Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Kokeilitko ovis testiä välissä? Oon kuullut et ovistesti käyttäytyy noin että ensin tulee ovis plussa sit se haalenee ja viikon päästä jos on raskautunut se voi näyttää taas ovisplussaa vaikka r-testi ei vielä näyttäis.
 
Joko teille on mainostettu? Vauvala.fi myy pois raskaustestit ja ovistestit! Mulle tuli just 15kpl raskaustejä 6 eurolla. Ilmaiset postit :)

Olen tässä ketjussa taustaillut..öö.. no kauan. Neljä lasta ja järjetön määrä ovistikkuja ja raskaustestejä mennyt :D Nuorin nyt 8kk ja uusi kuume päällä :D Varsinaisen yrityksen tosin aloitamme vasta vuoden päästä, mutta eihän sitä tiiä jos kuume yltyy tästä vielä aivan infernaaliseksi tai käy ylläripulla ;)

Kiitos! :D

En ollut kuullut, mutta tilasin.
 
Ei oo vielä ovisplussa Mariani.. :) Ootko testannu muina päivinä? Kun viivat on tasavahvat toisiinsa nähden tai testiviiva kontrollia tummempi, niin se luokitellaan ovisplussaksi. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mariani
Kyllä on tosiaan niin kirjaimellisesti piinapäivät, että ei oo toista. :D Haha.. Ei vaan voi käsittää tätä kiertoa.
Mennään nyt sitten ajatuksella, että ovisplussa ollut kp18, joten nyt ois dpo10 ja siksi ei testeissä näy eikä menkkoja kuulu. :) Testailen lauantaina uusiksi, jos nyt ei ala huomena tai ylihuomena..

kp29/24-28... r-testit negaa tähän mennessä. Dpo10 ?
 
  • Tykkää
Reactions: Mariani
Ei hitsi mäkin ressukka tilasin 30kpl testejä vaikka tuntuu että mikä järki niitä negoja aina on tiirailla:confused:

Mariani tosiaan kannattaa jatkaa testailuja! :)
voi Lisbon miten jännää! Toi voisi olla juuri sitä itseään <3 sulla alkaa varsinainen piinaviikko!

Maicy sulla on vielä hyvin mahdollisuus, että menkat tulematta raskauden takia ja testi ei vaan vielä näytä.

Välli ne tyhjät testit on kyllä aika tympeitä. Nyt uusi plussa-aalto ja sinä siihen mukaan!

Kävin kanssa hakemassa ovistestejä (rfsu) ja tänään dippasin ekan kp 7. Viime kierrossa ovis oli ehkä kp 12 tai kp 14. Heti levollisempi olo, kun sitten varmasti tietää milloin se on. Välillä vähän hankalaa toi seksin harrastaminen, kun mies kolmivuorotyössä ja lapset superhuonoja nukkujia...
 
  • Tykkää
Reactions: Välli ja Maicy
Maicy: Toivotaan parasta! Kaikki mahollisuudet on sulla vielä plussata. :)

ON: Tänään dpo 6 (tai 7) ja tuhrua on tullut ja lievää menkkajuilintaa ollut. Voisi kuvitella sitä parasta, mutku mulla on joskus tiputtelu alkanut näihin aikoihin ja luteaalivaihe on silloin jäänyt yheksään päivään. Ei voi muuta kuin odottaa ja toivoa, että tää vuoto lakkaa ja menkkoja ei tuu. Jaiks, aivan liian piinaavaa! :p
 
Odontites: Mullahan on ollu ongelmana tuo luteaalivaiheen lyhyys. Aiemmissa kierroissa keskimäärin dpo 10-12 päästään ja hanat aukiaa. Parhaimmillaan peräti dpo 7 ja hanat auki.. :/ Ei siinä paljon raskauduta.
Mut nyt tsempit ja peukut pystyssä sulle, että tuo ois sitä kiinnittymistä eikä menkkavuotoa!! :)

Pessiy: Aina vaan sängyn kautta ko mahollisuus iskee :p Meillä on välillä miehellä kisaväsymystä, mut nyt se on onneksi skarpannut taas. Tsemppiä! :)
 
  • Tykkää
Reactions: pessiy
Muutaman päivän vain taustaillut kun ollut väsyä töistä johtuen ja kaikkea muuta säätöä..

On ollut muuten outoa käydä vessassa kun ei oo tarvinnut testailla mitään:LOL: nyt on kp 8/28-35, eli ei vielä hirmu kiire testailee ovista. Joku laskuri antoi ajaksi 18.2. jos kierto olis 35pvää... Ens viikolla jossain välissä vois alotella taas:whistle:
Niin ja valkovuotoa on vaikka muille jakaa...

Tsemppiä ja onnentuulia kaikille!
 
Miwwi: Ite en laskis tuota vielä plussaksi. :) Tod.näkösesti huomenna pärähtää yhtä vahva viiva ku kontrollikii.. Mut nyt kannattaa peittoja toki heilutella :D

MinMar: Ootko siis tietoinen sun oviksen ajankohdasta? Mietin, et jos et oo niin kannattaa ajoissa aloittaa, ettei käy niin että menee tärppi "ohi".. Mä en itte noihin laskureihin oikein luota, ko oon niin monta kiertoa testannu ja aina on laskurin antama ovispäivä ihan persiillään.. :/
Mut peitto heilumaan vaan! :D
 
  • Tykkää
Reactions: Miwwi

Yhteistyössä