Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mulla on ainakin ollut melkein täysin blanko ovistestit loppukierrossa jos mitään ei ole tapahtunut, mutta toisaalta myös tummenneet kovasti jos on jotain tapahtunut ;) mutta siis ovistestit reagoi tosi paljo eri tavalla eri ihmisillä että jos ei ole aiempaa omaa kokemusta niin vaikea sanoa varmaksi mikä tilanne.
 
Onnea plussanneille!

Mulla on niin omituinen olo... Nyt olis kp 30 ja ihan hulluna kaikkia oireita! Oon tehnyt varmaan kuus pregcheckin liuskatestiä nyt parin päivän aikana ja ei kyllä ees haamua... Tiiän kyllä, että aika hätäseen oon testaillu, mutta kun nää oireet...
Munasarjakipua aina vasemmalla puolella (se on jomotellut jo kp 14 asti), menkkatuntemuksia, tissejä nipistelee eikä liivit tunnu hyvältä vaikka ilmankaan ei vois olla... Pitkät päällä koko ajan vaikka mulla on normaalisti ihan littanat rinnanpäät. Yks aamu maistui metalli suussa, oon ihan kuoleman väsynyt, hirvee hiilarihimo, niveliä alko eilen kolottaa ihan hulluna (sen jälkeen luin, että sekin vois olla raskausoire o_O).

Alan olla ihan varma tärpistä, tulispa se plussa :unsure:
 
Saaruskalle onnea plussasta! :)
Onkos ketään testaillu ovistesteillä pitkään oviksen jälkeen? Mulla on ollut se täs viimiset kaks pv ihan negoja, nyt on vahvistunut, mut ei iiihan vielä oo plussa (erittäin lähellä kylläkin!) kp 23/29-31 tänään. Mietin et vahvistuuko se aina loppukierrosta ennen menkkoja?
Mulla on vähän sama tilanne päällä toista päivää. Ei tosin lähellä plussaa vaan aika vaaleina, mutta minä nyt en ikinä saa noihin testeihin kovin tummia viivoja. :p
 
Mulla tulee oviksen aikaan tosi vahvat viivat ettei jää epäselväksi et onko plussa vai ei :) ja ennen ovista on eka ihan tyhjä, siitä vahvistuu sit reippaasti. Hitto kun en aiemmin oo tajunnut tehdä oviksen jälkeen noita testejä :mad: nyt vaan kaapissa ei oo muita ku noita ni pakko se on jotain tikkua kastella :LOL: en todellakaan usko uuteen raskauteen varsinkaan näin pian tyhjennyksestä! Ei oo mun tuuria sellanen ollenkaan :sneaky:
 
Moi!
Tuli sitten tehtyä raskaustesti näin illalla iltapisulirusta ja tänään on kp 29/29-38 ja näen mukamas siinä toista viivaa. Tämä on se paljon parjattu rfsu:n testi tuli ostettua sellainen paketti samalla kun kävin ärrällä.


 
Wolt voi :( !! Voi itku!
Hmm. Entä jos sulla on kyse siitä ettei ovista ollu tai se oli heikko. Silloin käy joskus niin että estrogeeni jää jylläämään ihan hulluna ja aiheuttaa voimakkaat oireet, huonon olon, tissikipuja, vetämättömyyttä yms. Kiertokin pitenee. Näitä voi joskus olla. Joskus puhutaan ns estrogeenidominanssista koska keltarauhanen ei tasapainoita tilannetta. Esim.mulla tämän huomasi viime hoitokierroksessa kun mulla oli isompi annos estrogeenilääkettä. Tissit kipeyty myös sivulta ja oksetti kellon ympäri ennen koko alkion siirtoa. Nyt näin ei ole kun lääkeannos on pienempi ja nyt menee myös se lugesteron.
Harmi. Toivottavasti asia vielä muuttuisi!?

muoks kun katon tota sun lämpökarttaa se näyttää aika samalle ku itsellä monessa kierrossa. Tai siis mulla (ei välttis tietenkää sulla) se olis ollu huonon oviksen merkki. Ei selkeää nousua eikä lämpö pysy korkealla loppukiertoon. Mullaki peruslämpö on ton 36,2 suurinpiirtein ja sahaa vähä edestakas mutta hyvän oviksen jälkeen nousee sinne lähemmäs 36,6 tai yli. Ja jos raskaudun niin kiinnittymisestä lämmöt menee 36,9 ja yli.
 
Viimeksi muokattu:
Normisti mulla on peruslämpö 35.8 mutta oon nyt viimeisen kuukauden ollu flunssassa.
Aiemmin ei oo ollu noin tasaisisia lämpöjä hyvä ties milloin..paitsi silloin kun kesällä meni pipariksi (km).
Kilpparit on ok, munikset ok...en sit tiiä..
Stressi? Sitä takuulla on töissä ...
Jospa se vaan tulis näkyviin hitaasti. Jos ei ensi pe mennessä ala niin pitää ottaa oman lääkärin kans puheeksi verenpaine lääkitys kontrollin yhteydessä.

(KP 25 mulla tuli kahdesti pyyhitäessä mut se oli oikeasti niin vähän = 0,5 - 1ml ...niinku nuppineulanpään kokoinen tahra.
.sitä ei voi menkaksi laske as, eihän? )
 
Onnea plussanneille, ihania pinkkejä viivoja :)

Noi viivanpaikat puolestaan on ikäviä, kun antaa turhaa toivoa. Tarpeeksi monta kuukautta niitä nähneeni, osaan jättää huomioimatta, vaikka edelleen joskus yllättää. Esim. onestep ja sofit on pahimpia, niissä se on lilahtava viivanpaikka.

DPO 9, nega. Vai oliskohan ovis tapahtunut vasta perjantaina, silloin se olisi vasta dpo 8. Seli seli... :ROFLMAO: pidetään vielä toiveita yllä.
 
En ookkaan ennen huomannut, että RFSU:n liuskatestipaketissa lukee "One Step"! Jokatapauksessa, raskauskeijulta tilattu One Step näytti äsken haaaleaa haamua, RFSU tyylipuhdas nega, Apteekin Ultra One Steppiä selkeämmän haamun, siis vahvemman kun eilinen Ultra- testi näytti. Eli vahvistunut on jonkunverran, mutta noi liuskat näyttää käytännössä negaa (se One Steppikin olis tulkittavissa negaksi, ellei olis tiiraillut).

Eilenkin One Stepit (sekä 10mIU että 25mIU) antoi selkeät negat, kun toi Apteekin Ultra antoi v-punaisen viivan..
 
En ookkaan ennen huomannut, että RFSU:n liuskatestipaketissa lukee "One Step"! Jokatapauksessa, raskauskeijulta tilattu One Step näytti äsken haaaleaa haamua, RFSU tyylipuhdas nega, Apteekin Ultra One Steppiä selkeämmän haamun, siis vahvemman kun eilinen Ultra- testi näytti. Eli vahvistunut on jonkunverran, mutta noi liuskat näyttää käytännössä negaa (se One Steppikin olis tulkittavissa negaksi, ellei olis tiiraillut).

Eilenkin One Stepit (sekä 10mIU että 25mIU) antoi selkeät negat, kun toi Apteekin Ultra antoi v-punaisen viivan..
Ihanko totta! Mikä dpo sulla on? Luottaisin apteekin testiin :)
 
Joo kyllä mäkin apteekin testiin/testeihin luotan, nyt siis apteekin testeistä tehty 2x toi ultra ja kerran joku First Response (kallein mitä löyty :D) ja molemmat antanut vpunaset viivat, toisinkun noi halpisliuskat. DPO10/11 tänään!
 
Wolt: voisiko olla, että joko ovista ei ole tapahtunut tai sitten se on ollut vasta tuossa viimeisimmässä dipissä. Ne lämmöt sen jälkeen on vasta selvästi alkukiertojen lämmöistä vähän koholla. Melko pitkä olis oviksesta jos se on tapahtunut tuolloin kun käppyrä näyttää.
 
Hei kaikki! Täältä liittyisi joukkoon uusi himotestaaja :) Olen 22v PCOta sairastava nainen ja nyt haaveissamme olisi saada pikkukakkonen. Ennestään meillä on poika 1v 4kk, joka sai alkunsa vuoden yrityksen jälkeen Clomifenillä. Raskauden jälkeen PCO on tasoittunut ja kierrot olleet säännölliset, joten usko luomuvauvan saamisesta on kova! ;)

Nyt meillä on ensimmäinen yrityskierto menossa, tällä hetkellä kp 20/dpo 6. Esikoisesta plussasin dpo 10 eli neljä päivää yritän vielä malttaa mieleni :p

Plussatuulia puhallellen,
jiimii
 
Tervetuloa jiimii joukkoon:)
Onnea plussanneille:love:

Mua alkaa jo niin naurattaa nää mun limaseurannat:D tänään aamulla bongattu vähäinen määrä sitkeää, venyvää, kirkasta limaa. Onneksi oon sanonut miekkoselle, että kun en ole varma kierron pituudesta ollenkaan, on tämä viikko hedelmällinen viikko. Tää ajatus ei häntä haitannut yhtään:whistle::ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: jiimii
Miks niitä menkkoja ei vaan malta rauhassa oottaa?! Testasin päivällä negan clearbluen digillä (kp 31/35-39), vaikka piti alunperin oottaa vielä viikko rauhassa ennen testaamista :unsure:
Ärsyttää ku on niin pitkä kierto! Kamalaa oottaa. Nää oireet vaan on niin kummallisia että on taas toiveet vähän liian korkealla...
 

Yhteistyössä