Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Theran, pessimisti ei pety :whistle: Mut silti pettyy kun hanat aukee. On tää vaikeeta. Kyllä olis suoranainen ihme jos oliskin tärpänny, jos olis joku supersiittiö ollut liikkeellä. No, ens viikon ke/to sen sit taas näkee et alkaako taas uus kierto. Ärsyttää kun ei tiedä mikä yk on ku se tuulimuna sekotti mun laskut :cry: yk 11 se sillon oli ku se viime plussa tuli ja se oli syyskuussa. Onneks on viel aikaa 4vuotta kunnes täytän 30v, sen jälkeen en kuulemma sais tulla enää raskaaksi riskien vuoksi. Ja toisaalta, mitä isommaks lapset täs kasvaa ni sitä helpommalla pääsen niiden kanssa ja auttavat enemmän. Esikko täyttää huhtikuussa 6, kuopus heinäkuussa 4. Jossain vaihees ajattelin et olis hienoa saada sit viiminen lapsi kun esikko menee ekalle luokalle, eli täs olis viel vuosi aikaa (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Theran ja Välli
Theran, peukkuja. Mie toivon totisesti että teijän pieni on nyt siellä missä pitääkin ja kaikki menee hyvin :love:

Täällä dpo5. Oviksen jälkeen valkkaria hölähdellyt ja joka aamu lämpö noussut pykälällä tai kahdella, paitsi tänä aamuna oli tippunut 36,5 -> 36,1. Voiko jo nyt olla dippi ja onko noin vähänen ees sitä? Mitään muita oireita en oo merkille pistäny toistaseks. Paitsi eilen vähän oli semmosta menkkajomoa aaltomaisesti..
 
Theran: Saatko muuten kunnalliselta varhaisultran kun sulla on ollut se kohdunulkoinen? Mulle sanottiin, että pitäis yksityiselle mennä seuraavalla kerralla, vaikka käypä hoito suosittelee varhaisultraa aina ku:stä kärsineille. o_O
 
Theran, peukkuja. Mie toivon totisesti että teijän pieni on nyt siellä missä pitääkin ja kaikki menee hyvin :love:

Täällä dpo5. Oviksen jälkeen valkkaria hölähdellyt ja joka aamu lämpö noussut pykälällä tai kahdella, paitsi tänä aamuna oli tippunut 36,5 -> 36,1. Voiko jo nyt olla dippi ja onko noin vähänen ees sitä? Mitään muita oireita en oo merkille pistäny toistaseks. Paitsi eilen vähän oli semmosta menkkajomoa aaltomaisesti..
Kiinnittymisdippi? :D
 
Theran: Saatko muuten kunnalliselta varhaisultran kun sulla on ollut se kohdunulkoinen? Mulle sanottiin, että pitäis yksityiselle mennä seuraavalla kerralla, vaikka käypä hoito suosittelee varhaisultraa aina ku:stä kärsineille. o_O
No se oli muutenkin taas näitä että olisi pitänyt lotota silloin kun on 1:36 000 raskaudesta että on kohdunulkoinen ja sisäinen raskaus samaan aikaan. :D mutta joo pääsen neuvolan kautta. :)
 
  • Tykkää
Reactions: lisbon
Kp 14 ja pientä kipuilua oikealla selässä ja samoin alavatsassa. Tuntuu että valkkarit hulahtelee. Ovis? Tilasin tänään tikkuja en tiedä ehtiikö huomiseksi tulla.

Yritykset tosiaan tässä kuussa harvakseltaan tai tuntuu siltä. Ehkä tuo mies on kyllästynyt vauvayritykseen (n)
 
Kp 14 ja pientä kipuilua oikealla selässä ja samoin alavatsassa. Tuntuu että valkkarit hulahtelee. Ovis? Tilasin tänään tikkuja en tiedä ehtiikö huomiseksi tulla.

Yritykset tosiaan tässä kuussa harvakseltaan tai tuntuu siltä. Ehkä tuo mies on kyllästynyt vauvayritykseen (n)
Se on aina kurjaa, jos tuntuu että toinen on luovuttanut. Mutta luulempa, että tuo tunne tulee ihan jokaiselle jossain vaiheessa :unsure:
Toivotaan nyt kuitenkin että saat tänään isännän kallistettua ;)
 
  • Tykkää
Reactions: funny87 ja Mariani
Äää.. Mitä tämä on..

Kp 29/24-28... Testit negaa. Ikinä ei ole ressi tai muu vaikuttanut kierron kulkuun. Ja aina ennen on menkat alkanu pikemminkin liian aikasin, ko liian myöhään.

Dpo:sta ei siis tietoa, mutta JOS nyt olisi niin että menisi edellisten kiertojen mukaan niin ovisplussa ois mahollisesti ollut kp16-18.. Jos kp 16 niin dpo ois nyt 12 ja jos kp 18 ois plussa niin nyt ois dpo 10... Eli tsäänssit ettei testisä näkyis..

Mutta jos en ole raskaana, niin missä mun menkat on.. :(

Kellään kokemuksia tällasesta? Alkaa olla toivo menetetty raskauden suhteen, kun ei vaan näy testissä. Jos ei maanantaihin mennessä ala, niin soitan labraan ja varaan hcg mittauksen..
 
Täällä kp 5 kai...oudot oli menkat. Vuoto ei vuodoksi yltänyt ollenkaan. Pikemminkin tiputteluvuotoa. Vuotomäärää yhteensä max 2rkl?

Ensi viikolla labrat ja 24.2 lekuri(gynekologi).

Rtestejä tilattu valmiiksi..ovistestejä ensi viikolla.
Aikani kuluksi luin että joissain "herkkyys" voi olla jopa 50iu ...eli ei ihme jos ei viisari värähdä :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Mariani
Joko teille on mainostettu? Vauvala.fi myy pois raskaustestit ja ovistestit! Mulle tuli just 15kpl raskaustejä 6 eurolla. Ilmaiset postit :)

Olen tässä ketjussa taustaillut..öö.. no kauan. Neljä lasta ja järjetön määrä ovistikkuja ja raskaustestejä mennyt :D Nuorin nyt 8kk ja uusi kuume päällä :D Varsinaisen yrityksen tosin aloitamme vasta vuoden päästä, mutta eihän sitä tiiä jos kuume yltyy tästä vielä aivan infernaaliseksi tai käy ylläripulla ;)
 
Täällä kp 5 kai...oudot oli menkat. Vuoto ei vuodoksi yltänyt ollenkaan. Pikemminkin tiputteluvuotoa. Vuotomäärää yhteensä max 2rkl?

Ensi viikolla labrat ja 24.2 lekuri(gynekologi).

Rtestejä tilattu valmiiksi..ovistestejä ensi viikolla.
Aikani kuluksi luin että joissain "herkkyys" voi olla jopa 50iu ...eli ei ihme jos ei viisari värähdä :LOL:
Onks sulla stressiä? Mun gyne sanoi että se voi aiheuttaa niukat kuukautiset myös! :confused:
 

Yhteistyössä