Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

theran voi että, olispa vain ultraajassa vikaa, toivotaan parasta ja pelätään pahinta! <3

dotcomin kuva ei miulle näy..

onnea uusille plussanneille :)

on:
miekin testasin tänään dpo 11 illalla ihan tyylipuhtaan negan halppis ebaylla, en kyllä enää usko että tässä kierrossa plussaa saadaan, kun ei se usko vahvoilla ole ollut muutenkaan kun on tosiaan tuo pcos ja harvinaista jos luomuna ovuloisin..
 
DPO 9, kp 28/35 ja jäätävän kipeät tissit, mahallaan ei pystynyt nukkumaan. Rintoja kihelmöi samaan tapaan kuin silloin, kun maito nousee niihin/alkaa herumaan ja eilenhän herui o_O Tänään jos tulee testit postissa (10mIU) niin en lupaa olla testaamatta :rolleyes: Päätä särki yöllä, suu oli kuin hiekkapaperi (piti ottaa juotavaa sängyn viereen) ja äkkiliikkeistä tulee repäisevä kipu alas. Heti aamusta alkoi kamala närästys ja röyhtäily. Menkkamainen jomotus on ollut eilisestä lähtien poissa... Aamulämpö 36,7.
 
Harmi juttu Tirppunen :(
Mä kyllä tykkään jopa sofi one step testeistä paljon enemmän kuin rfsu. Mulle ne sofit ei oo antanu ees koskaa viivanpaikkoja tms. Ja halpoja ovat.

Oma aamu alkoi tosi aikaseen. Voi olla kyllä se pieni jännitys mikä testaamisen takia tulee ja tietty se että olin pantannut aamuyöllä pissaa vaikka pissatti :rolleyes: tässäpä lopputulos testiajalla kuvattuna.

http://i.imgur.com/of2Ux3F.jpg

Ainakaan ei niin tarvi tihrustaa tuota sofin liuskaa tänään ja alkoi selvemmin muodostumaan testiajalla. Hyvin paljon seesteisempi olo tällä kertaa. Ehkä kun uutuuden viehätys on hävinnyt tässä rundissa :p ja kovasti yritän myös pitää itteni maan pinnalla koska nyt ei voi kuin vaan oottaa ja testata.
 
Sofit oon tilannut kotitesti.fi, 24kpl maksoi vain noin 13euroa! Ne on 25 herkkyyksisiä mutta eilenkin kun sain jo viivasta niin oli pp5 (oiskohan se nyt Dpo10) tai rv3+3 mikä on mun mielestä tarpeeks aikaista. Ne antaa kyllä selvästi hailumpaa viivaa kuin PC vaikka ovat saman vahvuisia, mutta se hinta se hinta :D mun mielestä raskauskeiju nettikaupastakin saa sofeja.
 
Viimeksi muokattu:
Theran Onko ne ottanut sinulta verestä hcg arvoja?
Onks sulla tietoa koska pääset parempien laitteiden ääreen?
Ultraajissa on paljon eroja, samoin laitteissa joten ei heitetä vielä kirvestä kaivoon jookos. Iso hali <3

Mua jännittää ihan sikana saadaanko tänään syke nla lääkärillä.
Onneksi viereisessä huoneessa on äitipoli mikäli nla laitteilla ei onnaa. Toivottavasti vaan siellä on porukka paikalla, että voisivat ne sit katsoa jos ei tää nla lääkäri osaa.
Viime viikon ultrasta jäi kyllä huono kuva ko.lääkäristä.


Tänään rv 6+0
 
Dotcom kyllä siinä jotain olin näkevinäni. Vahvistumisia! (y)

Mandala ihanaa viivasta sielläkin :love:

Kaaliperhosella lupaavia oireita. :) Toivotaan että plussa tulee.:)

Sweeny ei ole mitattu. Tänään menen nyt sitten yksityiselle.. katsotaan mitä se sanoo. Se on ihan gyne että sen pitäis ainakin osaa katsoa.o_O Terkkari mulle eilen sanoi kun olin lähdössä että ei päästä tämäkään helpolla..on siis sama terkkari kuin kkm.
 
  • Tykkää
Reactions: kaaliperhonen
Pitää varmaan vielä paketti pc hakea viikonlopuksi :) joo sinäänsä en tuosta stressaa kun aiemmista liuskatestit ja apteekin omat näyttänyt ihan haaleita viivoja ja nyt kuitenkin tullut ihan hyviä viivoja.. Onneks tiistaina ultra
 

Yhteistyössä