Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Äsken testattu suht nega. Onko toi Pc huonontanu laatua kun tuntuu että joka kierrossa antaa jonkunnäköstä viivaa? Selkeetä semmosta mitä linkkaamissa kuvissanikin ollut. Mahtaa toivo olla mennyt kun dpo 11-12? Ihan paskaa.
 
Pc:n herkkyyshän on 25. Ei ihme, jos se ei anna tulosta ennen kuin menkat on myöhässä. Mä testasin ton kuopuksen sillä apteekin omalla herkkyys 25) menkkojen alkupäivänä ja hyvä kun silloinkaan sain sen näkyviin. Tosi heikko viiva tuli. Kokeile Välli herkempää testiä, jos ennen menkkoja testaa. Esikoinen mullakin on näkynyt testissä jo ennen menkkoja ja tämä näemmä myös, mut testin herkkyys on 10.
 
Skuge, ehottomasti pittää jatkaa testailua siihen saakka että menkat alakaa ;) Ja tämähän on huveista halavimpia...

No tässäpä minun tämänaamuset:


Ovistesti on tummunu toissapäiväsestä ja r-testin viiva hävinny kokonaan. Plääh.
 
Yksi hätähousu täällä hei! Nyt on pakko tulla kysymään viisaammilta. Olen ostanut OneStep-raskaustestejä, ja muistelen lukeneeni täältä joskus myöhemmin, että niillä on moni saanut vääriä haamuja. Koskiko ne väärät vaan roskishaamuja, vai ihan testiajallakin tulleita?

Linkin kuvassa ylempi on kuivunut testi DPO 10, ja alempi 5 min vanha DPO 11.

http://aijaa.com/KLAdCw

Raskaus tai edes alkion tarrautumisyritys olisi kyllä meille hurjan iloinen uutinen, lasta on niin kovasti yritetty ja lapsettomuusklinikan apuunkin jouduttu jo turvautumaan hormoniongelmien takia.

Pitäisi ehkä käydä hakemassa apteekista jotain muun merkkisiä testejä... ja malttaa ootella jokunen päivä lisää :)
 
  • Tykkää
Reactions: Jes94 ja Mandala
Yksi hätähousu täällä hei! Nyt on pakko tulla kysymään viisaammilta. Olen ostanut OneStep-raskaustestejä, ja muistelen lukeneeni täältä joskus myöhemmin, että niillä on moni saanut vääriä haamuja. Koskiko ne väärät vaan roskishaamuja, vai ihan testiajallakin tulleita?

Linkin kuvassa ylempi on kuivunut testi DPO 10, ja alempi 5 min vanha DPO 11.

http://aijaa.com/KLAdCw

Raskaus tai edes alkion tarrautumisyritys olisi kyllä meille hurjan iloinen uutinen, lasta on niin kovasti yritetty ja lapsettomuusklinikan apuunkin jouduttu jo turvautumaan hormoniongelmien takia.

Pitäisi ehkä käydä hakemassa apteekista jotain muun merkkisiä testejä... ja malttaa ootella jokunen päivä lisää :)
Kokeile apteekin omaa testiä. Mut veikkaan että siihenkin viiva tulee. ;)
 
Samaa mieltä noista 10 testeistä. Mulla alkoi ne näyttää vasta kun olin jo digiinkin saanut raskaana 1-2.
Empuska ihan kun jotain olis.. Vai onko pc tosiaan noin kökkötesti.. Vai tutkitaanko liian tarkkaan noita?
Puppis sama sulla...
 
Ehkä me ollaan yksilöitä sitten tässäkin. Teoriassa sen kympin pitäs kuitenkin näyttää herkemmin, koska reagoi pienempään määrään hormonia. Huono puoli herkissä on se, että ne näyttää tosiaan jo ennen raskautta, joten näyttävät herkemmin myös kemialliset.

En tiiä, mulla tämä on hyvin pitänyt paikkaansa. :) En muista, mikä se merkki oli, jolla esikoisen aikoinaan plussasin, sellaisenaan sitä testiä ei taida markkinoilla enää ollakaan (ainakaan samanlaista pakkausta. Ei näyttänyt apteekissa mikään tutulta. :LOL:). Mutta ekan "viivanpaikan" sain maanantaina (lauantaina menkkojen oletettu alkupäivä) ja keskiviikkona siinä oli jo selvästi väriä. Tästä tein ekan testin tiistaina, ihan puhdas nega. Torstaina eli eilen oli jo väriä, lauantaina taas ois tuo menkkojen oletettu alkupäivä (tai sunnuntai viimeistään).
 
Olisko 25mlU testi näyttänyt jo myös tuossa kun noi 10 on antanut viivaa? Testasitko molemmilla? Aika aikaseen nuo nykypäivän 25 testit reagoi raskauteen et kun näiden vuosien ajan on testannut molemmilla niin kyllä noi 25 on ajanut saman asian kuin herkät. :) voihan olla että mulla on vaan ollut huonoja merkkejä. :)
 
Olisko 25mlU testi näyttänyt jo myös tuossa kun noi 10 on antanut viivaa? Testasitko molemmilla? Aika aikaseen nuo nykypäivän 25 testit reagoi raskauteen et kun näiden vuosien ajan on testannut molemmilla niin kyllä noi 25 on ajanut saman asian kuin herkät. :) voihan olla että mulla on vaan ollut huonoja merkkejä. :)

Itse asiassa en, joten en osaa tohon sanoa. :) Sen verran selvä oli tuo herkän plussa, et ei tarvinnut. :p

Kuopuksesta en taas herkkää tehnyt lainkaan. Jotenkin kummallisesti sain hillittyä itseni siihen menkkojen alkupäivään. Oireet oli niin selviä, et ajattelin, et sama se, näkyy se sitten kuitenkin. Yllätys oli sinänsä aika suuri, kun viiva oli niin kertakaikkiaan heikko vielä tona päivänäkin. Hyvä kun näkyi lainkaan.

Tästä(kään) en nyt taas ole tota 25-testiä tehnyt (ois kyllä PC-paketti kaapissa, pitäsköhän vielä käydä kohta uittaa? :D ). Taidanpa pirruuttaa tänäan pissiä tohon. :p En tosin aamupissaa siihen enää saa, mut jos tämä homma etenee, pitäshän sitä hormonia joka tapauksessa enemmän olla kuin eilen..
 
No minähän kävin tekemässä sen testin. :D Kun oli sopivasti hollilla. En tosin ollut ollut käymättä vessassa kuin 2 h maks. Ehkä vähän vajaa. PC näyttää jonkinmoista viivanpaikkaa. Ehkä vähän vaaleanpunertava, ehkä ei. Niin heikko, et saiskohan tota kameraankaan näkyviin... Selkeästi siis heikompaa viivaa kuin eilinen testi (joka oli kyllä myös aamupissasta sen lisäksi, että oli herkempi testi). En heittänyt sitä eilisen testiä vielä pois ja sen viiva on edelleen, kuivanakin selvemmin nähtävissä (hiuksen paksuinen selvä värillinen viiva).

Eli ei, nämä ei ole suoraan vertailukelpoiset ja kyllä, on jopa mahdollista, että mulla on hormonit laskussa.
 
Kamera sitä piilottaa, kun tuo muovi edessä heijastaa. Mut ukkokin sen selvästi näki, joten on se siinä. (y) mut saas ny nähdä pysyykö.

Vohveli3 ovistako koitat bongata? ..mun on hankala neuvoa, kun mulla se on niin selvä, et ollaan viimeiset 15 vuotta menty ns. varmoilla päivillä ehkäisymenetelmänä. Luotettava mun kohdalla. Mulla on 5 alkanutta raskautta tänä aikana, joista jokainen on lähtenyt ekasta tilaisuudesta. Raskaaksi tulen, jos seksiä on 2 vrk aikana ovista ennen/aikaan. Mulla simpat ei elä yli kahta vuorokautta. Ovis alkaa ilmottaa itsestään valkovuodon lisääntymisenä. Hormonaalisen huipun aikana se on tosi runsasta ja venyvää kuin kananmunan valkuainen. Jää semmosenaan paperiin pyyhkiessä. Munasolu irtoaa tosta vasta seur. päivänä, kolmas päivä tosta ja pistää kuin sukkapuikolla iskettäisiin munasarjaan. Se on merkki siitä, et homma on jo ohi menossa.

Tällöin valkovuoto on myös jo hyvin lievää aiempaan verrattuna ja mulla usein tulee äkillisen hormonilaskun seurauksena pientä vuotoa parin-kolmen päivän ajan (tutkittu, mitään vikaa ei ole, vaan hormonilasku riittää aiheuttamaan). Luomukierroista johtuen nämä luteaalivaiheen vuodot ei sinänsä muutenkaan ole uutta... ei niitä aina tule, mut jostain syystä lähinnä syksyisin usein saattaa tulla.

Ovulaation huomaa siitäkin, et voi juma kun seksi maistuu tolloin, kun hormoonipiikki on päällä. Irtoamispäivänäkin kyllä vielä, mut toi ed. päivä... :whistle:
Sitäpä juuri(y) huolestuttaa kun tuo edellinen kierto oli paljon pidempi et jos mä missaan sen:unsure: no nyt on kyllä jotain tuntemuksia alavatsalla ja alaselässä ni heilutellaan peittoja sit tasaiseen tahtiin 1,5 viikon aikana;) alkaa kyllä himotkin heräilemään menkkojen jäljiltä:whistle: nekin kun prkl kesti 7pv tuhrutteluineen:mad:
 
Ootteko uskaltanu ottaa tulehduskipulääkettä yrityksen aikana? Jossakin neuvotaan välttämään tulehduskipulääkettä. Voi kuulemma häiritä ovulaatiota ja mahdollista kiinnittymistä ja altistaa varhaisille keskenmenoille.

Kauhea migreeni eikä panadol 1g auta mitään. Yleensä otan lisäksi burana 600mg. Uskaltaakohan sitä nyt ottaa. Ovulaatio on menny jo tänään dpo1. Voikohan häiritä sitten kiinnittymistä?
 
Ootteko uskaltanu ottaa tulehduskipulääkettä yrityksen aikana? Jossakin neuvotaan välttämään tulehduskipulääkettä. Voi kuulemma häiritä ovulaatiota ja mahdollista kiinnittymistä ja altistaa varhaisille keskenmenoille.

Kauhea migreeni eikä panadol 1g auta mitään. Yleensä otan lisäksi burana 600mg. Uskaltaakohan sitä nyt ottaa. Ovulaatio on menny jo tänään dpo1. Voikohan häiritä sitten kiinnittymistä?
Ei suositella. Saattaapi vaikuttaa haitallisesti mm alkion kiinnittymiseen.
 
Sitäpä juuri(y) huolestuttaa kun tuo edellinen kierto oli paljon pidempi et jos mä missaan sen:unsure: no nyt on kyllä jotain tuntemuksia alavatsalla ja alaselässä ni heilutellaan peittoja sit tasaiseen tahtiin 1,5 viikon aikana;) alkaa kyllä himotkin heräilemään menkkojen jäljiltä:whistle: nekin kun prkl kesti 7pv tuhrutteluineen:mad:

Mulla kestää yleensä aina ton 7 vrk menkat. :LOL:

Mutta himojen herääminen on hyvä merkki, ei muuta kuin menoksi. Rattoisaa perjantaita! :whistle:

Ja tuosta aiemmin kirjottamastani PC:n testistä vielä. Testiähän ei saa vilkuilla enää vaikutusajan jälkeen, mutta vilkasinpa silti kuitenkin. Kuivaneessa testissä on aivan selvä v. pun. viiva.
 
Nyt tulee ruskeeta paperiin kokoajan. Dpo 11-12 Iso huoh, oon niin helvetin pettyny taas noihi toivoo herättäviin viivoihin.

Mulla tuli ihan punaistakin tuossa pari päivää (taisi olla dpo 9, 10 ja 11), mutta näyttäs, että ainakin vielä siitä huolimatta tuo viiva vahvistuu. Joillakinhan tulee ekat menkat raskausaikana. Luulen, et mullakin oli jotain sen tapaista. Niin kauan kuin ei klönttejä tule, nou hätä.

Ja vuosin mä tuosta kuopuksestakin silloin plussapäivänä puolen päivän ajan ruskeeta. Sen jälkeenkin sitä tuli ...oisko ollut sitten 5+ tai 6+ viikolla jossain vaiheessa. Mut pojan kanssa pysyi vuodot aina ruskeena.

Esikoisen kanssa vuosin ne kaikki sateenkaaren värit.

Älä siis vielä menetä toivoa, katsotaan. (y)
 

Yhteistyössä