Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Onnea taas plussanneille :)

Olen jo valmis vetämään itkupotkuraivarit noiden negatiivisten testien kanssa. Taitaa vauvakuume sumentaa aivot :D tiistaina pitäisi menkkojen alkaa ja tein juuri negan one stepillä.

Oi miksi jotkut raskautuu pelkästä miehen näkemisestä ja jotkut sitten ei niin millään.
 
  • Tykkää
Reactions: Välli
Onnea plussanneille ja ehkä-plussanneille! :p

Itse sain tänään aamulla iloisia uutisia. :love: One Step antoi tasaisen tumman viivan ja cb digi raskaana 2-3, viikkoja kasassa 4+2 tai 4+3 menkkojen mukaan laskettuna. En tiedä kuuluuko ne laskea siitä päivästä kun tuhruilu alkaa vai seuraavasta kun kunnon vuoto alkaa..

Tässä kuva perjantailta ja sunnuntai aamulta.

http://aijaa.com/9IwsK7

P.s. Vaikka olen maailman onnellisin, tuntuu jotenkin "väärältä" hehkuttaa sitä täällä, kun toiset ovat yrittäneet ilman tulosta jopa kolme vuotta.

Toivon ninas_ ille ja kaikille muille kauan yrittäneille pikaista plussaa! :love:

Itse yritimme tosiaan vuoden päivät ja olimme juuri menossa lapsettomuustutkimuksiin. Eli ei aina se "pitkä" yritys tarkoita sitä, ettei se voisi luomustikin onnistua. Nyt jännäillään sitten ar-ultraa, jotta saadaan suljettua tuulimuna pois.
 
Onnea viljaa <3

Kyllähän mekin plussalla ollaan selkeästi mutta viivat ei vahvistu. :D Raskaana kunnes toisin todistetaan.

Tänään one stepin herkkä antoi jälleen positiivista, mutta viiva edelleen hailura.

En tiedä kertyykö hcg mulla vaan jotenkin hitaasti vai mikä on, mutta
huomenna teen vielä toisen digin ja sitten lopetan testaamisen.
Raskaana tässä nyt joka tapauksessa ollaan, menee sitten kesken tai on kohdunulkoinen. Viimeistään 1,5vkon päästä saa varmuuden asiaan ar-ultrassa, jollei vuoto ala ennen sitä.
Nyt aijon vaan nauttia edes hetkellisesti raskaana olosta. <3

Mulla muuten on nännipihan ulkoreunat tummuneet, tummat rinkulat molemmissa nännipihoissa. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Viljaa
Kiitos onnitteluista. Ja kirjoitinpas huonosti, sitä tietysti kohdallasi tarkoitin, että toivon tummempaa plussaa. (y)

Kuinka hailukoita viivoja olet saanut? Työkaveri juuri eilen totesi, että hänellä ei koskaan viivat muuttuneet tummiksi ja terve lapsi syntyi. En muista minkä merkkistä testiä hän oli käyttänyt.
 
Kiitos onnitteluista. Ja kirjoitinpas huonosti, sitä tietysti kohdallasi tarkoitin, että toivon tummempaa plussaa. (y)

Kuinka hailukoita viivoja olet saanut? Työkaveri juuri eilen totesi, että hänellä ei koskaan viivat muuttuneet tummiksi ja terve lapsi syntyi. En muista minkä merkkistä testiä hän oli käyttänyt.
Viivat ovat sellaisia, että sen toisen viivan näkee selkeästi ilman tihrustelua ja ei tarvitse testiä tuoda nenän eteen, mutta ovat paljon vaaleampia kuin kontrolliviiva. :D

Esikoisestakin kyllä testien kanssa häikkää, 1 positiivinen ja 2-3 negaa ja täysiaikainen tyttö sovitusti sektiolla perätilan takia.
 
Onnea viljaa ja sannahan! ♥ :) kai se täytyy osata olla varovasti onnellinen ja surra sitten Jos suremisen aihetta tulee :) Kuinka ylirealisteja teidän muiden vasta plussanneiden puolisot ovat? Meillä mies ei millään halua vielä alkaa elätellä toiveita. Odottaa pientä kovasti elämäämme mutta ilmeisesti ei halua pudota niin korkealta...Toisaalta hyvä että toinen pysyy jalat maassa, muutenhan minä olisin varmaan jo tilaamassa vaunuja ja asentamassa kaukaloa autoon :D
 
Onnea viljaa ja sannahan! ♥ :) kai se täytyy osata olla varovasti onnellinen ja surra sitten Jos suremisen aihetta tulee :) Kuinka ylirealisteja teidän muiden vasta plussanneiden puolisot ovat? Meillä mies ei millään halua vielä alkaa elätellä toiveita. Odottaa pientä kovasti elämäämme mutta ilmeisesti ei halua pudota niin korkealta...Toisaalta hyvä että toinen pysyy jalat maassa, muutenhan minä olisin varmaan jo tilaamassa vaunuja ja asentamassa kaukaloa autoon :D
Mun mies aamulla, kun näytin testiä sanoi vaan, että "jooo'o kyllä siinä jotain vähän näkyy" vaikka on kyllä nyt jo selkeä viiva, vaikkakin haaleammaksi kuin kontrolliviiva. Haluisin, että se vähän edes uskaltaisi innostua, mutta ei...
 
Meillä mies on kyllä innostunut, tosin se on myöskin meistä se enemmän jalat maassa oleva. Itse eilen hipelöin kirpparilla ja h&m vauvanvaatteita ja olisin ostanut jos olisin saanut :D

Tänään aamulla jotain puhuttiin taas tästä raskaudesta ja aamun testistä ja totesin jotain, että jos nyt sinne asti edes päästään niin kyllä se oli ihan et joojoo, kyllä päästään, että et sä tässä vaiheessa ala olemaan tollanen neiti negatiivi. :D

Mutta joo. Huomenna testailen vielä ja sit loppu, en jaksa stressata asiasta. Kaikki testit näyttäneet tähän mennessä positiivista vaikkakin erittäin vaaleita, joten huomisen jälkeen en enää tee ja jos menkkoja ei kuulu niin ar-ultra onneks 28.1 jossa varmistuu asiat suuntaan tai toiseen.
 
  • Tykkää
Reactions: Mariani
Meillä minä olen se, joka ei uskalla vielä innostua. Ehkä ar-ultran jälkeen, jos pikkuisen syke löytyy, uskaltaa vähän huokaista helpotuksesta.

Mies jo juttelee vatsalle ja suunnittelee isyysloman ajankohtaa sekä heittelee ilmoille nimiehdotuksia. :ROFLMAO:

Vaikka kyllä hänkin riskit tiedostaa, on vain niin mahdottoman innoissaan ja vähän höppänä kotioloissa.
 
Meillä on ar-ultra rv 6+6 =)

Meillä on nimet tytölle ja pojalle ollut päätettynä jo vuoden päivät ! :ROFLMAO:

Meilläkin on ollut puhetta isyyslomasta ja huoneiden vaihtamisesta, me ollaan siis nyt pienessä makkarissa tällä hetkellä ja tytär isossa kun olen perhepäivähoitajana niin helpompi jos kaikki lelut mahtuu yhteen huoneeseen. :D

Niin ja tosiaan, meillä mies ohimennen silittelee turvoksissa olevaa masua ja on tavattoman innoissaan turvonneista tisseistä.... :p
 
Viimeksi muokattu:
Hei onko muuten kellään tietoa, että kuinka nopeasti toisessa raskaudessa masu pullahtaa esiin?

Mä olen meinaan turvoksissa kun ilmapallo ja maha näyttää siltä, että olisin PAAALJOON pidemmällä raskaana kun oikeasti olen. :alien:

Kiva jos heti alusta kauhea turvotus päällä ja pitäis pystyä raskaus pitämään vielä salassa aika pitkään ja masu on ku mikäki.
 
Minulla on aika gynekologille varattu 5+6 tai 6+0, kun piti mennä ihan vuosittaiseen tarkastukseen.

Nyt pohdin kovasti, onko silloin mitään järkeä mennä vielä ar-ultraan? Lähden siitä seuraavana päivänä kahdeksi viikoksi etelän lämpöön ja olisi ihanaa saada jokin varmistus ennen sitä. Harmi kun ei ole edes paria päivää pidemmällä silloin. (n)
 
Mä en noita sannahan linkkejä saa auki mutta varovaiset onnittelut :)

Tammis toivon kaikkea hyvää sulle. Pitkä ja kivinen tie.
Mä ihmettelen tätä migreeniä kun viime kuussa se oli sen kahtena päivänä kun oli ovis. Tänä aamuna taas vaikka ovis oli jo.. Ei viitsis noita vahvoja särkylääkkeitä popsia..

Muillekin piinailijoille roppakaupalla kärsivällisyyttä. :D
 
Heippa kaikki!

Olen parisen kuukautta seuraillut tätä ketjua taustalla ja käytännössä lukenut sen alusta loppuun, HIEMAN koukuttava kun haluaa tietää miten kaikilla tilanteet etenee :D Ketju on myös tuntunut ihanan kannustavalta ja lohduttavalta.

Liityn piinailijoiden joukkoon, yk3 ja oviksen pitäisi olla aikast hollilla juuri nyt. Yrityskertoja ei tosiaan ole tuon enempää, mutta parisen vuotta jo odoteltu että elämäntilanne olisi edes astetta vähemmän mielipuolinen ja voitais aloittaa yrittäminen, joten tuntuu että oltaisi yritetty jo vaikka kuinka kauan (kuulostaa sekapäiseltä, I know o_O). Nyt tosin potkin itseäni että miksen vaan ollut välittämättä mistään, ja alettu yrittämään vaan, mutta kelloa kun ei taaksepäin saa käännettyä niin näillä mennään.

Mulla on myös heti kättelyssä todettu lyhyt luteaalivaihe ja olen jo tällä kierroksella menossa verikokeisiin, koska ongelma on niin selkeä. Ikää myös 34, eli ehkä se vähän vaikutti asiaan.

Tulipa sekava sepustus, heh.
Anyways, onnea plussanneille ja tsemppiä piinailijoille ja uuteen kiertoon joutuneille! <3
 
Viimeksi muokattu:
Tammityttö kiitos, lohdullista kuulla. :) Mun luteaalivaihe yleensä 8-10pv. Järjellä ajatellen tiedän, ettei se periaatteessa mitään estä, mutta järki tuntuu karanneen koko vauva-asian suhteen jo kauas.
Ja on myös mahdollista että gyne passitti mut verikokeeseen lähinnä päästäkseen musta eroon, saatoin olla tai saatoin olla olematta "hieman" hysteerinen ton luteaaliasian kanssa :whistle:
 
Että tätä testailua! Käytiin kaupassa ja "vahingossa" tarttui mukaan pregcheckin liuskatestit... "Kyllähän sä jo tiiät sen kotona olevan testipinon perusteella, että muksu on tulossa niin mihin sä noitä enään tarviit?" Mutta koska raskauskeijun liuskat ei näyttäny ku haamuja vaikka esim. cb normiin tuli vahva viiva niin olihan se pakko testata tuleeko näihin mitään, näin viikon jälkeen toki. Ja kyllä muuten tuli vahva viiva :D Onko muilla noi raskauskeijun liuskat näyttäneet kuinka haamuja alussa vaikka kuinka olis jo menkkojen pitäny alkaa?

Ens viikolle vielä yks digi oottamassa :whistle:
 
Tammityttö, joo siis mä oon ihan sika hoikka kans, bmi vissiin 18 ? ja 50kg/~171cm ja liho en sitten mitenkään (paitsi esikoista odottaessa +12kg).
Ite en muista yhtään, että missä vaiheessa raskautta alko esikoisesta maha näkyä. :eek:
 
Tulin viimein kommentoimaan teidän testejä ku oon kuitenki seurannu tätä ketjua jo kauan. Mä en itse oo niin hirvee himotestaaja paitsi kausittain, mut muiden testejä tiirailen täällä aina välillä innoissani.

Viljaa
, hienot viivat sulla!

Leonella
, mäkin näen sun testissä haamun! Mikä dpo on menossa? Toivotaan että vahvistuu (y).

Sannahan kuvia mä en saanu näkymään.

Haavelapsi, musta näyttäis siltä et siinä sun testissä ois väriä :).
 
  • Tykkää
Reactions: haavelapsi

Yhteistyössä