Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Olen nyt päivällä tutkaillut netistä kuvis testeistä dpo11 ihanku se mitenkään auttais tai vaikuttais siihen minkä näköinen testi huomen aamulla sitten on.. :rolleyes: Mutta sainpahan tästä sitten kehiteltyä itelleni pakottavan tarpeen käydä ostamassa joku puikkotesti vaikka työlaatikossa on vielä yks PC liuska. Älkää kysykö.. :ROFLMAO: Noh tossa sitten about 2min kohdalla.
http://i.imgur.com/wSVqN7v.jpg
 
miicu kyllä mun silmään on vahvistunut, vaikkei tuo alin ole ihan plussa vielä. Varsinkin jos sulla ei ovistestit yleensä tuossa vaiheessa kiertoa "oireile" niin hyvältähän tuo vaikuttaa :) huomenna dpo10 ois varmaan jo apteekin oma paikallaan ;) :sneaky:

kaaliperhonen onko siun testit vieläkään tullut? nyt kyllä saisit sinäkin alkaa jo dippailemaan :D

Mulla ei kyllä oikein oireita ole, paitsi ajoittaista palelua ja mahan kivistystä ja ajoittaista pientä tuikkimista nivusissa. Tosin kävin lounaalla mäkkärissä syömässä el maco mcwrapin niin jotenkin se kanan maku alkoi yököttää lopussa että jätin loput syömättä. Ei kyllä vaan pysty odottamaan tätä päivä kerrallaan meininkiä kun haluaisin heti tietää onko tässä onnellinen loppu vai ei :mad::confused:(n)
 
  • Tykkää
Reactions: kaaliperhonen
Mandala ja Tammityttö mä lupaan testata, kun saan testit :D Toivon todella, että ne olis tämän päivän postissa jo tulleet ;)

Tosin en mä tiedä, mitä ne vois näyttää dpo8 tai 9? Seksiä ei tässä kierrossa ole harrastettu kuin kerran, joten kauheasti ei tarvitse arvuutellakaan... Tänään on 9 päivää siitä.

Meinasin aamulla sortua apteekin testeihin, kun kävelin siitä ohi, mutta onnistuin hillitsemään itseni. Huomenna en enää hillitse, jos eivät tänään saavu mokomat :LOL: Meillä vaan posti tulee tuossa 15 aikoihin (n)

Nyt päikkäreille, väsyttää kamalasti :sleep:


ps. miicu, albumi? ei ole julkinen... :(
 
Mandalalla hienoa plussaa näyttää :)

Theranin tilannetta mielenkiinnolla seurailen. Toivottavasti olet raskaana ja kaikki menee hyvin :)

Kauniina päivänä tuut: en näe viivaa testeissä :/

Täällä kp 3, eli eipä sofin viiva mitään meinannut. Muut testit näytri negaa. Kierto venyi 39 päiväiseksi :(
 
Meillä ei niin onnellisesti käynyt. Tämä lääkäri ei mitään myoomaa löytänyt. Vesikalvon ja istukkakudosta. Tm todennäköisesti.

Muille parempaa onnea. Ei se raskautuminen ole helppoa ja raskaana oleminenkaan ei ole itsestäänselvää. Meillä isäntä sanoi että jos kolmas km tulee niin ei enää yritetä sen jälkeen. No raja täynnä.. :(
 
Miicu..jostain syystä mulle ei noi kuvat näy
:(
Kaaliperhonen, hyvä hyvä :) vaikka aika lupaavallehan toi kuulostaa!

Mandala. No joo sepä tässä onkin että jostain syystä hoidot on menny herkästi mönkään mut sit luomuna on tullu noita "onnistumisia" jotka tosin on päätyneet sitte muuten huonosti. Mutta yritän pitää toivon vielä yllä kuitenkin :)! Mitä enemmän näitä juttuja on takana sitä enemmän on jotenki tietoinen siitä mitä kaikkea voi mennä pieleen. .
 
Theran :( :(:cry: mä olen ihan hirveän pahoillani. Todella surullista! ! Nämä kaikki on just näitä miks tää yrittäminen pelottaa :unsure: Paljon voimia sinne. Ei niitä todellakaan rajattomasti jaksa. Itselle on ainakin ollu hankalaa olla kaiken hormonimylläkän alla ja sit toivoa ja todeta että kaikki oli turhaa. Se vie henkisesti voimia, menetyksestä puhumattakaan.
 
Theran eiiiiii :cry::cry::cry::cry: siis sykettä ei löytynyt tällä kertaakaan ja lääkäri totesi 'todennäköisesti km'? sori kun kyselen mutta haluan vaan varmistua onko toivo todella mennyt? :(:(:unsure::unsure: On tämä kyllä vaan niin helvetin epäreilua tämä elämä joskus, ettei mitään rajaa..... :(
 
Lisbon hienoa viivasta sielläkin. :) tarrasukkia pienelle. <3

Ei oo mitattu hcg:tä. Ja siis mitään sikiökaikua ei saatu.. Tyhjä vesikalvo vaan.

Kiitos kaikille jotka olette jaksaneet tukea tässä eipäs juupas olen raskaana ja en ole raskaana prosessin ajan.
 
Kaaliperhonen peukut (y)

Theran. Koetahan jaksaa. Mä tiedän että tossa hetkessä kenenkään pahoittelut ei lohduta pätkääkään.. tulee sellanen olo että ihmeet tapahtuu aina muille. Mutta kaikesta huolimatta toivoin onnellisempaa lopputulosta. :unsure: Mikä nyt on jatko..joudutko käymään läpi vielä sen kamalan suullisen ja kaiken konkreettiseksi tekevän tyhjennyksen :(? Olen hengessä mukana.
 
Tammityttö pahasti näyttää siltä että taas tyhjennykseen.. Ei mitään merkkiäkään että olis itse ulos tulossa.. :( nyt vaan pitää odottaa se sairaalan aika että he voivat todeta saman jotta voivat antaa ne lääkkeet..
 

Yhteistyössä