Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Tuossa oman aamun vertailut, mun mielestä ei tuo PC taaskaan mitenkään kunnolla tummene vaikka olen näkevinäni pienen pientä tummumista. Sofin liuskassa huomaa paremmin ja ovistestissä. Mulla on vielä ne viime kerran liuskat tallessa ja olen hölmönä vertaillut tämän rundin liuskoja niihin :oops: viime rundin PC:t on kaikki todella saman välisiä nyt jälkikäteen katsottuna, silloin ollut varmasti jotku punaiset lasit silmillä :unsure:


Iiihan kuin olisin näkevinäni että tämän rundin tikut olisi tummempia aiemmin kuin viimeksi, mutta tosiaan ne punaväriset lasit silmillä on niin kauhean vaikea tehdä objektiivisia johtopäätöksiä :confused:

Tänään pp7, dpo12. Onkohan nuo nyt tarpeeksi tummunut (n)
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Joo tää sanoo kans että ei rfsu testejä kannata ostaa... tai niitä tehdessä ei ainakaan saa mitään mielenrauhaa ;)

pc ei mulla näyttänyt eilen plussaa mutta apteekin oma näytti. tiiä sitten. Onko siellä vain hipaistu yksiön seiniä ja paettu paikalta, koska yksiö ei miellyttänytkään :D
 
Cristal3 Onnea ♥♥♥

Isommat lapset tulee tänään (isältään) viikonlopuksi :love: Onnistun toivottavasti pitämään itseni kiireisenä niin, etten edes ehdi testaamaan ennen maanantaita - silloin on "jo" kp 32/35 ja dpo 12. Voi olla, että maanantain vastaisena yönä testi eksyy dippailtavaksi jo yön tunteina :ROFLMAO: Herkän testin (10mIU) luulisi jo silloin näyttävän jotain, mikäli on näytettävää? o_O

Nyt on vain maltettava mielensä 14.9. saakka - en jaksa katsella niitä negoja ja arvuutella haamujen haamuja omista testeistäni, vaan tahdon ne kaksi viivaa kerrasta :LOL:

Onko sweeny käynyt jo kertomassa ultran tuloksia??
 
Hei! Olemme mieheni kanssa yrittäneet lasta jo melkein vuoden. Edelliset kuukautiset olivat 16.8 (joten nyt olisi ehkä dpo7, en ole ihan satavarma) joten uskaltaisiko jo nyt kokeilla näkyisikö haamua? Mitä mieltä olette?

Oletetun ovispäivänä mahakipu oli jotain järkyttävää, mutta nyt mahaoireita ei ole ollut. Tosin kaikkea muuta on, pääkipua ollut melkein viikon ajan, eilen alkanut paha flunssa (kurkkukipeä,nuha,tukkoisuus,aivastelu), sekä suonenvetoja, rintakipua ja pientä lämpöä varsinkin iltaisin.
 
Cristal onnea paljon :love:

Mandala hyvin ne vahvistuu (y)

Mmm1.. Komppaan Mandalaa.. voihan se jollaki näkyä mut sit ovis on ollu kyl ihan heti minimiajan sisällä ja alkio kiinnittynyt nopeasti. Mutta aika harvinaista että dpo7 tulis viiva jos tosiaan on kyseessä dpo 7 ;)(y) Mut koska täällä hätähousutaan ja himotestataan niin kuvioonhan kuuluu aloittaa varhain :ROFLMAO: :giggle:!!

Sweeny tosiaan mitä kuluu! !?
 
Theran Voi itku :(

Eipä ollut omatkaan ultra uutiset mitkenkään hyvät.
Samainen tumpelo nainen ultrasi ja ei saanut nyt mitään näkymään muka. Itse näin ja mies näki aivan selvästi sen pussin siellä ja se oli isompi kuin viime viikolla.
Tää nainen katteli välillä seinille kun ultrasi eikä näyttänyt osaavan käyttää sitä äitipolin ultraa...ultrasi siis siellä kun äitipolin porukka oli jossain.
Kyseenalaisti kaiken mahdollisen ottamatta kuitenkaan kantaa mihinkään suuntaan. Sen verran että nyt tällä kertaa epäili tuulimunaa, mutta kuitenkin lopuksi sanoi että mullahan tulee ne seurannat sitten tonne yliopistolliseen sairaalaan.
Eli puhui ensin niin ja sitten näin, ja paljon kyseli minun mielipiteitä ja koitti saada tukea hänen arvailuilleen.
Pommitin kyllä huolella alas ne jutut mitkä tiesin olevan häneltä täysin väärä arvausta.
Ensi viikolla paikalla on äitipolin lääkärikin...eli maanantaina uudet verikokeet ja tiistaina uus ultra.
Minä en ole tehnyt muuta kuin itkenyt eilisestä lähtien ja valmistaudun nyt siihen et tääkään ei sitten onnistunut.
Sen verran kun soitin yksityisen puolen pätevälle lääkärille niin hän sanoi puhelimessa arvojen mukaan kyseessä olevan täysin normaali raskaus. Ja sanoi että varata vaan hänelle aika sinne yksityiselle puolelle. Niin se on tehtävä mikäli tiistaina ei yhtään viisaammiksi tulla.
Tulee kiva viikonloppu, maanantaina onneksi näkee sitten taas ne verikokeen arvot niin tietää jo vähän ehkä mitä odottaa tiistaina.
Tosin käsittääkseni tuulimunassa ne arvot nousee normaalisti niin sekään nyt ei sitä pois sulje jos ne on normisti taas nousseet.

On tää yhtä helvettiä suoraan sanottuna. Toiset sitten pamahtelee raskaaks tahtomattaan ja tekee abortteja ja toiset ei saa sitä iloa että tulisivat raskaaksi tai että raskaus kestäisi loppuun asti :(
 
Hei! Olemme mieheni kanssa yrittäneet lasta jo melkein vuoden. Edelliset kuukautiset olivat 16.8 (joten nyt olisi ehkä dpo7, en ole ihan satavarma) joten uskaltaisiko jo nyt kokeilla näkyisikö haamua? Mitä mieltä olette?

Oletetun ovispäivänä mahakipu oli jotain järkyttävää, mutta nyt mahaoireita ei ole ollut. Tosin kaikkea muuta on, pääkipua ollut melkein viikon ajan, eilen alkanut paha flunssa (kurkkukipeä,nuha,tukkoisuus,aivastelu), sekä suonenvetoja, rintakipua ja pientä lämpöä varsinkin iltaisin.
http://metku.net/~pesu/faq.php
Tuolta näkee viitearvon hcg:n nousulle... Jos oletkin nyt raskaana, niin arvo on 0-5 välillä ja sitä ei herkimmätkään testit havaitse. Viikon päästä onkin jo ihan eri asia (y)
 
Hei kaikille :) Ahkerasti oon taustaillut jo jonkin aikaa ja ihastellut vahvistuvia haamusia kuin myös harmitellut uuteen kiertoon joutuneiden puolesta.

Theranille pahoittelut ja iso halaus!
Ja Sweenylle tsemppiä, toivotaan että tämä ultraaja oli vaan tumpelo ja seuraavassa ultrassa saatte hyviä uutisia!!

Cristalille onnea hyvistä uktrakuulumisista!
Mimmillä aikas komia viivanen ovistestissä (y)

mmm1 onhan se dpo7 vielä melko aikasta mut jos kiinnittyminen on tapahtunut kovin aikaisin niin kohtapuoliin saattas haamua jo pukata ;)

Mitä te kokeneet testailijat ootte mieltä kun mulla olis arviolta dpo 11 tänään ja mulla on nyt ihan karannut käsistä tämä testaaminen (oikeassa ketjussa siis :D ) Keskiviikkona eka pc:n puikko antoi viivanpaikan, eilen haamun sekä pc liuska että puikko, mut aavistuksen testiajan lopulla tai jälkeen. Eilen tein päiväpissasta apteekin ultran (se herkkä) joka antoi hyvän haamun jo testiajalla. Tänään testailut jatkui ja pc liuska ja apteekin ultra aamupissasta ja molempiin selkeät haamut testiajalla, eilisestä vahvistuneena. Siitäpä innostuneena tein samasta vielä digin, joka pitkän miettimisen jälkeen sanoi not pregnant :( Onko digiin nyt sit uskottava vai voisiko olla vielä liian aikaiset dpo:t digille?
Äsken tein vielä uuden pc puikon ja n minuutin kohdalla alkoi viiva näkymään että se edes vähän rohkaisee, mutta mutta..
Muutenkin vähän panikoin kun sunnuntaista alkaen (dpo6) on vuodellut päivittäin vähän haaleeta pinkin ja välillä oranssin ja jopa punaistakin vuotoa. Menkkoihin ei voi verrata kun edes pikkuhousunsuojaan asti ei tule, pyyhkiessä oikeastaan vain. Mietin että onko kemiallinen sitten kuitenkin..:(
 
Miten nuo viikkonäytölliset toimii? Tein sellasin, tosin onnettoman vähän aikaa pidätetystä lirusta ja antoi raskaana 1-2. Laskurin mukaan nyt pitäs olla 4+1.
Monet sanoo että sen voi tehdä mihin aikaan vaan mutta valmistajan sivuilta noiden viikkojen laskun kannalta kannattaa käyttää vahvaa aamupissaa. Ja sittenkään ei 100% luokkaa varmuus ole noissa viikoissa.
 
Lisbon. Noissa viikkonäyttöisissä raskaana 1-2 meinaa siis sitä että hedelmöittyminen on tapahtunut 1-2 vk sitten. Hcg raja menee n.25-200. 2-3 hcg 200-2000 ja 3+ yli 2000. Eli luultavasti jos teet aamupissasta tai ainakin parin pv päästä saat sen 2-3. Hcg nousu on yksilöllinen mutta keskimäärin menkkojen "alkupäivänä" hcg on 75-100.
Peukkuja.

Kauniina päivänä tuut. Peukut.

Khloe.. en osaa nyt sanoa koska itsellä on sellanen kokemus (plus mitä olen lukenu) että digi on hyvin herkkä. Yhdessä blogissakin sai sen 1-2 tekstin kun hcg oli alle 10. Mutta mutta.. Periaatteessa hcg raja on toi 25. En osaa sit sanoa tohon oikein mitään järkevää.. Toivottavasti nyt ne tikut on oikeassa :)!
 
Ainii Sweeny. Ompa outoa miten kummaa porukkaa tuolla ultran varressa tuntuu heiluvan ..mitä nyt täältä oon lukenu. Pidän peukkuja että tuomio olisi väärä. Tuulimunassa hcg voi nousta ihan normaalia tahtia tai sit ei..se ei välttis kerro aina totuutta. Halaus.
 
Kiitos Tammityttö. Samaa mäkin olen lukenut/kuullut ja esikoisesta sain raskaana 1-2 jo dpo 12.

Saisinkohan liitettyä kuvaa tän päivän tikuista ni joku muukin vois sanoa mielipiteensä kun alan jo epäillä omia (viiva)silmiäni o_O

Äh, en osaa :confused: Nyt lähden kylään mut kokeilen illalla perehtyä asiaan (y)
 
  • Tykkää
Reactions: kaaliperhonen
Sweenylle paljon peukkuja ja parempia uutisia pian!

Omanapailu ennen lettujen paistoa
Tämän hetken yhteenveto oireista/oloista/tuntemuksista:

  • Kuvotus syömisen ja kahvin jälkeen (ja sitä seuraa ruokahaluttomuus)
  • Pieni määrä ruokaa saa aikaan tunteen, että olisi täynnä (esim. 2 pitsapalaa eilen)
  • Ajoittainen päänsärky (voi johtua siitäkin, etten juo enää kahvia samalla tavalla kuin ennen?)
  • Menkkamaiset jomotukset alavatsalla, jotka nyt siirtyneet alapäähän ja -selkään
  • Vihlovat, kihelmöivät rinnat, toinen tissi vuotaa
  • Väsymys, nukahdin eilen 20.30 vaatteet päällä! :sleep:
  • Repäisykivut äkkiliikkeissä
  • Hengästyminen (roskien vienti/postinhaku käy työstä)
  • Lisääntynyt hikoilu (koko ajan muka kuuma)
  • Närästys, röyhtäily, aivastelu
  • Järkyttävä turvotus ja ilmavaivat :poop: ja pissahädän tunne (ei kai VTI ole tulossa?)

Ei mulla muuta. Kp 29/35, dpo 9. Testauslupa itselle annettu 14.9. (kp 32/35, dpo 12) herkällä (10mIU) testillä.

Theran olit eilen illalla mielessä. Sinulle jos kelle olisin toivonut hyviä uutisia. ♥ Vieläkö on mahdollista, että siellä olisikin pieni ihmisenalku km/tm sijasta?
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Kaaliperhonen lupaavat oireet on. :)

Ensi viikolla varmaan pääsen äippäpolille ultraan. Kuvottavaa oloa välillä on mutta luin että voi tulla oireita vaikka olisi tm. En mä enää uskalla toivoa muuta. Se on kun tässä iässä alkaa yrittää lisääntyä.. gyne mainitsi mun iän ja riskit.. :(
 
Voi ei Theran, mie piän peukkuja kyllä että olis vielä väärä hälytys. Etenki ko tuntuu olevan ilimassa tuota ettei osata ultria kattoa..

Mie oon taas kipeänä, melkein 39 kuumetta ja kauheat säryt ja nenässä ei liiku ilima mihinkään suuntaan, makuaisti menny ja vituttaa ihan sikana tämmönen sairastaminen. No, on ainaki lämmöt koholla :p
 

Yhteistyössä