Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Wolt mä tilaan nykysin mamin testeiltä, eli ne on herkyydeltään 25. Ja ennen mulla on ollu samanlaisia testejä ja niillä oon saanu jotain viivoja aikaseks. Ja ovulaationkin olen niillä saanut bongattua, en muista sitä joka myös myi samoja testejä, kun on hetkinen aikaa kun niitä tilailin. Luotan siis kyllä testiin, mutta en kroppaani yhtään :D
Mutta nyt yhtäkkiä en saa viivoja aikaseks ollenkaan..outoa :confused:
 
b
Wolt mä tilaan nykysin mamin testeiltä, eli ne on herkyydeltään 25. Ja ennen mulla on ollu samanlaisia testejä ja niillä oon saanu jotain viivoja aikaseks. Ja ovulaationkin olen niillä saanut bongattua, en muista sitä joka myös myi samoja testejä, kun on hetkinen aikaa kun niitä tilailin. Luotan siis kyllä testiin, mutta en kroppaani yhtään :D
Mutta nyt yhtäkkiä en saa viivoja aikaseks ollenkaan..outoa :confused:
Jospa ne onkin tässä välissä muuttunut ne testit.

Oliko se tammis vai kuka sanoi esim rfsu:n ovistesteistä että ne on muuttunut kovin paljon ja huonompaan suuntaan. Niin miksei noissakin sitten.

Jos nyt ei tärppää niin ite oon aatellu kokeilla sitä sylkiovistestiä jos siitä ois jotain iloa tai helppoutta :)
 
Viime kuussa kokeilin samaan aikaan toisellakin ovistestillä ja samaa nekin näytti. Eli en usko testeissä olevan vikaa..minussa se vika on :( Mietin vaan että voiko pcos "pahentua", kun olen lihonnut lisää jonkun verran viime aikoina ja sehän hankaloittaa kaikkien hormonien erittymistä muutenkin..
Olo on kuitenkin kuin ovis olis päällä, pitkästä aikaa tuntuu siltä. En oo vielä tänään kokeillukaan ovistestillä. Ehkäpä siihen se toinenkin viiva piirtyis (y)
 
Mä oon taas miettinyt sitä clearbluen ovis digitestiä, on vaan pikkasen liian kallis mun makuun..sofin testejä myös kokeillut, en tykännyt,,mammaksilta olen tilannut, mutta niiden toimitus aina omalla kohdalla kestänyt monta päivää, eikä nekään testit oo ollu mitenkään parhampia..
Itse tykännyt näistä mitä nyt käytän ja pregchekin. Pregchekin tulee kalliimmaksi ja on minusta helpompi tilata suoraan kotiin isompi erä kerralla..
On tässä 3 vuoden aikana tullut testattua ties mitä testejä..

Ai niin ostin ne sillon aikaisemmin huuto.netistä yksityishenkilöltä, näitä samaisia testejä. Tiedä sitten mistä hän on niitä ostanut.

Ihana kun viimeinkin tulin tänne juttelemaan, olen tosiaan vuosia jo kerennyt tätä kurkkia. Koska itse aloitan yleensä raskaustestien teon jo dpo 7 lähtien ja testaan menkkoihin asti ja joskus jopa niiden aikanakin :whistle:
 
Tilasin myös vauvalasta testejä. Tilausvahvistus oli mennyt roskaposteihin. Joku tais mainita, ettei ollu tilausvahvistusta tullu, niin roskaposteista voi löytyä. :)

Loka-marraskuisen varhaisen keskenmenon jälkeen ei oo ollu raportoitavaa. Ovis tais olla alkuviikosta, eilen ja tänään vähän tuhrutteli. Kierto vissiin vieläkin vähän sekaisin..
 
MIten toi greippimehu toimii siis? Missä kohtaa juodaan, paljonko, mitä merkkiä? :whistle:
Oon lukenut, että kierron alusta ovulaatioon saakka. Itse oon juonut lasin päivässä, tutkimusteni perusteella määrä vaihtelee... Mä oon juonut god morgonia(verigreippi, kun ei ole kauppa muuta tarjonnut) tai tropicanaa(ihan perusgreippi). Ilmeisesti hedelmälihan pitoisuus tuotteessa pitäis olla aika suuri :) vaikuttaa ainakin oviksen huomaamiseen ja jostain luin myös sen tekevän limoista siittiöystävälkisempiä!
 
  • Tykkää
Reactions: Välli
Mulla joskus luomuyrittämisen aikaan yhdessä kierrossa greippimehu lisäsi ovislimoja kovasti. Mutta seuraavassa ei enää.

Perus kikkahan taitaa olla että kierron alusta ovikseen greippimehua ja oviksen jälkeen viikon ajan lasi punkkua illalla verenkierron parantamiseen. Mulla myös lääkäri sanoi viimeksi alkion siirrossa että siirron iltana lasi punkkua naamaan vaan. Minäpä sitten join kolme :oops: mutta kiinni on pysynyt toistaiseksi kun yli puolen välin mennään :giggle:
 
  • Tykkää
Reactions: Välli

Yhteistyössä