Hei taas himotestaajat... Taisin joskus vajaa vuosi sitten kirjoitella tänne palstalle viimeksi, siitä lähtien olen jo lähestulkoon tapattanut itseni tämän raskauskuumeen kanssa... En ole käynyt palstalla pitkään toviin, mutta hei, I'm Back...
Nyt taas tällainen tilanne, että menkat ei vielä myöhässä, mutta mahdollisuus raskautumiseen on ollut viime viikolla... Jolloin oli myös ovis. tarkkaa päivää en tiedä, mutta koitin tikutella, saamatta kuitenkaan selkeää viivaa missään vaiheessa viime viikolla... Yhdyntä ajoittui alkuviikkoon, ovis tuntemusten perusteella ollut vasta to-pe, eli jos niihin on luottaminen niin nyt olisi dpo8-9 menossa. Aikaisessa siis olen testailun suhteen, kuten aina...
Syy, miksi "sorruin" taas aikaiseen testaamiseen, on tämä laaja oireiden kirjo... Olen kova toki kyttäämään omia tuntemuksiani aina muutenkin, ihan kuin se auttaisi raskautumisessa jotenkin enempi, että stressaa jatkuvasti milloin mistäkin nipistyksestä ja rintojen kipuilusta... Negakierroissa näitä tuntemuksia on myöskin ollut, oi toki, paljon... Mutta ei näin aikaisessa vaiheessa, yleensä rinnat kipeytyy (jos kipeytyy) vasta päivä-pari ennen menkkoja, samoin alavatsan nippailut ajoittuvat oviksen kohdille sekä juuri ennen menkkoja...
Voi olla, että kuvittelen taas vaihteen vuoksi vain kaiken, mutta:
-alavatsan ajoittainen nipistely
-rintojen (nännien arkuus)
-syömisen jälkeinen etova olo
-väsymys
-iskias
-ärtyneisyys (olen kyllä muutenkin kuin persuksiin ammuttu karhu, miehen sanojen mukaan...).
voisivat kenties kertoa jostain muustakin kuin hullusta luonteestani ja luulosairaudesta?
Eilen testattu apteekin omalla & rfsu:lla mitäänsanomaton (nega)... Tänään aamulla apteekin oma tietyssä valossa haamu, rfsu selkeä haamu samassa valossa, kuvassa huono näkyvyys, täällä ruudun toisella puolen viiva on selkeämpi huomattavasti... Mainittakoon vielä, että kyllä, olen huomannut että rfsu antaa aina haalean viivanpaikan, negakierroissakin, mutta ikinä ei ole näin tapahtunut n. 2 min testinteosta. Samoten olen huomannut, että viivanpaikkaa etsiessä liuskasta saa sitä käännellä puoleen jos toiseenkin näkeäkseen mitään. Testin teosta nyt n. 45 min ja viiva näkyy edelleen. Viivanpaikka usein kuivahtaa pois, kun testiaika on mennyt umpeen... Hmmmmm...
Tiedän, että tämä ei edesauta asiaani yhtään, mietiskellä mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään. Minkäs sitä itselleen mahtaa...
http://aijaa.com/vz5UiI