Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Voi että Theran. Ihan syvältä. Jospa me vielä joskus onnistuttais :love: (mua ärsyttää ku tää hymiö on tällanen ylionnellisen näkönen..miks ei oo sellasta vaihtoehtoista halitsemppijaksu-hymiötä..)

Mites mites.. kellä muulla oli ultra tännää?
 
Kaaliperhonen, nyt oot kyl sitte väärässä ketjussa :mad:.. Ei vaan :D .. Ihailen myös malttiasi :ROFLMAO:!!

Tirppunen tsempit!!

Niijoo, Sweeny,miten menee!? MitÄ ultra kertoi?

Omanapa ketuttaa.. Primolutista jo kolme päivää. Menkkoja ei näy eikä kuulu :mad:..aina ennen alkaneet 2-3 pv vikasta napista. Mikähän vika mun kropassa tälläkertaa on :ninja:. Aina pitää tulla jotain. Tasan sellanen fiilis ettei tästä taas hyvä heilu :censored:
 
mun mielestä mun päiväpissan apteekin oma antoi tummemman kuin aamun PC joten Tirppunen se voi hyvinkin olla näin sullakin? :) tsemppiä!

Kaaliperhonen sulla on kylmät hermot!

Täältä menkkatoivotuksia tammitytölle puhaltelen :whistle:
 
voi theran!:unsure:mä oon niin pahoillani sun ja teijän perheen puolesta, ei tuo oo kyllä reilua..:cry:
onnea kaikille uusille plussanneille ja tsempit piinailijoille!:love: ja tammitytölle menkkatuulia!(y)
tänä aamuna en enää pystyny vastustaan tikkujen lumoa vaan oli pakko uittaa yks (en todellakaan omaa kaaliperhosen hermoja!) ja hirveen yllättävästi, ottaen huomioon sen että dpo on 8, siinähän seiso vaan yks viiva..:ROFLMAO:mutta tästä on hyvä jatkaa (y)
 
tsjöh! Mitähän tästä pitäis aatella kun tän aamun pc on nega... o_O ei mulla ole koskaan ennen tullut noin selkeää haamua ku eilen, paitsi raskaana ollessa ja se pirulainen ei ala voimistua. kriiseilen kyllä siihen saakka kunnes menkat (su tai ma) alkaa ja okei, otetaan positiivisena juttuna tuo pienikin hento viivanen..:rolleyes:

ps. saatteko lisättyä kännykällä kuvia tänne? Minä en saa...tai sit osaa :geek:
 
Mulla on joskus lehmänhermot :giggle: Tänään oli kyllä lähellä, etten dippaillut ensimmäistä testiä, mutta maltoin vielä mieleni. Dpo 9 on niin vähän vielä, etten tahdo tuhlata vähistä testeistä "turhaan".

Huomenna on jo dpo 10 ja todennäköisyydet nähdä enemmän kuin 1 viiva kasvaa :D Mulla tosin luteaalivaihe on 16 päiväinen, joten en tiedä voisiko 6 päivää ennen (oletettuja) menkkoja näkyä testissä mitään, kyllä kai...

kp 29/35, dpo 9.
 
Tirppunen harmi aamun testin kanssa :( Mä saan kännykällä liitettyä vaikka on vähän tekemistä sen kanssa varsinkin jos ekaa kertaa tekee. Eli oon iphoneen ladannut imgur nimisen softan. Nettiselaimessakin imgur on kuin aijaa mutta parempi mun mielestä. Pitää kyllä rekisteröityä jos haluaa käyttää kännykkäsoftaa. Noh siellä kännykkäsoftassa voit kännykän kamerasta ladata kuvia (kun painat isoa + merkkiä alapalkista iphonessa). Sitten kun olet UPLOAD sen kuvan niin siinä on sellainen pieni kuvake vasemmalla alareunassa sitten mitä klikkaamalla lukee mm. COPY LINK jonka pystyt sitten PASTE tähän kännykkälläkin.

Täällä minä pähkäilen onko mitkäkin tikut tummentunut kuin paljon, mutta kun oon töihin vienyt muut tikut aina aamuisin niin ei pysty vertaamaan ennenku pääsen sinne :ROFLMAO: ainakin tuo ovistikku on ihan hipaa vaille plussa. Jalat vielä todella maassa vaikka toiveikas olenkin, varsinkin kun virallinen testipäiväkin on vasta tiistaina (vai maanantaina, en muista) niin kyllähän tässä ehtii vielä vaikka mitä käydä :whistle::rolleyes::D
 
  • Tykkää
Reactions: _Tirppunen_
Mä en ite ostais rfsu, niissä on 30min odotusaika ja tosi hailuraa antaa ja jos on vähänkään laimea pissa niin saa sydärin kun viivaa ei ilmestykään. Kyllä ne häviää PC:lle ihan 100-0.

Edit: oli typo, oikea odotusaika siis 30 min.
 
Viimeksi muokattu:
En usko että niissä on muuta eroa kuin hinta. Mä tykkään niistä liuskoista enemmän, en pelkästään halvemman hinnan takia vaan sen että niitä kun helpompi tuijotella ja vertailla vierekkäin kun ei ole puikossa. Ja mä olen liian laiska ett niitä jaksaisin availla kun liuskoja ei vaan tarvi.
 

Yhteistyössä