Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Vprinsessa, mä niin toivon vahvistumisia sinnekkin. Sulla on kyllä jo aivan selkee:love: Oon itekki vaan piilossa testaillu ja JOS sattuis että onnistais (mitä epäilen aina) niin mikä olis sen parempi lahja kun kortti ja digitesti :') No, nyt mennään asioiden edelle. Mutta hauskaa olisi myös se, että esikoisen plussasin juuri ennen äitienpäivää:X3:
 
Onpa outoa, että linkkini ei toimi? Itselleni aukee kyllä. Linkissä olisi näkynyt käyttämäni testi, eli ya:n (yliopiston apteekin) raskaustesti oli kyseessä. Sellainen valko-vihreä paketti. Liekö joku uusi? Onko kellään kokemuksia siitä?
 
En mäkään saanut sun kuvia Tinker auki. :) ..ja on eri testi siis kuin, josta puhuin. Mun omat on olleet niitä Apteekin raskaustesti -nimisiä. :) MUOKKAUS: sainpas auki nyt jostain syystä. ihan selvä vaaleanpunainen haamu. Kyllä kannattaa testata uusiksi parin päivän päästä. Väriä ei viivaan tule ilman hormonia! :D

Mulla on ilmeisesti näytön asetukset jotenkin hukassa, kun on tosi vaikea nähdä kuvista haaleita viivoja (omastanikaan), mutta toivotaan, että ne itsekullakin jatkaa vaan vahvistumistaan ja näkyvät kohta kunnolla tältäkin näytöltä. Kamera ja aijaakin vielä selvästi heikentää viivaa (omastani katselin. Livenä sekin on ihan selkeä, kuvassa hämärä).

Mulla loppui vuoto taas tällä erää.. saapi nähdä, jatkuuko. On nää. Kirjaimelliset piinapäivät! :LOL:
 
[QUOTE="saaruska86, post: 31063357, member: 138602

Tissit on kipeet. Johtunee oviksesta? Tai mun miehestä... :love:
Ja finnejä! Mulla ei oo ollu finnejä sitten seitkytluvun - pillerit varmaan pitäny aika hyvin poissa. Viimekierrossa nada, mutta nyt oviksen tienoilla ihan jäätävän kokosia mätäpaiseita hyppii toinen toistaan noloimpiin paikkoihin, esim keskelle nenänpäätä.
Muita ovisfinneilijöit? :poop:[/QUOTE]

Joo, tämä on luomukierroissa ihan tavallista. Eikä sille valitettavasti voi tehdä mitään muuta kuin alottaa pillerit. ...no kun.. ei nyt käy. :p Joten ei auta kuin kärsiä.

Mulla tulee finnejä oviksen aikaan ja just, kun iho alkaa parantua, alkaa menkat, jolloin tulee uudet. Kävin tästä ihotautilääkärillä ja gynellä, mutta kun ainoa keino ois ne pillerit. Syyt on eri kuin esim. teini-iän aknessa, joten hoitonakin sinänsä eri.
 
Välli: Kyllä siellä ihan viiva näkyy! Jopa mun näytöllä, vaikka monet muiden näkemät viivaset on jäänyt multa huomaamatta. :ROFLMAO: Ja en huolestuisi noista sun vuodoista. Mullakin ekan lapsen kohdalla tuli pari päivää ruskeaa vuotoa ja sitten plussasin. Muissa kierroissa ei ollut mitään.
 
  • Tykkää
Reactions: Välli
Olen taustalta seuraillut tätä topikkia jo jonkin aikaa ja nyt ajattelin itsekin liittyä mukaan.

Kannattaako lopettaa testaaminen kun menkat myöhässä muutamia päiviä mutta kaikki tekemäni testit näyttävät negaa? Voiskohan sieltä vielä tälle kierrolle tulla positiivinen? Muutamia viivanpaikkoja olen bongannut, mutta ne vissiin kuuluvat asiaan joissain testeissä. Aika kalliiksi tulee tämä himotestaaminen :O
 
Tässä uudestaan sama viesti nyt aijaa kuvien kera, toivottavasti nyt näkyisi. Testi siis yliopiston apteekin oma, sellainen vihreä-valkoinen paketti :)

Tein eilen huvikseni yhden testin, kp luultavasti 21/28. Tein testin illalla ja huonossa valossa en erottanut mitään, eli negalta näytti. Nyt aamun mennessä oli ilmestynyt roskiplussa, tuossa on livenä ihan selkeästi vaalenpunaista? Aiemmin en ole roskihaamuja tai plussia saanut, liuskoihin ainoastaan niitä harmaita viivanpaikkoja. Tuleekohan näihin miten helposti tälläisiä? Mietin kannattaako testata myöhemmin uudestaan vai ei?

http://aijaa.com/Vmc4bE

http://aijaa.com/tDwP3S

http://aijaa.com/JkjQrq
 
  • Tykkää
Reactions: Catharin

Yhteistyössä