Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Wolt no voi harmi! !
Anteeksi jos olen pessimisti mutta puhun nyt vain itsestäni. . Jos mun (ja siis ON olu monta kertaa) lämpökäyrä on tollanen mulla ei ainakaan kunnom ovista ole tapahtunut. . Just se että sahaa vähän edes takas eikä selkeäti pompahda. Mutta sä voit toimia eritavalla :)!! Toivottavasti jotain tapahtuu!

Muoks noita mulla on siis usein. Keväällä taas se meni silleen et menkkojen alussa laski 36.2 jossa pysyi aika tarkkaan käyden maks 36.4 kohdalla.. ovispäivän illalla nousi 36.8 ja sen jälkeen oli joka aamu 36,6-36,8 joka ikinen aamu kunnes nousi 37 ja yli pari päivää ennen plussatikkua.
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt
Wolt no voi harmi! !
Anteeksi jos olen pessimisti mutta puhun nyt vain itsestäni. . Jos mun (ja siis ON olu monta kertaa) lämpökäyrä on tollanen mulla ei ainakaan kunnom ovista ole tapahtunut. . Just se että sahaa vähän edes takas eikä selkeäti pompahda. Mutta sä voit toimia eritavalla :)!! Toivottavasti jotain tapahtuu!
Pessimisti ei pety koskaan :)
Tosin silloin se eka km ni mulla sahas vielä enemmän... ah em mä tii...
Sitä mä kelasin ja ku ollu ab kuurikin päällä et en tiedä sotkeeko se (poskiontelot vti)..

Pitäiskö sen mittarin olla semmoinen mikä näyttää 2 desimaalia vai yhen?
 
Mul o ainanki ihan tavan vanha mittari. Ei niillä desimaaleilla oo mittää merkitystä :) En osaa sanoa ab kuurista mut sen huomasin että toi keltarauhasen aiheuttama lämmönnöusu ei laske jos ottaa esim kipulääkettä millä normaali "kuume" laskisikin..
 
Tuleeko pc testeihin viivanpaikka useinkin?
Tän aamun testissä näkyy taas viiva, mutta haaleampi kuin eilen. (Voisiko yöllinen vessassa juoksu vaikuttaa asiaan..?) Kuitenkin olin vajaa 4h virtsaamatta.

Tiedä sitten..Onko ne vain viivanpaikkoja.
Olisin niin toivonut tummempaa tulosta.. Noh, olen kyllä muutenkin ajoissa liikkeellä testien suhteen.

Aloitettiin peittoja heiluttaa ennen oletettua ovista kun ajattelin jos se tulisi aiemmin lyhyehkön kierron vuoksi...

Nyt loppu pc:t ja en tiedä jaksanko käydä niitä lisää ostamassa..

Ite en ole koskaan seurannut lämpöjä jne niin en osaa sanoa niistä yhtään mtn. :)
 
Kyselin täällä just samaa, kun Tirpunen...et onko noi PC:t alkanu antamaan viivanpaikkoja? Oon saanu edellispäivänä ja eilen viivanpaikan, mut edellispäivän oli kyl vahvempi, kun eilen. Eniten epäilin raskautta kipeiden tissien takia, kun viimeks ollu tollaset sillon, kun aloin odottamaan poikaa. Nyt kuitenki tissikipu kadonnu, niin päättelin et josko siellä ois jotain yritystä ollu, mut on kaatunu päällä olevaan hirveeseen stressiin :(
 
Mä en itse ole PC:llä saanut viivanpaikkaa mutta voisin sanoa Tiuhtille, että raskaus ei mene kesken stressin takia. Alkiossa itsessään on suurella todennäköisyydellä ollut vikaa, etkä olisi itse voinut siihen vaikuttaa mitenkään. Tsemppiä!
 
  • Tykkää
Reactions: Tiuhti83
Tirppunen ja empuska.. Voisin yrittää kaivaa sitä kuvaa siitä PCstä minkä tein keväällä dpo10. Se "haamujen haamu" , joka oli ensin harmahtava, oli sellanen terävämpi ja yhtä kapea kuin toi kontrolliviiva.. Mä yritin tällä ipadilla kerrankin katsoa noita teidän tikkuja (puh kun ei saa mitään selevää..) ja mun silmään noiden se harmaa haalu on jotenki leveä..? Vai näyttääkö tää mun vekotin ihan päin mäntyä..
Ja samaa sanon ku Mandala.. Ei se stressillä pihalle tuu.. mä en olis varmaan koskaan raskautunu jos olis siitä kii :rolleyes: en etenkää hoidoista koska olen ollu aivan sairaaloisen paniikissa joka hoidon yhteydessä ja joutunu syömään ekassa jopa lievää nukahtamislääkettä kun pelkäsin sitä menetystä niin hulluna :unsure:
 
Kun te ootte alkaneet testaamaan raskautta ajoissa niin ootteko saaneet tyyliin viikko ennen oletettuja kk /dpo7 haamuja? Vai onko menty aluksi ihan puhtaan valkeilla testeillä ja pikkuhiljaa alkanut haamut näkyä? Onko mahdollista saada vielä plussaa jos dpo 9 ei näy vielä yhtään mitään herkällä(10iu) testillä?
Siinä on miun testi sinä päivänä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa :D Ja tällä hetkellä viikkoja 14+1 :) Miulla ilmeisesti alkaa näkymään tosi hitaasti, koska ultrassakin vastasi ihan kokoaan, eli oviskaan tuskin ollut kauhean myöhään :)
 
Onko Woltin tilanne selkiytynyt? Pionii sinun kuvasi kyllä todistaa sen, että kaikki on yksilöitä. Monesti varmaan tulee turhaan stressiä siitäkin kun joillakin näkyy todella aikaisin ja ottaa paineita, kun itsellä ei piirry mitään :)
 
Onnea Mandala!

Itsellä uusi kierto jälleen käynnissä.... Nyt kp 14 ja jostain syystä rinnat ihan älyttömän kipeät, mitä ne ei ikinä tässä vaiheessa kiertoa ole ollu. Oviskipuja vas. puolella ke ilta/yönä ja sen jälkeen jäänyt sellanen omituinen tunne vas. alavatsaan, kunnolla kun ponnistaa niin sattuu ja ajoittain tulee kovia vihlaisuja(aiemmin tänään niin kova että piti huutaa kivusta ja käpertyä sikiöasentoon, ei kestänyt kun 10 sekuntia, mutta teki todella kipeää)

Ilmeisesti ovis+ oli toissa päivänä, mut nyt ihmetyttää kun vielä äsken testasin niin oli vieläkin aika tumma toinen viiva :O Aiemmin on heti plussan jälkeen vaalentunut alkukierron tasolle

uusi kierto
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala
Onko Woltin tilanne selkiytynyt? Pionii sinun kuvasi kyllä todistaa sen, että kaikki on yksilöitä. Monesti varmaan tulee turhaan stressiä siitäkin kun joillakin näkyy todella aikaisin ja ottaa paineita, kun itsellä ei piirry mitään :)
Se "vuoto" olikin saakuran minimalistinen (eli vielä yk9 ja KP 25/25-27).
Ensi viikolla testailen jos vuoto ei ala.
Aivan hirveesti valkovuotoa, wc-hätä,janottaa..

Jospa oiskii niinku pioniilla o_O
 

Yhteistyössä