun avaa sitten paketin.
Mun mies on rekkamies, niin jtn kivaa siihen liittyvää olis varmaan tosi hyvä :love: Pitää kattoo mitä kaupasta löytyy :)

Tämon kyllä epätodellinen olotila, tiiä oikein miten päin sitä tässä olisi :ROFLMAO:
 
Nyt on täällä pää pyörällä täysin. Vauva siis reilu 5kk ja kuukautiset olleet marraskuussa, jonka jälkeen ei oo ollut. Imetän siis vielä. Voikohan viivan vahvuudesta päätellä mitään? Pakko hakea tänään vielä digi, jonka voisi tehdä sitten huomenna aamulla. Testin oon tehnyt tammikuun alussa, tyypillistä pc:n viivanpaikkaa oli näkyvillä.

Olo on epätodellinen, nyt vaan sormet ja varpaat ristiin, että saadaan pieni syliin <3

Muoks. mä kyllä soitin heti miehelle ;)

http://aijaa.com/rdfpaO
 
  • Tykkää
Reactions: empuska
Oih onnea plussista teille :love: ihanaa!

Äsken tuli faceen ilmotus että nyt on mamin testeillä myös herkkiä raskaustestejä myynnissä, jos jollain sellaisille tarvetta :)

Tänne ei uutta..päivä kerrallaan mentävä ja nieltävä tappio. Mutta luotettava että meidänkin vuoro on vielä joskus! (y)
 

Yhteistyössä