Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mie kokeilin eilen ovistestilläkin huvikseen, ei se plussa ollut, mutta toinen viiva siihen kumminkin tuli... Kokeilin ihan huvikseni siis, näiden nippailujen takia, et mitä ihmettä tapahtuu.

Eikö ne sano, että jos ovistesti paikantaisi raskauden, testiviivan tulis olla todella vahva, vahvempi kuin kontrolliviivan?
 
Joko olin liian vähän aikaa pissaamatta, tai sitten tuo rfsu:n "haamu" oli juurikin taas vain se viivanpaikka. Raskauskeijun onestep ei näytä muuta kuin tietyssä valossa tietyssä asennossa jotain viivanpaikkaa tms. Huomen aamulla uusiksi ...
 
Jännä kun tossa näkyy ne viivanpaikan rajat ihan selvästi, siis et missä sen viivan KUULUIS olla. Muttei siinä kyllä väriä ole nimeksikään. Sama ilmiö tuon one step puikon kanssa. Ei ehkä ihan niin selkeänä näy kuin tossa ohuen ohuessa liuskassa. Noita on muuten hyvin ärsyttävää kytätä, kun ovat niin pikkuisia.
 
Neljanruusu minakin olen nakevani jotain viivantyylista alemmassa testissa. Kun testailet uudelleen niin laita kuvaa..jannaa!:)
Pupelaattori kannattaa odotella viivan vahvistumista. Mulla ei one stepilla aiemmin tullut feikkiviivoja mutta viime kierrossa tuli. Ei tosin punertaneet. Tsemppia,jospa se vahvistuisi!:)

ON: nayttaisi,etta ovis tanaan?? Tai pian ainakin :)
 
Pumpulipallero, tuosta oviksesta en osaa sanoa. Miulla (apteekin omat ovistestit) näytti kaikki tuolta lukuunottamatta yhden päivän testiä, joka oli ehkä ihan hitusen tummempi kuin muut. Tuntemusten mukaan ovis kuitenkin oli viime viikolla, huomasin tylpästä jomotuskivusta ja haluista :D
 
Juu kyllä mulla oli kans esim kuopuksen kohdalla ovistikku pp8 (pc) lähes plus. Siis viiva vähintään puolet kontrollista ja apteekkin oma selvö mut hailakka haamu. Nyt siis ovistikuista saa ihan syynätö sen viivan. Tulee mutta ei edes tollanen ku Mandalan tikussa. Oma lh ei oo sotkemassa kun lääkkeet on niin kovat.

Puppis. Jep.. se munkin pc viiva oli eilen sellanen et jopa toi puusilmä ukko näki sen luonnonvalossa ku tänää näytin. Mut ei nii ei. Toivottavasti noi sun kuitenkin olisi jotain muuta <3
 
Tulin pitkästä aikaa lueskelemaan teidän kuulumisia :) Tuttuja nimimerkkejä näkyy (valitettavasti :() edelleen. Tsempit erityisesti Woltille, Pupelaattorille ja Tammitytölle <3 Kovasti toivoin että oisitte jo siirtyneet plussanneisiin.

Ps. Tammitytön toisessa tikussa minäkin nään jotain ;)
Tack.toivottavasti... huomenna sen näkee. Tänä aamuna ei ees kahvi maistunut :S
Mahassa rutisee ja napisee (mikä lie nippailee )..

Karmee väsymys kesken työpäivän..meinaa simahtaa kesken puhelun.

Arvoskelen jo valmiiksi että mikä ois hyvä testi apteekista.
Apteekin oma, predictor early vai..? toisaalta tekis mieli se digi mut ku se hinta hirvittää jos se onkin nega...
 
Wolt oon ehkä jäävi sanomaan kun en oo sillä early predillä ite testannut koskaan, mutta kyllä mä liputtaisin apteekin oman puolesta. Aika perus varma testi kuitenkin. Tsemppiä testailuun, toivottavasti tulee toivottu tulos!
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt
IMN
IMN minkä merkkisiä sulla oli ne vanahemmat mukelot? Ja onnea pikkuemännästä :love: Mieki niiiiiiiin haluaisin tytön nuijen kahen pojan päätteeksi... :love: Mikä on vointi? Joko supistellee? Näkkyykö hyvin massu?
Juuri synttäreitänsä viettäneet 6v poika ja 3v tyttö löytyy :) Olin ihan varma että poika täältä on tulossa ja sai kyllä ultraaja muutamaan kertaan mut vakuutella ennen kuin uskoin ettei kulkusia löydy :D Vointi on nyt ihan ok, mitä nyt pieni ennenaikaisuuden pelko on persiissä edellisen raskauden takia. Masu alkoi näkyä jo rv9 :LOL: Kolmatta ei nähtävästi enää piilotella.. :rolleyes:

Hei mutta nyt mää jätän teidän rauhaan :) Tulee niin huono omatunto oman raskauden "hehkuttamisesta". Vielä kerran kauhiasti tsemppiä ja peukkuja ja plussatuulia ja jarrusukkia ja kaikkia mahollisia apuvälineitä <3
 
  • Tykkää
Reactions: Matueve ja another
Auttakaa naista mäessä.. minä tolvana menin testaamaan liian aikaisin ja nyt saan kärsiä siitä :(
Pregnyl pistetty 10 päivää sitten ja joitain tunteja päälle..
eilen tein illalla muutaman tunnin pisusta pc testin ja sain siihen haamulaisen. Tänään aamulla mielestäni hieman vahvistunut tai saman vahvuinen.. voikohan pregnyl vielä näkyä.. tietääkö kukaan??? :(
Ylempi aamulla ja alempi eilen illalla.

http://aijaa.com/GnNw2B
 
Mie en ala... Nyt sit todistin juuri, että one step (raskauskeiju, merkkiä en tiedä...) puikot on persiistä, tai sitten tuo oli jotenkin viallinen tai jotain.... Koita siitä nyt edes haamua kalastella, kun koko puikko muuttui punaiseksi ja pysyi koko 10min ajan (ohjeen mukaan tuon ajan jälkeen ei enää luotettava tulos) punaisena! Siinä niin ikään viuhahti joku "olevinaan haamu", mutta se katosi kun testi vihdoin liki puolen tunnin kuluttua oli vitivalkoinen. Tuolloin näin enää haalean viivanpaikan, jota en toki pidä minkäänsortin haamuna kun tuli reilusti testiajan jälkeen. Kuvaa en viitsinyt alkaa edes napsimaan, kun en viitsi tyhjiä viivanpaikkoja kuvailla :(

Noissa siis on ilmiselvästi hyvin selkeä viivanpaikka, joka näkyy ainakin valoa vasten. Sama kävi aiemmin sen liuskan kanssa, selvä viivanpaikka. Argh.
 
bella se pitäisi pystyä melkein laskemaan milloin pregnyl on haihtunut pois, jos tietää kerran paljon sitä on pistänyt alunperin. Mä en sitä toki osaa laskea, mutta voisin kuvitella että se 10päivää kyllä riittää väliin jos kerran lääkkeen ohjeissa näin sanotaan. Mutta valitettavasti muuta ei oikein voi sanoa kuin että uutta testiä vain seuraavana aamuna kehiin. Ja sitä seuraavana ;) sillähän sen tummenemisen voi vaan todeta. Mikä pp sulla meneillään?
 
bella, tiedän omasta kokemuksesta miten piinaavia piinapäivät voi olla, joten sympatiat on sun puolella. Mä en myöskään oireisiin luottaisi kun tosiaan luget tekee kaikkea mitä tahansa, eikä mulla tämä hoidolla alkanut raskauskaan sitten mitään oireillut itse.. Kyllä mä uskoisin, että pregnyl on kehosta jo poistunut, nyt vaan sitten jää kysymykseksi tummeneeko testi vai miten.
Monipäiväinen alkio sulla on siirretty?
 
Mandala; meillä siis kyseessä ovulaation induktio yhdistettynä inseminaatioon vielä toistaiseksi..
En osaa edes kuvitellakkaan miten raskasta IVF voisi olla.. :/

Noh, toivitaan että tämä vielä iloksi muuttuisi! ja paljon onnea sinulle plussasta!!! :)
 
Pumpulipallero, juu, miekin muistelin että negakierroissakin olen kyseisiin testeihin saanut viivanpaikkaa näkyviin, tälläkin erää näkyy jokaisessa... Viimeisimmässä (3h pissasta), kaikista selkein. Jotain siinä näkyi jo ennen testiajan umpeutumista (tällä kertaa kyseessä siis liuska, ei puikko), joka sitten kuivuttuaan näkyi selvemmin.

No, aamua odotellessa. Tältä illalta saa testailut riittää, kun yöpuu kutsuu varmaan jokatapauksessa jo ennen ysiä, kuten joka ilta :D

Oirelistaan lisään repäisykivut yskiessä, miulla tällä hetkellä yskä vielä hieman päällä... Sekä lisääntyvät alavatsan nipistelyt ja jomottelut. Miulla kierto keskimäärin sen 25 päivää ja menkat pitäis alkaa vasta ens viikonloppuna, ihme oirelut päällä jo nyt, jotka normaaleja ovat negakierrossakin, mutta vasta päivää-paria ennen menkkoja. Weird indeed...

Huomiseen piinailijat <3
 

Yhteistyössä