Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Heips. Onnea plussanneille. Minä olen sivusta seuraaja, entinen superhimotestaaja :D.. Noista kikoista mitä avuksi voisi ottaa, greippimehu, punaviini yms. Itse koitin kun oli 9kk yritystä, (yksi km ja tm siihen mahtunut) kp1 alkaen mamavitamiini, möllerin tupla x3 kapselia, foolihappolisä ja minidisperin, eli 50mg disperiniä joka aamu. Siitä tärppäs, poika nyt 7kk. En tiedä oliko noilla osuutta, mutta itse ajattelisin että olisi ehkä ollut. Ovis oli tuolloin superkova, kivut, limat jne. Sain megaplussan parina päivänä ovistikkuun ja pc r-testillä selvät plussahaamut kolmena päivänä putkeen, siis oviksen aikaan. Piti iha sillo koittaa :D

Plussatuulia kaikille.

Empuskallle nyt iha valtavasti puhallan onnea, kunpa tämä olisi nyt SE kierto!!
Pakko sanoa, minä myös pitkän yrityksen jälkeen kokeilin Disperin 50mg:tä ja siitä kierrosta tulin sitten viimein raskaaksi. Voi olla sattumaakin eikä Disperinillä mitään osuutta siihen, mutta jännä silti kuulla että jollain toisellakin on samasta kokeilusta tullut plussa :D

Nyt tosin huomautettava, että en yllytä ketään kokeilemaan tuota "kikkaa". Lääkkeiden kuurikäyttö ilman lääkärin ohjeistusta ei ole se fiksuin ratkaisu, mutta aika epätoivoissaanhan tuota tuli kokeiltua.
 
  • Tykkää
Reactions: pessiy
Muutaman päivän vain taustaillut kun ollut väsyä töistä johtuen ja kaikkea muuta säätöä..

On ollut muuten outoa käydä vessassa kun ei oo tarvinnut testailla mitään:LOL: nyt on kp 8/28-35, eli ei vielä hirmu kiire testailee ovista. Joku laskuri antoi ajaksi 18.2. jos kierto olis 35pvää... Ens viikolla jossain välissä vois alotella taas:whistle:
Niin ja valkovuotoa on vaikka muille jakaa...

Tsemppiä ja onnentuulia kaikille!
Täällä sama kp, tosin aloitin tikkujen uittamisen jo eilen :whistle: :D
 
  • Tykkää
Reactions: Minmar83
Saas nähdä mimmosia ne vauvalan testit on, varmaan jotain ihan surkeita mutta pakkohan niitä oli tilata kun halvalla sai. Kyllä nekin raskauden näyttää jos on näyttääkseen. :p

Hohhoijjaa, täällä kuumeillaan edelleen kevyessä 38 asteessa. -.- Viime yönä heräsin siihen että oli kovia menkkakipuja mahassa, mutta ei onneksi mitään menkkoja vielä!! 0_o tai saattohan se olla untakin, en oo ihan varma. Tuntu vaan todelliselle ainakin, heh. Tänään kp17 vasta, johan sitä voi rueta kohta testaileen ;D mulla on viime kierrosta muutamat pctkin kaapissa. :whistle:(y)
 
Joko teille on mainostettu? Vauvala.fi myy pois raskaustestit ja ovistestit! Mulle tuli just 15kpl raskaustejä 6 eurolla. Ilmaiset postit :)

Olen tässä ketjussa taustaillut..öö.. no kauan. Neljä lasta ja järjetön määrä ovistikkuja ja raskaustestejä mennyt :D Nuorin nyt 8kk ja uusi kuume päällä :D Varsinaisen yrityksen tosin aloitamme vasta vuoden päästä, mutta eihän sitä tiiä jos kuume yltyy tästä vielä aivan infernaaliseksi tai käy ylläripulla ;)
Juu hyvän matkaa oon jo viime vuonna tilannu tuolta testejä.
Nyt on vaan ovistestit loppu sieltä :)
Ite tilasin sen isoimman paketin niitä liuska raskaustestejä sieltä :)

(ps: kännykälläkin voi maksaa jos on niin uuno kun minä että unohtaa kaikki tunnarit himaan :D )
 
Vilkastuttaako se verenkiertoa ja näin ollen parantaa alkion mahdollisuuksia tarttua kohdun seinämään...? Oikaskaa kuka tietää paremmin :)
Juu ja ilmeisesti ns. liuottaa pois tukoksia jos sellaisia on, näin olen itse käsittänyt. Itse kun tuolloin harkitsin seuraavana askeleena munasarjojen aukiolotutkimusta ja kuulosti niin kipeältä toimenpiteeltä että päätin sitten kokeilla viimeisen oljenkorren. Ja olin muuten helkkarin onnellinen siitä, ettei aukiolotutkimukseen sitten tarvinnut mennä :D
 
Alkaako kenelläkään heti menkkojen jälkee ns ovislimat? Toinen kierto jo pitkee ku eka ns normivuotopäivä menkkojen jälkeen ja vetinen munanvalkuaisvuoto alkaa.. nyt menossa kp7/28-30 joten ovis ei millää voi olla kyllä nyt. Testailen kyllä kotona :D

Ja munkin piti tilaa se 50kpl testejä :D mulle ei kyl tullu tilausvahvistusta :D
 
Onko tuo alempi vielä märkä? Näyttäs kyllä että on vasta tummenemaan päin. Testaapas illalla vielä uudestaan! Aamullahan ei kannattaisi ovista testatakkaan.
Oli joo, tässä uusi kuva missä molemmat kuivat http://aijaa.com/7vVITj Pregchekin ohjeissa mainittu, että luettava 5 min kuluessa :) mene ja tiedä

Testaan illalla uudelleen katsotaan mitä sitten sanoo. Nyt ainakin vasemmalla nippailua eli jotain tapahtuu :D

Empuska, Flunssaparanemisia *
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Darni73
Mitäs sanoisitte tälläiseen ongelmaan, ennen on mulla ovistesteihin tullut edes haamuna testiviiva mutta nyt tässä ja viime kuussa en oo saanu minkäänlaista toista viivaa. Voiko se LH-hormoni jotenkin kadota? :(
kun tulee pelkästään kontrolliviiva näkyviin.. tiedän että testeissä ei vika, kun oon samoilla testannut ennenkin.
Ja mulla on pcos, jos se jotenkin voi vaikuttaa..
terot ollu käytössä muutaman vuoden, mutta nyt just loppui ja uutta reseptiä ei ole. Katson alkaako kroppa toimimaan jo pikkuhiljaa itsekseen.. tuskimpa vaan..

Ollaan yritetty vauvaa siis jo joulukuusta 2012 alkaen, raskauduin silloin heti, mutta keskeytynyt keskemeno todettiin tammikuussa 2013. Ja seuraavan kerran raskauduin 2014 syyskuussa, ja sekin meni kesken heti rv4+..ja tässä nyt ollaan..ei vauvaa, eikä näköjään enää edes hormonejakaan kropassa..*huoh*
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt
Haaveilija-31:

mitä testejä sä oot käyttänyt?
On teoriassa mahdollista että ne testit on epäherkkiä ja ne ei havaitse sitä LH:ta vaikka sulla ois riittävästi.

esim kotitestit.fi sivuilta ( enkuksi löytyy enempi):

Toiset testit havaitsevat matalampia LH arvoja kuin toiset, testien herkkyys vaihtelee merkeittäin 20-50 miu/ml.

Luteinisoivan hormonin taso elimistössä vaihtelee naisilla ja kokeilun kautta löytynee itselle paras herkkyys. LH:n määrä noin 10 kertaistuu kehossa ovulaatiohuipun aikaan ja on tällöin 15-80miu/ml.
...

eli jos ois kropassa ton 15 miu niin eihän silloin huonoin testi ees näyttäis mitään / havaitsisi..
 

Yhteistyössä