Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Theran toivottavasti paremilla laitteilla syke löytyisi! Kurja tilanne :(

Mandalalla selvä haamu näkyvissä :)

on: tiistaina (rv 5+5) ultra ja jännittää kyllä ihan pirusti. Mitään oireita ei ole. Huomenna 5+0 ja ekan digin aion tehdä huomenna aamusta. Eikös silloin pitäisi tulla 3+?
 
Theran iso halaus!! Kävisikö sä missä ultrassa? Monesti ainaki neuvoloissa on aika Aatamin aikaiset vehkeet.. Toivottavasti oli väärä hälytys :( toi on kyllä pahinta mahdollista. Me täällä toivotaan.

Oma napa oottaa menkkoja. Jännittää pirusti.
 
Kiitos kaikille. Aamun järkytyksen ja kyyneltulvan jälkeen. Aloin ajattelee järjellä enkä tunteella.

Lukaisen ajatuksella mitä muille kuuluu.

Tammityttö juu neuvolan laitteella ja lääkäri tosiaan sanoi että saattaisi olla myooma.. ja kyseli terkkarilta onko tehnyt mulle r-testiä.. joo o.. meinasin sanoa sille että kysy vaan kuinka monta on tullut tehtyä..

Onnea plussista ihan valtavasti! Tarrasukkia pienille. <3

Toivottavasti plussia tulisi lisää. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala
Kauniina päivänä tuut nyt en kyllä menis vannoo että mun silmät näkis viivaa.. :( voihan olla että kamera syö ne hentoiset viivat. Pidän peukkuja että vahvistuu kunnon viivaksi.:)

Tammityttö piti sanoa sulle että toivon kovasti että tuottaisi hoito tuloksia. <3

Joo siis hänestä näytti myoomalta.. Taidan siis synnyttää kasvaimen. Uskoisitteko että ei kauhean luottavaisin mielin olla.. Aloin epäilee itseänikin et voisko joku muu antaa plussan testiin.. Myooma ei kuulemma anna..
 
Theran halaus. Mullla on myooma. Mun äidillä on ollu myooma joka joka raskaudessa kasvanu nyrkin kokoiseksi kohdun viereen. Kutistunut synnytettyä. Ei todellakaan tuota hcgtä. Millon sä pääset ultraan? Ite varmaan marssisin asap vaikka jonnekin yksityiselle ellei se sun ultra oo ihan just. Näitkö sä itse sitä ruutua ? Oliks siinä musta pallo (siis sikiöpussi) tms?
 
Muoks siis myooma on ultrassa esim tällanen http://aijaa.com/acdEoK
Mä en tajua miten puusilmä pitää olla että ei erota tota ja raskausmateriaalia? Anteeksi mutta mua alko ärsyttää Theran sun puolesta.
Nyt sun linkki ei toimi.. Muoks. Korjasit linkin. :)En mä oikein enää itsekään tiedä mitä siellä ruudulla oli kun sen mitä väitti vaan että vois olla myooma.. Sellainen iso möykky. Ei mulla viime vuonna ollut siellä mitään eli vuodessa olisi siis kasvanut. Ja jos en raskaana ole niin mikä sen hcg nousun sitten tuottaa.
Niin siis sain vasta lähetteen eli sanos että viikossa sieltä aikaa tulee.. Menen varmaan huomenna yksityiselle varmistaa minkälaista örkkiä kannan sisälläni..
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä