Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Anianna tuohan on selvä plussa! :) Onnea <3
Kiitos! En kyllä ihan vielä uskoltaisi pitää selvänä plussana, mutta aika lupaavalta vaikuttaa kun tuli päiväuittelusta :) Tosin onhan nuita ollut saman vahvuisia viivanpaikkojakin monella.. Tässä on ollut jo useamman päivän lievää pahoinvointia, mutta olen yrittänyt pysyä pessimistinä oireiden suhteen :D Tekis mieli tehdä digi heti, mutta yritetään odotella sinne torstaihin kierron viimeiseen päivään..
 
Hei kaikille! Olen lukenut jo pitkään teidän keskusteluja ja nyt sitten uskaltauduin kirjautumaan itsekkin foorumille :).. Itse lopetin pillerit 5kk sitten ja olen saanut omat luomumenkat vain 2x.. Että vähän sekaisin on kierto ollut. Nyt sitten sain testiin haamun: http://aijaa.com/yPsGod .. Kuitenkin digi näytti ei raskaana ja sittten seuraavana aamuna ei näkynyt enään haamua. Tässä on kuva seuraavalta aamulta: http://aijaa.com/pfrfor .. ( toivottavasti näkyy, en ole ennen käyttänyt tuota aijaa:ta) :whistle: Eli omalla kohdallani oli ilmeisesti vain viivan paikka..
Onko sulla noissa mitkä dpo:t menossa? Mulla tuli dpo 10 vielä paljon haaleampi haamu kuin sulla ja äsken dpo 12 tuli jo selkeämpi haamu (dpo 11 en testannut). Ei siis kannata heittää kirvestä kaivoon vielä :)
 
Minähän sitten eilen tein illalla digitestin ja sen vastaus oli ei raskaana :/
En tiä sit ku noin monta testiä tein ja haamuja kaikissa mutta ei kuitenkaan sitten olis positiivisia..

Kaiken järjen mukaan olis pitänyt näyttää?
Edelliset kunnon kuukautiset oli 31.1
Yhdyntä 20-21.2 yöllä. 24.2 tuli pyyhittäessä verta kaks kertaa. 27.2 luulin menkkojen alkavan mut olikin niin kummalliset ja välissä vuoti ja sit taukoa ja taas vähän tuli..
Mietin jos ovulaatio olisi tapahtunut tuolloin 23-24 päivän tienoilla mut olisihan digi jo näyttäny?
Mulla ovulaatio tapahtu esikoisestakin yli 20 päivää kuukautisista..
Täytyy seurata tuleeko Oireita. Semmonen kesto juiliminen ollu kyl jo puoltoista viikkoa mutta eipä muuta.
 
Anianna: Onks sulla jo digi oottamassa? Mä uittelisin aamupissasta ainakin liuskan ja luultavasti tollasen "viivan" jälkeen diginki.

Muoks: siis heti huomenna aamulla ja tekisin varmaan pitkään pidättämästäni iltapissastaki liuskan heti tänään :)
 
Anianna: Onks sulla jo digi oottamassa? Mä uittelisin aamupissasta ainakin liuskan ja luultavasti tollasen "viivan" jälkeen diginki.

Muoks: siis heti huomenna aamulla ja tekisin varmaan pitkään pidättämästäni iltapissastaki liuskan heti tänään :)
Liuskat on nyt tuhlattu ellei löydy vielä joku jemma, mutta digi odottelee kiltisti torstaihin asti kaapissa jolloin menkkojen pitäis alkaa :)
 
Onko sulla noissa mitkä dpo:t menossa? Mulla tuli dpo 10 vielä paljon haaleampi haamu kuin sulla ja äsken dpo 12 tuli jo selkeämpi haamu (dpo 11 en testannut). Ei siis kannata heittää kirvestä kaivoon vielä :)
Ekassa kuvassa dpo 6-7 arvelujen mukaan ja toinen kuva otettu seuraavana aamuna. Nyt sitten hämmästelen kun tein uudestaan pc:n testin ja ovistestin. http://aijaa.com/uRjFDl .. nyt on kulunut 4 päivää tuosta ekasta kuvasta. Olisiko nyt minulla sitten kuitenkin ovis tulossa vai mitä ihmettä? :D Kunnon säätöä tämän oman kierron kanssa. pc:stä lähempi kuva: http://aijaa.com/DQmg0C .. :confused:
 
Ekassa kuvassa dpo 6-7 arvelujen mukaan ja toinen kuva otettu seuraavana aamuna. Nyt sitten hämmästelen kun tein uudestaan pc:n testin ja ovistestin. http://aijaa.com/uRjFDl .. nyt on kulunut 4 päivää tuosta ekasta kuvasta. Olisiko nyt minulla sitten kuitenkin ovis tulossa vai mitä ihmettä? :D Kunnon säätöä tämän oman kierron kanssa. pc:stä lähempi kuva: http://aijaa.com/DQmg0C .. :confused:
Mä kans tein eiliseen asti ovistestit päivittäin. Alkuun oli tasaisesti haaleanhaalea viiva kunnes yhtäkkiä lähti vahvistumaan dpo 9 ja eilen oli melkein yhtä vahva kuin kontrolliviiva ja silloin oli dpo 11. Tänään oli sit ovistestitkin loppu kun piti mennä tuhlailemaan välillä kaksikin testiä päivässä, että tiedä sitten olisko tänään ollut jo yhtä vahva tai vahvempi. Ja tänään (dpo12) tosiaan sain melko selvän haamun r-testillä joka oli tehty päiväpissasta. Sullakin on vielä niin pienet dpo:t, että vielä ehtii vaikka mitä tapahtua :)
 
Voi Anianna kiitos kauheasti tsemppauksesta. :) Harmittaa vain, kun tosiaan oma kierto on niin sekaisin että en yhtään tiedä missä mennään. Kyllä kun äsken kääntelin ja vääntelin tuota pc:tä, niin näytti ohutta punertavaa viivaa joka sitten katosi aina välillä. Toki testiaika oli mennyt umpeen jo 30min sitten. Outoa vain, että se ekan kuvan viiva oli niin vahva.
 
  • Tykkää
Reactions: Neitonen_82
Minä taas :ROFLMAO:
Pesulla äsken huomasin että kohdunsuu on nyt sulkeutunut entisestään sunnuntaista ja on aika kova. En ole aikasemmissa kierroissa tarkkaillut miten mulla toimii, mut eikö se yleensä juuri ennen kuukautisia pehmene ja hieman aukea? :D (kp25/28)
 
L4isk4M4t0.. en tiedä mite muilla mut mulla vaihtelee. Viimeks raskautuessa keväällä se oli alhaalla ja pehmee vielä dpo9 ja dpo10 plussasin. Sit myöhemmin nousi tosi ylös ja tuntui kovalle. Nyt ollu monesti kova ja korkeallaki vielä sinä pv ku menkat alkanu tai sit ollu alhaalla ja pehmeä. Itse en ole voinu oikein päätellä. Ainoa ero mikä jäi mieleen oli että emätin oli ennen testiä ikäänku muhkeutunu ja turpea, semmonen erilainen. Toisaalta se oli sitä myös hoitokierrossa enkä plussanu :ROFLMAO: että hmm.. kai nää toki riippuu myös onko synnyttänyt vai ei jne.

Mites aamun tikut!?
 
L4isk4M4t0.. en tiedä mite muilla mut mulla vaihtelee. Viimeks raskautuessa keväällä se oli alhaalla ja pehmee vielä dpo9 ja dpo10 plussasin. Sit myöhemmin nousi tosi ylös ja tuntui kovalle. Nyt ollu monesti kova ja korkeallaki vielä sinä pv ku menkat alkanu tai sit ollu alhaalla ja pehmeä. Itse en ole voinu oikein päätellä. Ainoa ero mikä jäi mieleen oli että emätin oli ennen testiä ikäänku muhkeutunu ja turpea, semmonen erilainen. Toisaalta se oli sitä myös hoitokierrossa enkä plussanu :ROFLMAO: että hmm.. kai nää toki riippuu myös onko synnyttänyt vai ei jne.

Mites aamun tikut!?
Oon koittanu internettiä selata ja lukea erijuttuja eripaikoista mutta on tosiaan hyvin erilaista jokaisella. Pitäisi melkein tietää miten oma toimii jotta voisi tehdä jtn johtopäätöksiä :LOL:
Mutta, huome aamuna teen testin, jos ny ei kk:t ala tänään, huomenna taitaa olla dpo13 ja kp27/26-28, joten luulis näkyvän jos on jtn näytettävää :coffee:
 
Itse en osaa sanoa yhtään tuosta kohdunsuusta. (n) Mä sain tänään ovistestiin tämmöisen: http://aijaa.com/sb87pN :love: Eli nyt ilmeisesti onkin sitten se ovis. Outoa vaan se haamu pari päivää sitten. Kierto on mul tosi pitkä kun pillerit lopetin, menkat oli viimeks 1.2.. Eli voisko olla että ovulaatio tapahtuu kahdesti tai sit voihan olla että testi näyttää tolta mut mitään munasolua ei irtoakkaan näin pitkäs kierrossa o_O o_O
 
Itse en osaa sanoa yhtään tuosta kohdunsuusta. (n) Mä sain tänään ovistestiin tämmöisen: http://aijaa.com/sb87pN :love: Eli nyt ilmeisesti onkin sitten se ovis. Outoa vaan se haamu pari päivää sitten. Kierto on mul tosi pitkä kun pillerit lopetin, menkat oli viimeks 1.2.. Eli voisko olla että ovulaatio tapahtuu kahdesti tai sit voihan olla että testi näyttää tolta mut mitään munasolua ei irtoakkaan näin pitkäs kierrossa o_O o_O
Tee uus raskaustesti(y)
 
  • Tykkää
Reactions: mmamitar
Neitonen_82, olen käsittänyt että ovistesti näyttäisi raskauden kontrolliviivaa vahvempana viivana :) Mutta en sitten tiedä voiko se kertoa muustakin kuin ovulaatiosta. Joillakin naisillahan ovistesti näyttää 2 viivaa ennen menkkojen alkua.
 
Tumma ovistesti ei oo tietenkää tae raskaudesta mutta ovistestit reagoi hcg:n koska LH ja hcg ovat rakenteeltaan lähes identtiset. Toisilla ovistikku antaa aina kaks viivaa ja joillain lopoukierrossa jopa tosi tummaa. Itselläni ovistikku on pääsääntöisesti loppukiertossa hyvin hyvin haalu. Raskaana se alkoikin dpo8 jälkeen tummeta ja dpo10 aamuna viiva oli tummahko vaikkakaan ei ihan kontrollin vahvuinen. R.testiin tuli samasta selkeä haalu viiva. Siitä ovistikku tummeni nopeasti tummemmaks ku kontrolli.

Mmamimar. Ovis ei voi olla kahdesti eriaikaan kuussa koska hormonien kannalta se on mahdotonta. Munasoluja voi irrota kaksi kerralla tai yhden LH piikin aikana esim joidenkin tuntien välein. MUTTA on olemassa tilanne että sama ihminen saa LH piikin (ovis) ja joitain pv sen jälkeen LH käy uudelleen koholla. Tämä johtuu ties mistä, en enää muista :D
Tsemppiä! !
 
  • Tykkää
Reactions: mmamitar

Yhteistyössä