Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

En sitten malttanut odotella. Dpo 9-10 kp 27/31. Testi kuivana, onko muut saanut näin törppöjä viivanpaikkoja?
Töiden jälkeen kun nousin autosta, repäs mahasta kunnolla. Olen kyllä niin skeptinen näille testeille.

http://aijaa.com/PpohmX

http://aijaa.com/cLPAFH

Tosiaan dpo 3,4 ja 8 tuli veristä vuotoa paperiin pyyhkiessä..
Ainakin mun kännykän näytöllä näyttäis siltä, että tuossa on ihan väriä mukana, eikä pelkkä vaivanpaikka?! Toivotaan niin :love: Mullahan tuli pientä rusehtavaa valkovuotoa plussakierrossa dpo 3-7.
 
  • Tykkää
Reactions: vohveli3 ja Välli
wolt: nyt kun sais siiihen lämpökäyrään vielä kunnon kiinnittymisdipin =) mä olen jotakin lapsista kuumeillessani saanut selvän kiinnittymisdipin. (piti käydä pitkän tauon jälkeen kurkkimassa noita sivuja) itseasiassa kun katson toistakin plussaa niin siinäkin ilmeisesti näkyy dippi. =) ensin alkukierto menee matalilla lämmöillä, selvä ovulaatio dippi ja sitten loppikierron korkealla ja niissä näkyy uudet dipit kiinnittymiselle. Nuo oli kyllä mielenkiintoisia seurata.
 
Pahoittelut kaikille, joilla plussat ovat muuttuneet suruksi! Varsinkin lisbon ja Catharin, olitte jo pidemmälle selvinneet. :( Ja sarriina, pahoittelut sullekin!

Välli:
Kyllä tuossa ylemmässä kuvassa jotain viivaa näkyy, mutta en osaa ottaa kantaa onko se vahva viivanpaikka vai mikä. Mutta noilla dpo-päivillä voisi olla jopa haamujen haamukin.

Wolt: Jännät paikat on sulla menossa!

Neljänruusu?: Lupaavia kipuja kenties? ;)

Muillekin tsemppejä, en millään muista keitä kaikkia pitäisi onnitella, kun on niin paljon niitä plussia viime aikoina sadellut ja oma kirjoittaminen on ollut vähäistä.

Mulla kävi sitten niin, että se kuukautisten jälkeen pärähtänyt plussa paljastui kohdunulkoiseksi. Onneksi alkoi kipuilla ja vuotaa melko pian testin jälkeen, niin osasin hakeutua hoitoon. Pelkkä seuranta on tähän mennessä riittänyt, joten onni on ollut (ainakin vielä) myötä. Korkeimmillaan hCG ehti olla 1003 ja nyt on enää 549, joten laskua tapahtuu. Tosin melko hitaasti. Ja kipukohtauksia ja runsasta vuotoa on edelleen. Olispa jo ohi, että pääsisi uudestaan yrittämään.
 
Noni, ovisplussa ma-iltana ja ti-aamuna. Seksiä harrastettu lauantaina, sunnuntaina, maanantaina, tiistaina ja keskiviikkona. Tänään aamulla mies kysy että onko se ovulaatio jo kohta ohi että sais ees yhen illan levätä :rolleyes::D Kai sille uskaltaa tän illan vapaaks antaa..

Oon nyt kuitenkin päättänyt mennä sen maanantaisen ovisplussan mukaan niin, että tänään ois dpo2 . Tai1. Mietityttää toi alavatsan kipuilu, mistä mainitsin eilenkin. Ollut nyt tosiaan useamman päivän kipeenä. Viime kierrossa ei ollut, mutta se olikin kierto jolon lopetin pillerit. Luin, että kipuja voi olla ennen ovista, oviksen aikaan ja sen jälkeen jotakin keltarauhaskipuja, mut zsiisus! Viikon putkeen? Auts.

Tissit on kipeet. Johtunee oviksesta? Tai mun miehestä... :love:
Ja finnejä! Mulla ei oo ollu finnejä sitten seitkytluvun - pillerit varmaan pitäny aika hyvin poissa. Viimekierrossa nada, mutta nyt oviksen tienoilla ihan jäätävän kokosia mätäpaiseita hyppii toinen toistaan noloimpiin paikkoihin, esim keskelle nenänpäätä.
Muita ovisfinneilijöit? :poop:
 
  • Tykkää
Reactions: vohveli3
matueve: se mikä meni kesken kesällä niin siinä ei ollu dippiä ollenkaan ( siis kiinnittymis) ja pojasta taas en tiiä.

Odontities: jep...nervous. Tunnin pidätyksellä nega ( ehkä viivanpaikka?) mut mitä sitä muuta voi odottaakkaan..

Kuplaa kasvatellessa ..

Oloja: meinasin oksentaa pussissa..metallin maku suussa..rinnat arat/ pinkeät ..flunssainen olo...

We se ...Jos..jos se ois ..niin la ois hääpäivän tienoilla heinäkuussa ( 16v :D )
 
  • Tykkää
Reactions: vohveli3
Mä liityin hätähousuihin virallisesti tänä aamuna. Raskaustunne oli tosi vahva, mut viimeiset kaksi päivää on tullut kirkasta vuotoa. Tiistaina tosi vähän ja vain iltapäivällä. Eilen alkoi taas iltapäivällä ja illalla runsastui, joskin tosi lievää on vieläkin. Mut tulee nyt koko ajan kuitenkin ja vaikka siteeseen asti on tullut vain kerran (illalla). Ei riekaleita, mut... oli pakko tehdä testi tänä aamuna. Niinkö väärässä olen ollut. No en ole. Sain haamun apteekin ultralla. Livenä näkyy ihan kääntelemättä, toisessa reunassa on väriä. Mut menkkojen pitäs alkaa vasta la tai su, saapi nähdä oliko tämä tässä...

 
Hei kanssasisaret! ensiksi täytyy kiittää tarkoista kuvauksista kaikista "ällötyksistä" ym. <3 koska nyt seuraan itteäni tarkemmin kuin koskaan:rolleyes:
kaipaisin apuja, kun tuhruvuotoa edelleen tulee :)mad:), kp7, ja nyt on alkanut tulee myöskin hieman sitkeämpää v.vuotoa mukana. Laskurin mukaan ovis 24kp mukaan olis tulevana tiistaina ja pidemmän 32kp mukaan vasta 17.pv. Nyt kun ei hajuakaan tän kierron pituudesta eiks tuosta voi päätellä et ovis olis tulossa??
 
Mä liityin hätähousuihin virallisesti tänä aamuna. Raskaustunne oli tosi vahva, mut viimeiset kaksi päivää on tullut kirkasta vuotoa. Tiistaina tosi vähän ja vain iltapäivällä. Eilen alkoi taas iltapäivällä ja illalla runsastui, joskin tosi lievää on vieläkin. Mut tulee nyt koko ajan kuitenkin ja vaikka siteeseen asti on tullut vain kerran (illalla). Ei riekaleita, mut... oli pakko tehdä testi tänä aamuna. Niinkö väärässä olen ollut. No en ole. Sain haamun apteekin ultralla. Livenä näkyy ihan kääntelemättä, toisessa reunassa on väriä. Mut menkkojen pitäs alkaa vasta la tai su, saapi nähdä oliko tämä tässä...

Kyllähän siellä selkeä viiva näkyy:) pidetään peukkuja että se täti jää tulematta(y):love:
 
Kyllähän siellä selkeä viiva näkyy:) pidetään peukkuja että se täti jää tulematta(y):love:
Kamera sitä piilottaa, kun tuo muovi edessä heijastaa. Mut ukkokin sen selvästi näki, joten on se siinä. (y) mut saas ny nähdä pysyykö.

Vohveli3 ovistako koitat bongata? ..mun on hankala neuvoa, kun mulla se on niin selvä, et ollaan viimeiset 15 vuotta menty ns. varmoilla päivillä ehkäisymenetelmänä. Luotettava mun kohdalla. Mulla on 5 alkanutta raskautta tänä aikana, joista jokainen on lähtenyt ekasta tilaisuudesta. Raskaaksi tulen, jos seksiä on 2 vrk aikana ovista ennen/aikaan. Mulla simpat ei elä yli kahta vuorokautta. Ovis alkaa ilmottaa itsestään valkovuodon lisääntymisenä. Hormonaalisen huipun aikana se on tosi runsasta ja venyvää kuin kananmunan valkuainen. Jää semmosenaan paperiin pyyhkiessä. Munasolu irtoaa tosta vasta seur. päivänä, kolmas päivä tosta ja pistää kuin sukkapuikolla iskettäisiin munasarjaan. Se on merkki siitä, et homma on jo ohi menossa.

Tällöin valkovuoto on myös jo hyvin lievää aiempaan verrattuna ja mulla usein tulee äkillisen hormonilaskun seurauksena pientä vuotoa parin-kolmen päivän ajan (tutkittu, mitään vikaa ei ole, vaan hormonilasku riittää aiheuttamaan). Luomukierroista johtuen nämä luteaalivaiheen vuodot ei sinänsä muutenkaan ole uutta... ei niitä aina tule, mut jostain syystä lähinnä syksyisin usein saattaa tulla.

Ovulaation huomaa siitäkin, et voi juma kun seksi maistuu tolloin, kun hormoonipiikki on päällä. Irtoamispäivänäkin kyllä vielä, mut toi ed. päivä... :whistle:
 
Ei muuten ole ihan 15 vuotta täynnä vielä, huijasin. Tais meinaan olla 2002 tai 2003, kun lopetin pillerit ja sen jälkeen ollaan oltu varmoilla. Ja unohdin vielä yhden ovisoireen. Sen näkyvimmän. Valitettavasti luomukierto tarkottaa myös finnejä oviksen ja menkkojen alun aikaan. Pahin keväisin..
 
Kellään kokemuksia apteekin omasta r-testistä? Tein eilen huvikseni yhden testin, kp luultavasti 21/28. Tein testin illalla ja huonossa valossa en erottanut mitään, eli negalta näytti. Nyt aamun mennessä oli ilmestynyt roskiplussa, tuossa on livenä ihan selkeästi vaalenpunaista? Aiemmin en ole roskihaamuja tai plussia saanut, liuskoihin ainoastaan niitä harmaita viivanpaikkoja. Tuleekohan näihin miten helposti tälläisiä? Mietin kannattaako testata myöhemmin uudestaan vai ei?
12036561_10153732479622250_7237507571394213081_n.jpg

12208463_10153732479697250_8843713679739105281_n.jpg
 
Se tavallinen apteekin oma vai ultra-versio? Oli miten oli, kumpikaan ei ole mulle mitään roskishaamuja koskaan antanut ja ole niillä tyhjiäkin testannut. Sillä tavallisella plussasin kyllä kuopuksen, mut menkkojen alkupäivänäkin tooooooooodella hailean haamun. Pari päivää myöhemmin tehtynä ei yhtään sen voimakkaampi. Raskaus kuitenkin oli ja ihan ajallaan. Ekoissa ultrissa näytti, et ois muutaman päivän nuorempi kuin oviksesta laskettuna, mut korjaantui myöhemmin (eka ultra 7+2, mut ultra näytti jotain 6+5 tms.). Nyt tein ton ultra-version siitä itse eli sen herkemmän. Se haamuilee jo nyt (muutama pv menkkoihin vielä), mut tämäkin on aiemmin ollut mulla ihan viicaton, jos on nega.
 

Yhteistyössä