Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Wolt, minusta tuossa alimmassa jotain näkyy. Huomenna uutta testiä kehiin!

Lisbon, ihanat viivat <3

Pepiitalle onnittelut! Selvä plussa :)

Mandala, samat meiningit täälläkin, eilisen maltoin olla testaamatta mutta tänä aamuna ei enää pystynyt skippaamaan :D Huomiselle suunnittelin digiä ja siinä olisi toiveena se 2-3 :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala
Yhtään ei muuten auta se, että googlettelee ja lueskelee muiden kokemuksia siitä, miten reilunkin vuodon (mitä mulla ei ole ainakaan vielä!) jälkeen raskaus on jatkunut ihan normaalisti. :unsure:
Mulla on vieläkin kaikki raskausoireet läsnä; Päänsärkyä, aivastelua, repäisevää kipua äkkiliikkeistä, lisääntynyttä hikoilua, sekä selvimpänä tuo nännien/rintojen vihlominen ja kirvely. Koskahan ne loppuu, jos tämä nyt oli kemiallinen?:(

Mulla ei ole mitään tyypillisiä menkkaoireita; Jomotusta, vihlontaa, särkyjä, mitä yleensä on menkkojen aikaan. Pahkura kainalossa (joka on maitorauhanen) on turvoksissa, mies huomasi äsken. Onkohan ihan hukkaan heitettyä rahaa tehdä aamulla PC? Tänään olis kp 35/35 (dpo 15), jos tää "tihutusvuoto" ei olisi alkanut...
 
Viimeksi muokattu:
Onnea pepiita!!!!(y):love:
Mua nyt kyllä ärsyttää.. maanantaista asti saanu pc:hen haamua ja nyt se pirulainen alkaa haaleneen... :cautious::confused: kp 29/29-33 ja dpo 13/14.. kertokaas onko vielä (oikeesti) toivoa vai oliko se tämän kierron osalta tässä? Ja myös ens kierron erinäisistä syistä....:(
 
Kysymys!
Vaikuttaako lyhyt kuukautisvuoto jotenkin raskaaksi tulemiseen?

Mullahan oli nyt sitten vaan neljän päivän menkat, joista kolmena vuodin suht normaalisti.

Ovulaatioon ei vissii vaikuta?

ihme hommaa taas...

vauvakuume on sellaisissa sfääreissä että!:rolleyes::)
 
Miekin toivon etta saan liittya teidan seuraan - varsinainen himotestaaja on nimittain KP1:lla kuoriutunut! ...ja koska mennaan KP53, on tassa ehtinyt muutaman tikun tyostaa :D Yleensa siis kierto 35-38, joskus yli 40 ja kerran pisimmillaan 56, joten voitte arvata tuntemukset. Voisikohan sittenkin olla vaikka on nyt naytellyt negaa??? Ensi ma laakariin. Ihan vain jo mielenrauhan vuoksi. :) Toivottavasti saan pian tulla nayttamaan viivoja!

...ja onnittelut kaikille plussanneille ja positiivisia tuulia muille! :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Khloe
Kysymys!
Vaikuttaako lyhyt kuukautisvuoto jotenkin raskaaksi tulemiseen?

Mullahan oli nyt sitten vaan neljän päivän menkat, joista kolmena vuodin suht normaalisti.

Ovulaatioon ei vissii vaikuta?

ihme hommaa taas...

vauvakuume on sellaisissa sfääreissä että!:rolleyes::)
No ei ainakaan näköjään mulla vaikuttanut. Epäsäännölliset ja välillä jopa olemattomat menkat olleet vuoden ajan pillereiden lopettamisen jälkeen. Nyt kierron pituus ollut noin 38 päivää ja viime kuukautiset about just 3-4 -päiväiset. Ja tänään tein siis elämäni ekan plussan!
 
  • Tykkää
Reactions: _Tirppunen_
Onnea, Pepiita! :love:

kaaliperhonen, tee digi? Ei ainakaan jäisi tulkinnanvaraa.
Tiedätkö, mä mietin tänään kaupassa ollessani, että taidan aamulla tehdä sen digin, joka mulla kaapissa on ;) Ärsyttävä, raivostuttava tuhruvuoto alkaa/ei ala nimittäin on loppunut tai vähintäänkin hiipunut olemattomiin!

Eilen aamulla, kp 34/35 siis tuli ensimmäinen punainen tahra paperiin. Sen jälkeen sitä tuli aika tasaisesti pyyhkiessä, mutta ei siteeseen asti juuri nimeksikään. Nyt se on hiipunut olemattomiin, siteeseen ei ole tullut mitään moneen tuntiin ja tänään siis on oikeasti kiertoni viimeinen päivä, tädin kuuluisi tulla vasta huomenaamulla... Olen täällä ymmälläni ja hämmentynyt :confused:

Nopeasti tähän ylös vielä, lähinnä itselleni ja miksei muille piinailijoille, jos joku joskus olisi kokenut samaa - vuotanut alkuraskaudessa tai plussan/haamun jälkeen lievästi - mikä oli lopputulos? :) o_O

- Tuhruvuotoa pari päivää ennen tädin saapumista: Ei runsasta, mutta suht' veristä - loppua kohden muuttunut rusehtavammaksi.
- Ei minkäänlaisia menkkakipuja
- Aamulämmöt yhä tavallista korkeammalla; 36,7 (eilen 36,9, mutta pääasiassa ollut 36,7-36,8 norm.lämmön ollessa 36-36,2)
- Raskausoireet ovat tallella (mm. kipeät rinnat/nännit, päänsärky, väsymys, närästys)


Kaaliperhonen ja kp 35/35 (kai? vai?)
 
Theran: Lueskelin kuulumisiasi ja oon pirun pahoillani miten raskautesi päättyi :( tosi tosi surullista, olisit kyllä ansainnut plussan:(:(. Mie toivon voimia sinulle ja perheellesi suruunne ja toivotaan että saisimme jossain vaiheessa kuulla hyviäkin uutisia jos koitatte raskautta vielä:love:. Hirmusen positiivinen silti olet, ihana :)

HooKoo & prinssi 29+3rv
 
Theran: Lueskelin kuulumisiasi ja oon pirun pahoillani miten raskautesi päättyi :( tosi tosi surullista, olisit kyllä ansainnut plussan:(:(. Mie toivon voimia sinulle ja perheellesi suruunne ja toivotaan että saisimme jossain vaiheessa kuulla hyviäkin uutisia jos koitatte raskautta vielä:love:. Hirmusen positiivinen silti olet, ihana :)

HooKoo & prinssi 29+3rv
Kiitos.. Tänään kyllä ei oo jaksanut olla positiivinen kun oikeasti en tiedä uskallanko yrittää enää.. Surrut menetettyjä pieniä ja surrut sitä että en koskaan enää saa lasta. Riistettyjä tilaisuuksia.
Sinulle toivon oikein hyvää loppuraskautta. <3
 
Kääk on tullu nii paljo tavaraa tänne että nyt en kykene kaikkeen kommentoimaan :eek::confused:

Mutta edelleen Theran sulle isot halit ja jaksuja :love:

Kaaliperhonen. Mulla on ollu. Kolmessa. Yhdessä hoitoalkuisessa ja kahdessa luomussa. Hoitoalkuinen vuoti rv12 saakka. Alko ennen plussaa tuhruna ja sit sitä tuli ihan holonaan. Hematooma vuosi rajusti. Esikoinen syntyi.
Luomuista toinen alkoi tuhruta dpo6 ja tuhrusi enemmän ja vähemmän 9päivää. Vauva eli ja voi ja kasvoi voimakkaasti (hcg oli yli kaksosraskauden viitearvojen reilusti) mutta vauvaa ei kotiin saatu muista syistä. Toinen luomu tuhrasi kans plussan aikaan ja rv13 reilusti. Elävä sikiö mut menetimme muista syistä.
Eli mulla on kokemusta siitä että vuoto voi olla ok. Ja itselläkin oireet, siis lähinnä lämmöt oli tosi korkealla ja itsellä ei menkkoja ennen tuhraa koskaan ku maks yhden päivän ja sit aukee hanat. Muita oireita nyt mulla ainakin on ollu muissakin kierroissa mut noi kaks oli jotenkin selkeet.
Peukut aamuun!

Onnee päivän plussanneet!
 
Kiitos.. Tänään kyllä ei oo jaksanut olla positiivinen kun oikeasti en tiedä uskallanko yrittää enää.. Surrut menetettyjä pieniä ja surrut sitä että en koskaan enää saa lasta. Riistettyjä tilaisuuksia.
Sinulle toivon oikein hyvää loppuraskautta. <3
Olen uusi täällä, joten en ennestään sinua "tunne" - mutta haluaisin silti sanoa, että kaikkea hyvää jatkoon ja noista tapahtumista sekä ajatuksista toipumiseen. Olen pahoillani puolestasi, siitä, mitä kaikkea olet joutunut käymään läpi.

Jaksamisia tulevaisuuteen, mitä se tuokaan tullessaan :)
 
Ja täytyy kyllä sanoa että aikamoisia äitejä täällä. Monenlaisia kokemuksia ja pettymyksiäkin ja silti jaksatte toisianne tsempata ja uskallatte itseki yrittää vielä. Meillä myös edellinen raskaus päättyi rv13 joten en usko että uskallan todella iloita ennen ekaa ultraa.
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala ja Theran
Theran toivottavasti olet kunnossa, tuommoinen on kylla henkisesti ja fyysisesti tosi raskasta :( Menee varmasti aikansa ennenkun on ok asian kanssa ja sitten katsoo mitenka sen yrittamisen kanssa. Ekana tarkeinta etta olet ok! Tsemppia ja voimia <3

Taallapa on monella plussaa :) onnea kaikille ja toivottavasti pysyy pikkuiset kyydissa!:)

Itse olen lueskellut kylla teidan juttuja,itsella nyt ei sen ihmeempaa nyt ole. Tai siis ovisaikoja mutta ei nyt sen kummempaa tuntemusta suuntaan tai toiseen. Jotenki tuntuu etta testit ei nayta kylla mitaan kunnon viivoja mutta tana aamuna tuli kylla semmoset limat etta epailisin etta ovis olisi naita aikoja. Eikos se yleensa niin mene?
Talleteltu on, saa nyt nahda mitenka kay :) yritan olla vahemman stressaamatta, vaikka kylla noita ovistikkuja oon urakalla tehnyt :D
 
  • Tykkää
Reactions: Khloe ja Theran

Yhteistyössä